Ohquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mn moeder zag ze ook ergens, leer. Supernice, we gaan ze nog kopen.
ja ik liep dus door de super voor wat bakproducten (want ik ga een taart bakken dinsdagquote:
Wat voor een taart ga je bakken? Ik maak echt zoveel cupcakes en taarten enzoquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja ik liep dus door de super voor wat bakproducten (want ik ga een taart bakken dinsdag) en krentenbollen. en constant liep diezelfde kassamiep langs wat al verdacht is aangezien cassieres zelden in de winkel lopen.
dus op gegeven moment draai ik om en keek haar recht aan en lachte... gaat ze gelijk naar de grond kijken![]()
toen heb ik de krentenbollen gepakt en ben ik weggelopen naar de kassa!
Ik wel. HIHIHIHIHIHIHIHIHIH New Look, River Island etc. Zaraaaaaaa. H&M. Mango. Bershka.quote:
Zara, h&m en mango zitten hier, maar river island ook ja? En bershka? En new look?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wel. HIHIHIHIHIHIHIHIHIH New Look, River Island etc. Zaraaaaaaa. H&M. Mango. Bershka.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat voor een taart ga je bakken? Ik maak echt zoveel cupcakes en taarten enzo
River Island en New Look zitten naast elkaar. Bershka zit daar bij stadhuisplein.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zara, h&m en mango zitten hier, maar river island ook ja? En bershka? En new look?waarom weet ik dat nu dan pas? Dan ga ik er deze maand of volgende maand nog heen
Stadhuisplein zegt me niets ben er namelijk nog nooit geweestquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
River Island en New Look zitten naast elkaar. Bershka zit daar bij stadhuisplein.
Zitten ook allemaal hier hoorquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zara, h&m en mango zitten hier, maar river island ook ja? En bershka? En new look?waarom weet ik dat nu dan pas? Dan ga ik er deze maand of volgende maand nog heen
quote:
wat krijg je? ik weet het ook alquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:43 schreef Potloodvis het volgende:
Vandaag ook te horen gekregen wat mijn verjaardagscadeau is over een goede maand. Eigenlijk wilde mijn ouders het niet verklappen, maar ze moesten uiteindelijk wel.
Stoer doen met h&m'squote:Op donderdag 1 juli 2010 18:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in rotterdam 2x H&M op 5 minuten lopen afstand van elkaar
quote:
ik weet niet hoor, maar er zitten er 3. op 5 minuten loop afstand. ze zijn alleen niet hetzelfde.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in rotterdam 2x H&M op 5 minuten lopen afstand van elkaar
ohquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, maar er zitten er 3. op 5 minuten loop afstand. ze zijn alleen niet hetzelfde.
Ik moest mijn auto inleveren, maar ik krijg dus een nieuwe.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat krijg je? ik weet het ook almoest het zelf bestellen namelijk
Kak dila?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:46 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zou een cursus Russisch krijgen beginnend in september, maar weet niet of ik er de tijd wel voor heb.
Ik las oraalquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:47 schreef wolvendagen het volgende:
Tli, ik weet niet of ik hem in het zwart of koraal wil.
Die wordt nu helemaal verbouwd enzo, slecht bereikbaarquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kom nog best vaak in de Utrechtsestraat.
Koraal.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:47 schreef wolvendagen het volgende:
Woon je in Nijmegen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:48 schreef Smart_ass het volgende:
Wat winkelen betreft vind ik het altijd jammer dat ik in Nijmegen woon.
Kutstad om te winkelen heaquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:48 schreef Smart_ass het volgende:
Wat winkelen betreft vind ik het altijd jammer dat ik in Nijmegen woon.
Zwart.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:47 schreef wolvendagen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |