Nee ze zijn gewoon eigenwijs. een wereld zonder mannen zou zoveel beter zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:57 schreef Smart_ass het volgende:
Oke ik snap weer waar dat enorme percentage kleurenblinde mannen vandaan komt.
Ik liet het even aan iemand zien met de vraag welke kleur het was.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dankje. Ik dacht dat Laki en Mozy hem al waren gevlucht.
Nee ben er nog nooit geweestquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh wat gaaf zeg. Hoe kom dat? Ga je daar weleens op vakantie?
Ik woon in west, in een te dure kamer.Dus ben blij dat ik dinsdag weer ergens anders kan kijken. Kom er niet vandaan nee, geboren in Den Bosch en laatste jaren in Rhenen gewoond (ja daar bij die dierentuin
).
En jij komt uit Arnhem?
Strike three.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik liet het even aan iemand zien met de vraag welke kleur het was.
Antwoord was roze.
Kijk eens naar de linkquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HEUL NIEt. Het lijkt op een ring het is te klein voor een armband.
Dit heeft niks met kleurenblindheid te maken, dit heeft te maken met de enorme drang van vrouwen om aan alles een labeltje te hangen en niet gewoon kunnen zeggen dit is dit of dat, maar er constant iets nieuws voor moeten verzinnen, want stel je eens voor dat je niet origineel zou zijn zegquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:57 schreef Smart_ass het volgende:
Oke ik snap weer waar dat enorme percentage kleurenblinde mannen vandaan komt.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik zit op een Mac, dus superieure beeldkwaliteit.
Ik ookquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:59 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou hem geld geven voor zijn eerlijkheid.
Ik ben er stiekem ook wel trots op dat ik Bosschenaar ben, terwijl ik er alleen maar geboren ben verder.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ben er nog nooit geweestbeste vrienden van mijn ouders zijn Russisch, en hun zoon heeft me een beetje van alles wat geleerd.
Nee ik ben geboren in Nijmegenecht ik houd van die stad. De mensen alleen al
maar woon nu in Arnhem omdat mijn vriend hier al 3 jaar woont en niet weg wilt vanwege werk.
Maar ga terug naar Den Bosch joh!alleen al voor Jan de Groot zijn Bossche bollen.
Ik zou hem pas geld geven:quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:59 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou hem geld geven voor zijn eerlijkheid.
Hoezo? Dat hebben die modenichten verzonnen hoor.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dit heeft niks met kleurenblindheid te maken, dit heeft te maken met de enorme drang van vrouwen om aan alles een labeltje te hangen en niet gewoon kunnen zeggen dit is dit of dat, maar er constant iets nieuws voor moeten verzinnen, want stel je eens voor dat je niet origineel zou zijn zeg
Doet het niet. Maar grappig. Haha.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou hem pas geld geven:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik zou hem op mac trakteren met een biertje.quote:
Nu danquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doet het niet. Maar grappig. Haha.
WAT>quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat gaat hem worden voor mijn 19e verjaardag. Moet ik wel de andere auto inleveren.
dagdag, dat is lang geledenquote:
Ik vind Den Bosch een hele gezellige stad.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben er stiekem ook wel trots op dat ik Bosschenaar ben, terwijl ik er alleen maar geboren ben verder.![]()
Oh dat is wel echt gaaf. Ik vind Rusland en Russisch enzo altijd zo fascinerend.
Haaaa Nijmeegse! Ja is wel leuke stad, maar om te winkelen is Arnhem zoveel beter. Waar woon jij in Arnhem dan?
Say it.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
OMG weet je trouwens wat er in mn jaarboek stond.Bij mijn naam.
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
Oke er staat altijd zo'n verhaaltje dan. Bij mij stond er:quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oke er staat altijd zo'n verhaaltje dan. Bij mij stond er:
Sanna kon je in de pauze op de wc etend aan haar volkoren boterhammen met kaas die haar papa voor haar maakte treffen.
WAT
/Care?quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
Pwnd for lifequote:Op donderdag 1 juli 2010 19:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sanna kon je in de pauze op de wc etend aan haar volkoren boterhammen met kaas die haar papa voor haar maakte treffen.
WAT
Ik blijk dat ooit ergens te hebben ingevuld.quote:
dat heb je vast niet zelf ingestuurdquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
WAT
Klopt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
WAT
Jawel, maar echt al in de derde of zo.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat heb je vast niet zelf ingestuurd
Ik moet wel zelf verzekering en benzine betalen, dat is duur genoeg voor iemand van mijn leeftijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |