quote:
Kijk jij nou maar uit dat je handtas niet wordt gestolen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:43 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jij bent je hele leven al nat geweest.
Hij ís al gestolenquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Kijk jij nou maar uit dat je handtas niet wordt gestolen.
Serieus?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:44 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hij ís al gestolenIk heb inmiddels een andere tas. Heb al m'n passen opnieuw aan moeten vragen, die zaten erin
Hoezo, ik heb nu gewoon een Eastpakquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Serieus?
Ze probeerden je te redden, maar blijkbaar heeft ;t niet geholpen.
Lol. Ik niet. Grapje heeft me uiteindelijk 250 ekkies gekostquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Oh, ineens heb ik respect voor buitenlanders.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:45 schreef Crack_ het volgende:
JAPSNARS VROEG DER MEE UIT EN ZE ZEI JA.
Maar je bent wel verlost van je handtas.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:47 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Lol. Ik niet. Grapje heeft me uiteindelijk 250 ekkies gekost
Hehe. Nee. Het was allemaal een grapje.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar je bent wel verlost van je handtas.
Kevin heeft een handtasje.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:48 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hehe. Nee. Het was allemaal een grapje.
Wat kut zeg.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:50 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Idd. Maar ik wilde 'm liever in roze. Was uitverkocht
Ik had zoiets van het is nu of nooit, en ik kwam zo op dat feest en ik had zoiets van ik kan het niet ik kan het niet, toen bleef ik gepushed worden door vrienden dus op een gegeven moment loopt zo'n vriend naar haar toe en ik maar mee gelopen; gaat die gast meteen weer weg dus toen wat gepraat en gevraagd of ze wat wilde afspreken. En vervolgens nummers uitgewisseld enzo.quote:
Een iPheun 4 shield?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:52 schreef Hyman het volgende:
kevin, ik heb net een 3g shield gekocht weer, en een iphone 4 shield
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik had zoiets van het is nu of nooit, en ik kwam zo op dat feest en ik had zoiets van ik kan het niet ik kan het niet, toen bleef ik gepushed worden door vrienden dus op een gegeven moment loopt zo'n vriend naar haar toe en ik maar mee gelopen; gaat die gast meteen weer weg dus toen wat gepraat en gevraagd of ze wat wilde afspreken. En vervolgens nummers uitgewisseld enzo.
Over wie gaat het Japie? Namen, rugnummers.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik had zoiets van het is nu of nooit, en ik kwam zo op dat feest en ik had zoiets van ik kan het niet ik kan het niet, toen bleef ik gepushed worden door vrienden dus op een gegeven moment loopt zo'n vriend naar haar toe en ik maar mee gelopen; gaat die gast meteen weer weg dus toen wat gepraat en gevraagd of ze wat wilde afspreken. En vervolgens nummers uitgewisseld enzo.
Ik dacht altijd dat jij de pimp van KLB was en PUB verachtte. Kom je met dit verhaalquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hej lekkertjoh, ik heb een flink kater die vraagt of je poesje komt spelen, deal?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:54 schreef Japsnars het volgende:
En nu heb ik zoiets van ik moet haar sms'en en nu ga ik weer twijfelen over wat ik in vredesnaam moet sturen
Niet smsen dus.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:54 schreef Japsnars het volgende:
En nu heb ik zoiets van ik moet haar sms'en en nu ga ik weer twijfelen over wat ik in vredesnaam moet sturen
Een redelijk goedkoop shield trouwens, ook met zijkantenquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:53 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Een iPheun 4 shield?Nice. Ik wil die unit godverdomme eens bestellen!
Dat zal sowieso toch wel moeten als ik nog iets concreets moet afspreken om te gaan doenquote:
Maar doe dat over paar dagen, niet meteen de dag erna.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zal sowieso toch wel moeten als ik nog iets concreets moet afspreken om te gaan doen
Ik stuur straks nog wel een foto door.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Over wie gaat het Japie? Namen, rugnummers.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:54 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij de pimp van KLB was en PUB verachtte. Kom je met dit verhaal
"Hey zullen we een film pakken? "quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zal sowieso toch wel moeten als ik nog iets concreets moet afspreken om te gaan doen
Tof ouwe!quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik stuur straks nog wel een foto door.
[..]
Over een week gaat ze weg en ik zou dus ook ergens begin volgende week ofzo wat gaan afspreken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar doe dat over paar dagen, niet meteen de dag erna.
Zit sinds dit jaar bij haar in de klas en vond haar de afgelopen tijd gewoon steeds leuker worden maar ik had de guts niet om haar mee uit te vragen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tof ouwe!
Maar ik heb blijkbaar het hele verhaal gemist, hoe ken je dr enzo?
Krijg je een smsje terug: hihi je zei pakken xDquote:
Weet je ook weer gelijk dat je rubbers moet halenquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Krijg je een smsje terug: hihi je zei pakken xD
Okquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zit sinds dit jaar bij haar in de klas en vond haar de afgelopen tijd gewoon steeds leuker worden maar ik had de guts niet om haar mee uit te vragen.
Ik wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |