Haha ik andersom.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Op een of andere manier slaag ik altijd in Nijmegen en niet in Arnhem
Ja, is even wennen. Misschien is mijn andere cadeau wel dat ze een beetje meebetalen. Hoop ik.quote:
quote:
Omdat jij het weer ter sprake moest brengen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom quote je mij dan als je het niet over mij hebt?
Mijn eerste actie. Die kenkerknol in het begin is niets waard. De Kentucky Saddler.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:14 schreef tliciouz het volgende:
Als ik geweten had dat je paarden en andere lieve beestjes in red dead redemption kon afschieten had ik hem niet gekocht.
rennende frikadellenquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:14 schreef tliciouz het volgende:
Als ik geweten had dat je paarden en andere lieve beestjes in red dead redemption kon afschieten had ik hem niet gekocht.
das nog goedkoper dan een happy mealquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:15 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]sex for a cheeseburger
Dario Vujicevic?quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:16 schreef WillFerrell het volgende:
Hey WD, weet je wie ik over een week en 75 min. ga ontmoeten?
Het is wel een geniaal spel hoorquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mijn eerste actie. Die kenkerknol in het begin is niets waard. De Kentucky Saddler.
JERRY.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:15 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]sex for a cheeseburger
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die rapnegertquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:16 schreef WillFerrell het volgende:
Hey WD, weet je wie ik over een week en 75 min. ga ontmoeten?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
mag ik mee? krijg je een cheeseburger van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Die komt ook in Rhenen dit weekend geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Waar? Ik heb hem al gezien, wat een baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Hij is naar Kreta geweest.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die ga ik ontmoeten op Ibiza. Hij is er dezelfde week als ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |