Sold.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mag ik mee? krijg je een cheeseburger van me
Omg wat heerlijk.quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
das een ekte koningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Ja, ga ik hier niet neer zetten. In Almelo/omstreken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar? Ik heb hem al gezien, wat een baas.
Versier hem, mijn toestemming heb je.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die ga ik ontmoeten op Ibiza. Hij is er dezelfde week als ik.
neppe gucci tasjequote:
Almelooooooooooooooooooooooooooooo's piratenfestival ?quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, ga ik hier niet neer zetten. In Almelo/omstreken.
Nee.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:19 schreef gers het volgende:
[..]
Almelooooooooooooooooooooooooooooo's piratenfestival ?
hoezoquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:20 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb zaterdag en zondag trouwens de ultieme gelegenheden om chica's te versieren, mits ik in die mood ben.
GODDAMNIT. IK DACHT NAAR ST. TROPEZ.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja en hij gaat volgende week naar Ibiza!
Ik heb zn telefoonnummer maar ik heb er nooit wat mee gedaan.quote:
Ik vind hem niet echt wat.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Versier hem, mijn toestemming heb je.
gewoon zoveel mogelijk hertjes regelenquote:
Nou laat mij eens een date regelen voor je. Om er ondertussen zelf vandoor te gaan met hem.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb zn telefoonnummer maar ik heb er nooit wat mee gedaan.
Never.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou laat mij eens een date regelen voor je. Om er ondertussen zelf vandoor te gaan met hem.
Oh daar is hij al een stuk minderquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DAMN BOY. DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMN.
fc twentequote:Op donderdag 1 juli 2010 19:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je wordt burgerlijkquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, tijden veranderen. Sowieso vind ik een relatie fijner dan single zijn.
Nou in de zomer zou ik soms graag single zijnquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, tijden veranderen. Sowieso vind ik een relatie fijner dan single zijn.
NEE.quote:
Ja, met festivals en reizen is het ideaal, maar toch ontbreekt er dan iets vind ik.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou in de zomer zou ik soms graag single zijn
SUPPORT YOUR LOCAL TEAM !!!quote:
Twente slet is dat.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee ik zou hem in het echt moeten aanschouwen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NEE.
[ afbeelding ]
DEZE FOTO. OMGhij kijk zo stout.
IK WEL, MAAR IK VAL OP FOUTE JONGENS DIE INDO ZIJN OF LIJKEN.quote:
Zegt genoeg over hem met 11-jarigen langs zich of niet dan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NEE.
[ afbeelding ]
DEZE FOTO. OMGhij kijk zo stout.
smerige kutclub met teveel machtquote:
Pf, in het echt hem aanschouwen. Alsof ik dan niet gelijk bovenop 'm spring.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ik zou hem in het echt moeten aanschouwen.
Oostblokkers vergelijken met Indo's.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IK WEL, MAAR IK VAL OP FOUTE JONGENS DIE INDO ZIJN OF LIJKEN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |