Ja ik kom er niet om te winkelen, broer van Jochem woont er. Betaald kanker veel voor een appartement daarquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die wordt nu helemaal verbouwd enzo, slecht bereikbaarMaar daar zijn alleen wat kleinere winkeltjes
Ik kan je wel bijscholenquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Garasjoh.
Maargoed dat gaat 'm niet worden ben ik bang dus. Wel jammer. Want Russisch.
Loop een willekeurige winkel in waar ze dameskleding verkopen en je zult zien dat ongeveer een derde van de kleding koraalkleurig is.quote:
Wait whuttttttt kun jij serieus Russisch?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan je wel bijscholenKunnen we samen winkelen in Nijmegen.
Doe een badpak.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:50 schreef wolvendagen het volgende:
Even kijken, ik laat mn zusje misschien gewoon een bikini kopen.
quote:
Vrouwen die kleuren bedenkenquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Loop een willekeurige winkel in waar ze dameskleding verkopen en je zult zien dat ongeveer een derde van de kleding koraalkleurig is.
Dat is al helemaal een kutstad om te winkelen, veel te kleine winkelstraatquote:
Ja verbaast me niks als ie in de utrechtsestraat woontquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik kom er niet om te winkelen, broer van Jochem woont er. Betaald kanker veel voor een appartement daar
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Loop een willekeurige winkel in waar ze dameskleding verkopen en je zult zien dat ongeveer een derde van de kleding koraalkleurig is.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen die kleuren bedenken![]()
Laat zien dan
Niet heel goed hoorquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wait whuttttttt kun jij serieus Russisch?![]()
Nah dan kom ik liever naar Arnhem. Smits schoenen.
Meer dan 1000 euro, en als je zijn wc ziet. Ik pas er met mijn achterwerk precies tussenquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja verbaast me niks als ie in de utrechtsestraat woont
http://en.wikipedia.org/wiki/Coral_(color) dit is het, het is een soort mix van oranje en roze.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's een zalmkleur. Da's geen koraal.Vrouwenlogica wederom.
Rood dusquote:
Ik snapte niks van deze zinquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Meer dan 1000 euro, en als je zijn wc ziet. Ik pas er met mijn achterwerk precies tussen
het heet koraal op die site. dus kom niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
tja jouw achterwerk hequote:Op donderdag 1 juli 2010 18:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Meer dan 1000 euro, en als je zijn wc ziet. Ik pas er met mijn achterwerk precies tussen
Gast doe niet zo kankerdom. Wat is het, op die foto?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ga nou niet schelden met kanker dan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Gast doe niet zo kankerdom. Wat is het, op die foto?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Coral_(color) dit is het, het is een soort mix van oranje en roze.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:54 schreef wolvendagen het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Coral_%28color%29
Oh wat gaaf zeg. Hoe kom dat? Ga je daar weleens op vakantie?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet heel goed hoorMaar veel dingen wat je moet weten als je daar op vakantie gaat wel
![]()
Maar waar woon je in Nijmegen? Kom je er ook vandaan of om te studeren?
quote:
Noch koraal.quote:
HEUL NIEt. Het lijkt op een ring het is te klein voor een armband.quote:
Dankje. Ik dacht dat Laki en Mozy hem al waren gevlucht.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Noch koraal.
Dat is toch gewoon roze man
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Twaalfvingerige gehandicapte voor je facepalm-post.
Ik zit op een Mac, dus superieure beeldkwaliteit.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:57 schreef Smart_ass het volgende:
Oke ik snap weer waar dat enorme percentage kleurenblinde mannen vandaan komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |