Ja maar in de zomer hangt er altijd zo'n geil en spannend sfeertje, ik kan het niet netter omschrijvenquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, met festivals en reizen is het ideaal, maar toch ontbreekt er dan iets vind ik.
Hij heeft wel een tintje, maar hij lijkt echt niet Indo.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:27 schreef wolvendagen het volgende:
Hey potlood. hij lijkt indo hoor. No offence. Ik weet dat ie bosnier is.
Dankje.quote:
toch welquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij heeft wel een tintje, maar hij lijkt echt niet Indo.
ik merk niks van dat sfeertjequote:Op donderdag 1 juli 2010 19:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar in de zomer hangt er altijd zo'n geil en spannend sfeertje, ik kan het niet netter omschrijven
Maar er mist inderdaad iets dan, maar toch, ik had mijn vriend liever wat jaartjes later ontmoet.
al je hele leven nietquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar in de zomer hangt er altijd zo'n geil en spannend sfeertje, ik kan het niet netter omschrijven
Maar er mist inderdaad iets dan, maar toch, ik had mijn vriend liever wat jaartjes later ontmoet.
Dit dus.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
al je hele leven niet
daar moet je seks voor hebben gehad
tli en ik weten
ik woon helaas niet meer in O dubbel Squote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:30 schreef Mozy het volgende:
[..]_!
Zodat je zeker nog een paar jaar kon rond neuken.
alleen homo's dragen make-upquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:32 schreef dagdag het volgende:
Is het raar dat mannen make up dragen? trouwens
ik leef nu in het nijmeegsequote:
Ligt eraan wat je onder make-up verstaat.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:32 schreef dagdag het volgende:
Is het raar dat mannen make up dragen? trouwens
ok, maar je krijgt er egale huid van, maar haal het er wel weer afquote:
een senegalees en een nigeriaan zijn toch gewoon negers ?quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
In jouw ogen wel dan. Dat is hetzelfde als een Senegalees een Nigeriaan noemen.
Ja, laat mij hem lekker een indo vinden. Hij lijkt op Rv, dies indo.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
In jouw ogen wel dan. Dat is hetzelfde als een Senegalees een Nigeriaan noemen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat zou ik daar nu graag willen wonen.
Daarom. Hij is gewoon aan het trollen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:34 schreef gers het volgende:
[..]
een senegalees en een nigeriaan zijn toch gewoon negers ?
doe een meet een post gezamelijk een topic volquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:33 schreef WillFerrell het volgende:
Ik voel me niet zo op m'n gemak nu ik weet dat zoveel FOK!kers op een uur afstand zitten.
Nee.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
doe een meet een post gezamelijk een topic vol
waar is de loting te vindenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |