Nee hoor.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:09 schreef Potloodvis het volgende:
WD, wat haat je? Je staat zelf bij H&M achter de kassa.
Haha Lamon ineen keer met een goede grapquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Naakt lopen.![]()
Ik heb gewoon altijd een cockring om.
Das heul niet zo, maar mannen denken veel te moeilijk. Bij de h&m heb je voor mannen ook gewoon een spijkerbroek met een wit v-halsje.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:09 schreef Mozy het volgende:
Bij meisjes, staat eenvoudige kleding al heel snel leuk, wit tshirt, met diepe uitsnede, tetjes mooi in het zicht, kortrokje/skinnyjeans eronder. outfit gefixxed voor 2,50.
Bij mannen is het altijd duurder.DISCRIMINATIE!
Dat is nog altijd veel duurder dan die 2,5.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Das heul niet zo, maar mannen denken veel te moeilijk. Bij de h&m heb je voor mannen ook gewoon een spijkerbroek met een wit v-halsje.
Maar mannen zijn meer merkbewust dan vrouwen. Vindik. Dus dan kost het ook wat meer.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Das heul niet zo, maar mannen denken veel te moeilijk. Bij de h&m heb je voor mannen ook gewoon een spijkerbroek met een wit v-halsje.
Ik weet ook niet waar je die prijzen vandaan haaltquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is nog altijd veel duurder dan die 2,5.
Maar bij meisjes staat kleding wel vaak leuker als ze nice ass and tits hebben.
Jonge, een man met een afgetrained lichaam kan ook alles hebben.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is nog altijd veel duurder dan die 2,5.
Maar bij meisjes staat kleding wel vaak leuker als ze nice ass and tits hebben.
Ik ga echt de deur niet uit zonder pattas van 300 ekkiesquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar mannen zijn meer merkbewust dan vrouwen. Vindik. Dus dan kost het ook wat meer.
Heb liever dat ze in iets van de h&m lopen dan van g-star ofzo. Maar ik moet wel zeggen dat vrouwen het qua bedragen van kleding het een stuk makkelijker hebben.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar mannen zijn meer merkbewust dan vrouwen. Vindik. Dus dan kost het ook wat meer.
Maar mannen moeten werken voor dat lichaam, vrouwen krijgen het, gratis en voor niks.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jonge, een man met een afgetrained lichaam kan ook alles hebben.
Kom maar haten ik heb alleen vale zwarte en bevlekte witte shirts van H&M.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Eens, wij kunnen gewoon voor 40 euro bij de Zara een leuke spijkerbroek vinden, mannen zijn sowieso >100 euro kwijt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
M'n duurste zijn 180.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ga echt de deur niet uit zonder pattas van 300 ekkies
Je weet, wat denk je waarom ik gewoon korte broek bij de C&A koop.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jonge, een man met een afgetrained lichaam kan ook alles hebben.
Je kan ook geen spijkerbroek kopen en gewoon in je hipster rondlopen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Eens, wij kunnen gewoon voor 40 euro bij de Zara een leuke spijkerbroek vinden, mannen zijn sowieso >100 euro kwijt.
Spijkerbroeken van 40 heb je voor mannen ook bij de zara?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Eens, wij kunnen gewoon voor 40 euro bij de Zara een leuke spijkerbroek vinden, mannen zijn sowieso >100 euro kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |