quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawel, maar echt al in de derde of zo.
ach ik kreeg een vragenlijstje van 5 vragen. vraag 4 was wie is de liefde van je leven. ik had toen net 3 dagen wat met een meisje dus ik kon moeilijk een andere naam invullen. 3 weken later het uit. krijg ik 3 maanden later dat jaarboek van school. had ik ook echt ff een DOH! momentjequote:Op donderdag 1 juli 2010 19:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawel, maar echt al in de derde of zo.
Wat, staat de verzekering van dat ding op jouw naam?quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik moet wel zelf verzekering en benzine betalen, dat is duur genoeg voor iemand van mijn leeftijd.
Ja ho maar nu hebben jullie het over een foto die Chai postte. Die armband die tl postte en die koraalfoto die ik poste, das gewoon koraalkleur. Hoe wil je het anders noemen dan? Dat is gewoon een kleur man, wat is het probleem.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dit heeft niks met kleurenblindheid te maken, dit heeft te maken met de enorme drang van vrouwen om aan alles een labeltje te hangen en niet gewoon kunnen zeggen dit is dit of dat, maar er constant iets nieuws voor moeten verzinnen, want stel je eens voor dat je niet origineel zou zijn zeg
ROMA INFAMEquote:
Oh gezellige wijk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind Den Bosch een hele gezellige stad.
Ja Rusland heeft gewoon een bepaalde aantrekkingskracht, wil er graag een keer heen.
Ik vind winkelen in Arnhem dus 3 keer nietsik woon in Malburgen
Ja, want mijn vader en moeder rijden al zo lang schadevrij dat ze belachelijk weinig hoeven betalen. Als ik nu ergens tegenaan zit dan zou dat zuur voor hun zijn. Nu is het gewoon op mijn naam.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, staat de verzekering van dat ding op jouw naam?!!
een all risk verzekering voor iemand van 19 voor zon auto is een maandsalaris volgens mijquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, staat de verzekering van dat ding op jouw naam?!!
Whehehe. Zij hadden het echt alleen over dat ding en negeerden die van jullie, ze zagen geen verschil.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ho maar nu hebben jullie het over een foto die Chai postte. Die armband die tl postte en die koraalfoto die ik postte, das gewoon koraalkleur. Hoe wil je het anders noemen dan? Dat is gewoon een kleur man, wat is het probleem.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, want mijn vader en moeder rijden al zo lang schadevrij dat ze belachelijk weinig hoeven betalen. Als ik nu ergens tegenaan zit dan zou dat zuur voor hun zijn. Nu is het gewoon op mijn naam.
Ja, wat betaal je dan ongeveer?quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een all risk verzekering voor iemand van 19 voor zon auto is een maandsalaris volgens mij
Op een of andere manier slaag ik altijd in Nijmegen en niet in Arnhemquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh gezellige wijk.Maar vind je Nijmegen wel wat dan? Arnhem heeft wel leukere winkels.
Jullie konden niet eens zien of het een armband of ring was. Please, komen jullie ons fronten over de kleur.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Whehehe. Zij hadden het echt alleen over dat ding en negeerden die van jullie, ze zagen geen verschil.
Hatert is pas een gezellige wijk in nijmegenquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh gezellige wijk.Maar vind je Nijmegen wel wat dan? Arnhem heeft wel leukere winkels.
Mannen zien nooit ergens een verschil tussenquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Whehehe. Zij hadden het echt alleen over dat ding en negeerden die van jullie, ze zagen geen verschil.
Ik heb daar niets over gezegd jongen. Lul niet leer lezen, jij kan niet eens zien of ik daar iets over heb gezegd of niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jullie konden niet eens zien of het een armband of ring was. Please, komen jullie ons fronten over de kleur.
Ik zeg toch niet jij, ik zeg jullie. Boh, het wordt mooier en mooier.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb daar niets over gezegd jongen. Lul niet leer lezen, jij kan niet eens zien of ik daar iets over heb gezegd of niet.
Nog niets, zal wel tussen de 1500 en 2000 euro komen te zitten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Ja, wat betaal je dan ongeveer?
Al die mensen hebben al fucking rare hoofden.quote:
Tering.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nog niets, zal wel tussen de 1500 en 2000 euro komen te zitten.
Waarom quote je mij dan als je het niet over mij hebt?quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet jij, ik zeg jullie. Boh, het wordt mooier en mooier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |