Japsnarsen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:30 schreef Japsnars het volgende:
Mooi nieuw werkwoord, ook een leuk moment waarop je het postte
ja, ik las terug
dit gaat diepquote:
diep?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
dit gaat diep
hoe weet ik wanneer de tijd rijp is
wanneer je hart je dat ingeeftquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
dit gaat diep
Dit is mijn eigen lijstje met dit weer.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Op ellegirl kijken natuurlijk, dat is stap 1 vriend.
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=446461
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Op ellegirl kijken natuurlijk, dat is stap 1 vriend.
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=446461
Lord give Laki a sign.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
dit gaat diep
dieper dan de zee van tranen die ik dagelijks laat om het feit dat wij niet samen zijnquote:
Ja doe mij maar 2 en 3.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dit is mijn eigen lijstje met dit weer.
1. Dierentuin.
2. Terrasje.
3. Boswandeling.
Met vrienden, ja.quote:
Lach maar, maar ellegirl is echt handig voor dat soort shitquote:
Nee man, als zij er niks van kan kun je om haar heen gaan staan en haar helpen.quote:
Woooowowowowow don't push it, is dat niet iets te snel.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:35 schreef Japsnars het volgende:
Ik moet haar sowieso nu eerst even iets gaan sms'en
Ja, gewoon beetje door de natuur lopen (en treuzelen) en dan met opzet langs een terras lopen en vragen of ze ook niet dorst als een paard heeft.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja doe mij maar 2 en 3.
Of een wandeling langs de vesting of langs het water.
ah joh ik heb dario na 4 maanden ook nog niet gesmstquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:35 schreef Japsnars het volgende:
inb4 heb je dat nog steeds niet gedaan.
Hehe.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:36 schreef Potloodvis het volgende:
Niet letterlijk overnemen natuurlijk.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Woooowowowowow don't push it, is dat niet iets te snel.
Je kijkt te veel televisie.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee man, als zij er niks van kan kun je om haar heen gaan staan en haar helpen.
Maar jij hebt niet met hem afgesproken om iets met hem te gaan doen komende week.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ah joh ik heb dario na 4 maanden ook nog niet gesmst
Burn!quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar jij hebt niet met hem afgesproken om iets met hem te gaan doen komende week.
Dichtstbijzijnde ding ligt op 10km ofzoquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:38 schreef Lakitu het volgende:
poolen! dat vind ik altijd leuk met mn vriendje
oja en poolen is ook leuk idd!
Poolen is inderdaad ook leuk
ZE WILLEN HET
Dat zou overkill zijn. Je moet jezelf niet verliefd maken nu al.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:38 schreef Japsnars het volgende:
Ik had haar vanochtend gewoon willen sms'en of ze het verder nog leuk heeft gehad op dat feest maar ik zou haar een half uur later al op school zien en daarnaast wist ik zelf ook niet meer heel veel van het feest
Meisjes met gouden tanden en tatoeages op de enkel, ja.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:38 schreef Lakitu het volgende:
poolen! dat vind ik altijd leuk met mn vriendje
oja en poolen is ook leuk idd!
Poolen is inderdaad ook leuk
ZE WILLEN HET
WHY SO SERIOUSquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:29 schreef CE_REAL het volgende:
Maar stel ik zou mijn huidige vriendin niet hebben. En die is 22 en ik 23. Ik ga een avondje uit met wat vrienden en zie daar een leuk meisje op de dansvloer. Doorgaans ben ik nogal verlegen, maar nu denk ik, goh volgens mij ziet zij mij ook wel zitten. En dan ziet ze er jong uit, maar rond de 18-19. Ik stap op haar af en maak een praatje, voor ik het weet, zijn we aan het zoenen. En dan wat later op de avond, loop je wat samen door de stad, gaat ergens aan het water zitten o.i.d. en jullie praten wat verder. En je komt op het punt dat je de leeftijd bespreekt. En ze blijkt dan 14-15 te zijn. Dan schrik je wel, maar zul je ook denken, goh leuk meisje.... voor een avond? En misschien blijft het wel bij zoenen... Ik zou zelf wel een aantal keer nadenken voor ik verder ga... maar het kan ook nooit op dit moment zijn gekomen, dat de leeftijd is besproken.
Echter ik zou er absoluut geen relatie mee willen hebben, omdat ze dan veel te onvolwassen / kinderachtig nog is. Omdat jij al wat verder in je leven bent, met school klaar, aan het werk en eigen huisje.
Maar dan wil ik jullie dus vragen, durft iedereen die nu heel hard pedofiel roept (die overigens de werkelijke betekenis eens moet opzoeken http://nl.wikipedia.org/wiki/Pedofilie), keihard te beweren dat diegene zich op dat moment niet enige vorm van opwinding voelt of zich enigszins aangetrokken voelt tot dat meisje?
Dit dus even voor de morele kwestie
Achterop de fiets.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dichtstbijzijnde ding ligt op 10km ofzo
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar jij hebt niet met hem afgesproken om iets met hem te gaan doen komende week.
Een boswandeling met dit weer? Leeggeprikt worden door al die insecten daar nee dank jequote:Op donderdag 1 juli 2010 20:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dit is mijn eigen lijstje met dit weer.
1. Dierentuin.
2. Terrasje.
3. Boswandeling.
Niet. Zo ben ik niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:42 schreef Mozy het volgende:
Een normaal meisje:
"hihi, ik vond het heel erg leuk op onze date.
WD:
"ARE YOU GONNA FUCK ME OR NOT?"
Hell yeah.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:42 schreef Mozy het volgende:
Een normaal meisje:
"hihi, ik vond het heel erg leuk op onze date.
WD:
"ARE YOU GONNA FUCK ME OR NOT?"
Wanneer moet ik haar dan sms'enquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zou overkill zijn. Je moet jezelf niet verliefd maken nu al.
Dat mocht jij niet zien, jij moet denken dat ik lief ben voor meisjes =$quote:
Nou nou, dat soort dingen kan ik ook vragen. Ik doe het alleen niet omdat het niet altijd even verstandig is.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I CAN ASK HIM IF HE WANTS TO FUCK THIS WEEK HOW ABOUT THAT
Dan slaapt zequote:
Ja, niks mis mee. Toch.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:45 schreef Mozy het volgende:
Chai en ik smste er op los toen we elkaars nummer hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |