Ja, is wel gezellig. Leer je andere mensen kennen en zo, als je dat durft.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:39 schreef wolvendagen het volgende:
Ik neem de zoon van de buurman morgen wel mee naar een cafe hier.
Joaaaa, dat kan wel.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kom een keer hier slapen, neem ik je mee naar index.
Na vier wijn ben ik weg.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, is wel gezellig. Leer je andere mensen kennen en zo, als je dat durft.
Scheelt een kwartier, whooptiedoo.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Koop een scooter zonder helm dan.
Ik moest giechelenquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Omdat ze elk weekend met jou opgescheept zit.
Indexquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Omdat ze elk weekend met jou opgescheept zit.
Mag je tussen mijn en Lassie in slapen. Maar nee het is echt zo tof daar.quote:
Ligt Zak ook in de buurt van Index en is het een beetje vergelijkbaar?quote:
It's hard, but it's true.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik moest giechelen.
Mensen die in een sociaal isolement zitten omdat ze een relatie hebben!
Jij blijft omdat je cola drinkt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:44 schreef Mozy het volgende:
Potloodvis gaat pas naar 25 bier naar huis.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mag je tussen mijn en Lassie in slapen. Maar nee het is echt zo tof daar.
Nee, lullo. Ik had gister 4 wijn op of zo en ik was gewoon lazarus. Ik moet geen wijn drinken, dat gaat veel sneller dan sterke drank en bier. Echt sneu.quote:
Inderdaad, moet je je eens voorstellen. Op de bar passen er wel 100 en ik ga al na huis als ik de 25e gepasseerd ben.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:44 schreef Mozy het volgende:
Ik weet echt niets meer van de rest van het feest en nu ben ik bang dat ik Pv acties heb gedaanquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:44 schreef Mozy het volgende:
Dat komt omdat die rotzooi lauw is. Je moet gewoon iets kouds bestellen met dit weer.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, lullo. Ik had gister 4 wijn op of zo en ik was gewoon lazarus. Ik moet geen wijn drinken, dat gaat veel sneller dan sterke drank en bier. Echt sneu.
Dat jij de verleiding van die andere 75 kan weerstaan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, moet je je eens voorstellen. Op de bar passen er wel 100 en ik ga al na huis als ik de 25e gepasseerd ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |