Dan was ik ook gekomen, puur om jou te spotten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, zo hardcore ben ik nu ook weer niet.
Nee, zonneschijn.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:54 schreef Lakitu het volgende:
Zijn er morgen nou ook wolken of njet? Jullie zijn weermannen
Alsof ik oranje shirts hebquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:56 schreef Potloodvis het volgende:
Laki, ik raad een korte broek en oranje shirt aan.
ik trek mijn duitsland shirt aanquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alsof ik oranje shirts hebIk ga in brazilshirt morgen
Als ik zou mee gaan zou ik volgens mij nog op de bank mogen komen zitten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan was ik ook gekomen, puur om jou te spotten.
In Venray zijn de banken niet groot hoor.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:58 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Als ik zou mee gaan zou ik volgens mij nog op de bank mogen komen zitten.
Het publiek uit Almelo ook niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
In Venray zijn de banken niet groot hoor.
je hebt toch alleen bier nodig voor de wedstrijdquote:
En daarna comaslapen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:00 schreef Mozy het volgende:
Nu ga ik mijn school afronden voor dit jaar.
Ik ben ook bezig met school.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:00 schreef Mozy het volgende:
Nu ga ik mijn school afronden voor dit jaar.
Die chick gevraagd?quote:
De mindreader is gearriveerd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, en met succes zei Crack gisteren.
SHOCKER. Als ie geluisterd had had ie al een maand met dr nu.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, en met succes zei Crack gisteren.
Hoezo?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
SHOCKER. Als ie geluisterd had had ie al een maand met dr nu.
Dat kun je toch zien. Observeren, observeren.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:20 schreef Potloodvis het volgende:
Ik dacht vandaag ook een potentiële chica in de winkel te zien. Heb ik haar nu gevonden op Hyves, blijkt ze 25 jaar te zijn. Ik schatte haar rond de 19 jaar.
Waarom dan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Iedereen zei dat hij haar moest vragen, maar hij was frozen als hij haar zag.
hij heeft geen skylarkinatorquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat kun je toch zien. Observeren, observeren.
geen actionquote:
Dat kon je serieus niet aan haar zien.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat kun je toch zien. Observeren, observeren.
graagquote:
De Innerlijke Kracht van het mindreaden zit niet in je ben ik bang.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat kon je serieus niet aan haar zien.
Nee, ik kom er meestal alleen maar uit met vragen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De Innerlijke Kracht van het mindreaden zit niet in je ben ik bang.
Zou goed kunnen, mijn geloof staat me maar één per week toe.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik er meer gehad dan Sky, broeder. Ik ben meer van de action, hij van het observeren.
Jazeker.quote:
Zal best, dan leef ik maar gewoon een maandje langer.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
SHOCKER. Als ie geluisterd had had ie al een maand met dr nu.
Vertelquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, mijn geloof staat me maar één per week toe.
Ik ben ook aan het bekeren. Mijn oude knieën kunnen die jonge duivels niet meer bijhouden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, mijn geloof staat me maar één per week toe.
Zo werkt het leven niet, nu is het vakantie en dan is het te laat. JE BENT TE LAATquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jazeker.
[..]
Zal best, dan leef ik maar gewoon een maandje langer.
ik noteer ditquote:
Helemaal niet, ze is blijkbaar volgende week nog wel hier.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zo werkt het leven niet, nu is het vakantie en dan is het te laat. JE BENT TE LAAT
de juiste afslag nemenquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik noteer dit
en dan
hoe kom ik op het pad van verlichting?
Op ellegirl kijken natuurlijk, dat is stap 1 vriend.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Helemaal niet, ze is blijkbaar volgende week nog wel hier.
Nu moet ik nog even bedenken wat te gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |