Ik hoop dat je dit weekend een bus tegenkomt die niet stopt voor je.quote:
Net alsof wij alles neuken. Flirten is niet instant neuken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh sorry dat ik niet zo van uitgaan en alles neuken wat los en vast zit hou.
Net alsof WF de rem na zoveel jaren ervaring niet weet te vinden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit weekend een bus tegenkomt die niet stopt voor je.
Voel je je aangesproken?quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof wij alles neuken. Flirten is niet instant neuken.
Ik heb waggie hahaha ofja ik gebruik van ouders :$quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit weekend een bus tegenkomt die niet stopt voor je.
Sneu. Mensen zonder eigen auto.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb waggie hahaha ofja ik gebruik van ouders :$
Alsof ik er wat om geef dat jij het erg vindt dat ik niet elk weekend uitga.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik hoop iedereen hier. Thuis zitten het hele weekend is niet gezond in je jonge jaren.
CHALLENGE. Ohnee wacht ik ben je E-BUDDY :$quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:28 schreef Skylark. het volgende:
Kut zeg, ik heb in alle lopende topics in m'n MyAt de discussie gewonnen. Ik heb een verliespartij nodig zodat m'n successen beter opvallen.
Begin niet over voetbal okquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
CHALLENGE. Ohnee wacht ik ben je E-BUDDY :$
Een beeldschoon doelpunt.quote:
Ik geef er niets om, maar meestal zijn het lelijke meisjes.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof ik er wat om geef dat jij het erg vindt dat ik niet elk weekend uitga.
Ja, ik ben nou eenmaal niet van het klem zuipen en hollywood ingaan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik geef er niets om, maar meestal zijn het lelijke meisjes.Nu niet, dus ik vind het wel apart.
Beter had je panenka gedaan. niet moeilijk gewoon door het midden.quote:
Net alsof ik altijd drink, morgen ga ik met de auto. Dan raak ik geen alcohol aan. 7up voor mij.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik ben nou eenmaal niet van het klem zuipen en hollywood ingaan.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer wat ze precies zei (de rest van de avond is ook een blur) maar ze glimachte iig
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..].
''Ik heb geen idee wat die dronken mongool allemaal praat, laat ik maar glimlachen''
Waar ik altijd uitging is failliet dus ik kan daar niet meer heen. Dus er blijft niet veel voor me over waar ik ooit geweest ben, ik ga opzeker niet de hoer uithangen in Thalia Lounge of Hollywood.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof ik altijd drink, morgen ga ik met de auto. Dan raak ik geen alcohol aan. 7up voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Je zou het zeker doen als je de mogelijkheid had.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik ben nou eenmaal niet van het klem zuipen en hollywood ingaan.
Ik ben geen fan van Roffa, maar daar moet ook wel een fatsoenlijke tent te vinden zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar ik altijd uitging is failliet dus ik kan daar niet meer heen. Dus er blijft niet veel voor me over waar ik ooit geweest ben, ik ga opzeker niet de hoer uithangen in Thalia Lounge of Hollywood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |