OH SHITquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:01 schreef wolvendagen het volgende:
C_N heeft pics van hem en zijn 14-jarige vriendinnetje op de computer staan.
Helemaal niet, want m'n next line + move is: "HEE MAM ik ben op TV" en dan zwaaien en zoeken naar de camera.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"Ben ik op tv?" is niet lief, niet smooth en zeker niet grappig. Die opmerking komt spontaan TUMBLEWEED van voorbij.
Pics van jou in sexy lingerie.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik bestel dat shirt en:
[ afbeelding ]
Dan kom je helemaal als een kneus over.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Helemaal niet, want m'n next line + move is: "HEE MAM ik ben op TV" en dan zwaaien en zoeken naar de camera.
Dames en heren, welkom bij de cursus "Hoe zet ik mezelf voor lul in 5 minuten?" met Skylark.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Helemaal niet, want m'n next line + move is: "HEE MAM ik ben op TV" en dan zwaaien en zoeken naar de camera.
Die is liefquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik bestel dat shirt en:
[ afbeelding ]
GOH MEEN JE DATquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan kom je helemaal als een kneus over.
Serieus WD, geef me die cursus social skills van jou dan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dames en heren, welkom bij de cursus "Hoe zet ik mezelf voor lul in 5 minuten?" met Skylark.
Precies, zo'n grapje maken en dan een snel knipoogje. Als je het hier uittypt klinkt het heelquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haten op SkyDat soort JOKES zijn gewoon goed als je ze goed uitvoert.
Tja dat sommige hier nooit in de club te vinden zijn....quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Precies, zo'n grapje maken en dan een snel knipoogje. Als je het hier uittypt klinkt het heelmaar in de club dragen meisjes je op handen.
Smooth. Ik zeg altijd; 'Groetjes aan iedereen thuis en een kusje voor de honden. Peace.'quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Morgen dus.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als je iets nuttigs te zeggen hebt.
Waarom haten op die WOMANIZER dan. Ik heb hem in actie gezien, en alle hype is niet onterecht!quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:24 schreef wolvendagen het volgende:
Stap 1. Drink door een rietje.
Stap 2. Gebruik nivea Q10 bruiningscreme.
Stap 3. Vraag aan een meisje of je op TV bent. (lacht ze niet ga naar stap 4, lacht ze wel zie stap 5.)
Stap 4. Zwaai en zoek de camera, zeg "Hey mam ik ben op tv".
Stap 5. Gefeliciteerd, je hebt iemand laten lach om je domme doen.
Stap 1. Blijf thuis 's avonds in het weekend.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:24 schreef wolvendagen het volgende:
Stap 1. Drink door een rietje.
Stap 2. Gebruik nivea Q10 bruiningscreme.
Stap 3. Vraag aan een meisje of je op TV bent. (lacht ze niet ga naar stap 4, lacht ze wel zie stap 5.)
Stap 4. Zwaai en zoek de camera, zeg "Hey mam ik ben op tv".
Stap 5. Gefeliciteerd, je hebt iemand laten lach om je domme doen.
Zelf ook een beetje glimlachen na je grapje, dan weet je zeker dat het goed overkomt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Precies, zo'n grapje maken en dan een snel knipoogje. Als je het hier uittypt klinkt het heelmaar in de club dragen meisjes je op handen.
Oh sorry dat ik niet zo van uitgaan en alles neuken wat los en vast zit hou.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Stap 1. Blijf thuis 's avonds in het weekend.
Stap 2. Oh wacht die is er niet.
Dan sms je morgen, anders komt het hopeloos over. Niet slecht bedoeld, maar zo verpruts je dingen.quote:
duidelijke kabouter is duidelijkquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh sorry dat ik niet zo van uitgaan en alles neuken wat los en vast zit hou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |