Ben ik op tvquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
wat voor saaie chicks ken jij ='\
Jonge als je dat met RIC FLAIR zegt dan zit je gebakken.quote:
Dan zou ik hem zelf lezen, want ik word er gek van!quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:58 schreef wolvendagen het volgende:
Sky zou een boek kunnen schrijven met tips om chicks weg te jagen.
Al zeg ik het met richie rich lacht ze nog niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge als je dat met RIC FLAIR zegt dan zit je gebakken.
Haha CN heeft m'n hosselback <3quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge als je dat met RIC FLAIR zegt dan zit je gebakken.
Ik geloof echt niet dat er nog domme sletjes zijn die nog voor je domme opmerkingen vallen. Ik zou mijn wijn in je gezicht deponeren.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan zou ik hem zelf lezen, want ik word er gek van!
Laki's FLAIR [-O------------------------------------]quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Al zeg ik het met richie rich lacht ze nog niet.
quote:
Bij een 14-jarige. Come again. Laki doet het tenminste nog bij 16-jarigen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Laki's FLAIR [-O------------------------------------]
Mijne [-----------------------------------------------O]
Vriend probeer 'm maar een keertje, ik zweer je je gaat krekels horenquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Laki's FLAIR [-O------------------------------------]
Mijne [-----------------------------------------------O]
wd heeft MIJN hosselback <3quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij een 14-jarige. Come again. Laki doet het tenminste nog bij 16-jarigen.
HAHAHAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, of dat ze ook wel eens een scheet laat op haar fiets en dan doet alsof ze turbo gaat.
Jazeker.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:00 schreef Lakitu het volgende:
Maar eerlijk waar, wel spange sma's daar. Daarom is het een hotspot op m'n spangesmatjes kaart.
Ja hoor, genoeg. Ik ben gewoon lief, smooth en grappig.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat er nog domme sletjes zijn die nog voor je domme opmerkingen vallen. Ik zou mijn wijn in je gezicht deponeren.
"Ben ik op tv?" is niet lief, niet smooth en zeker niet grappig. Die opmerking komt spontaan TUMBLEWEED van voorbij.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja hoor, genoeg. Ik ben gewoon lief, smooth en grappig.
inb4 en niet te vergeten bescheidenquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja hoor, genoeg. Ik ben gewoon lief, smooth en grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |