Nee, daar komen ook alleen maar Mooicroboys (Marokkaanse mooiboys). Beter ga je gewoon een paar kilometer verderop naar een gezellig café of een leuke discotheek. Zelfs hier in Limburg is keuze in overvloed, dan moet dat in Roffa toch helemaal zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar ik altijd uitging is failliet dus ik kan daar niet meer heen. Dus er blijft niet veel voor me over waar ik ooit geweest ben, ik ga opzeker niet de hoer uithangen in Thalia Lounge of Hollywood.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:34 schreef tliciouz het volgende:
WD staat dit witte topje met dat rokje? Of is een zwarte er boven mooier?Wit! anders wordt het te donker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nu niet meer dus.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Roffa, maar daar moet ook wel een fatsoenlijke tent te vinden zijn.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
WD staat dit witte topje met dat rokje? Of is een zwarte er boven mooier?Geen idee, maar je haren zitten wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet vaker niets met mijn haren doen, dank jequote:Op donderdag 1 juli 2010 21:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Geen idee, maar je haren zitten wel leuk.
Ja, maar niet waar ik ooit al ben geweest. Daarnaast, zoveel vrienden die uitgaan heb ik ook weer niet aangezien m'n vriendinnen almaal jonger zijn. M'n beste vriendin is 15, die mag niet eens weg.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, daar komen ook alleen maar Mooicroboys (Marokkaanse mooiboys). Beter ga je gewoon een paar kilometer verderop naar een gezellig café of een leuke discotheek. Zelfs hier in Limburg is keuze in overvloed, dan moet dat in Roffa toch helemaal zijn.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je zou ook eens moeten missen na zo'n aanloop. Please.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Beter had je panenka gedaan. niet moeilijk gewoon door het midden.
WD staat dit witte topje met dat rokje? Of is een zwarte er boven mooier?HOAX hij is op 7 januari gemaakt mensen trap er niet inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
HOAX hij is op 7 januari gemaakt mensen trap er niet in![]()
Dan gewoon elk weekend bij iemand anders thuis afspreken. Kan ook leuk zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar niet waar ik ooit al ben geweest. Daarnaast, zoveel vrienden die uitgaan heb ik ook weer niet aangezien m'n vriendinnen almaal jonger zijn. M'n beste vriendin is 15, die mag niet eens weg.
OH SNAPquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
HOAX hij is op 7 januari gemaakt mensen trap er niet in![]()
Iedereen woont in Rotterdam. Moet ik elk weekend zeker 10 euro alleen voor heen en terug al payen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan gewoon elk weekend bij iemand anders thuis afspreken. Kan ook leuk zijn.
Als ik uitga maak ik niet van die sneue moves op iemand.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:39 schreef Skylark. het volgende:
WD attackt mij met Sneuheidbetichting en nu gaat het erover dat zij niet uitgaat.
SCORE!
Chai gaat ook niet elk weekend uit.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik geef er niets om, maar meestal zijn het lelijke meisjes.Nu niet, dus ik vind het wel apart.
Is het niet te fietsen of iets?quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Iedereen woont in Rotterdam. Moet ik elk weekend zeker 10 euro alleen voor heen en terug al payen.
LIEVER OP STAP DAN ONLINEquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik uitga maak ik niet van die sneue moves op iemand.Dag sky.
Kom een keer hier slapen, neem ik je mee naar index.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:39 schreef wolvendagen het volgende:
Ik neem de zoon van de buurman morgen wel mee naar een cafe hier.
DAT DUS.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Omdat ze elk weekend met jou opgescheept zit.
Nee. Een uur.quote:
Wat een burn, applaus jongen, applaus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |