het heet koraal op die site. dus kom niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's een zalmkleur. Da's geen koraal.Vrouwenlogica wederom.
tja jouw achterwerk hequote:Op donderdag 1 juli 2010 18:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Meer dan 1000 euro, en als je zijn wc ziet. Ik pas er met mijn achterwerk precies tussen
Gast doe niet zo kankerdom. Wat is het, op die foto?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ga nou niet schelden met kanker dan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Gast doe niet zo kankerdom. Wat is het, op die foto?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Coral_(color) dit is het, het is een soort mix van oranje en roze.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:54 schreef wolvendagen het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Coral_%28color%29
Oh wat gaaf zeg. Hoe kom dat? Ga je daar weleens op vakantie?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet heel goed hoorMaar veel dingen wat je moet weten als je daar op vakantie gaat wel
![]()
Maar waar woon je in Nijmegen? Kom je er ook vandaan of om te studeren?
quote:
Noch koraal.quote:
HEUL NIEt. Het lijkt op een ring het is te klein voor een armband.quote:
Dankje. Ik dacht dat Laki en Mozy hem al waren gevlucht.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Noch koraal.
Dat is toch gewoon roze man
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Twaalfvingerige gehandicapte voor je facepalm-post.
Ik zit op een Mac, dus superieure beeldkwaliteit.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:57 schreef Smart_ass het volgende:
Oke ik snap weer waar dat enorme percentage kleurenblinde mannen vandaan komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |