quote:
Kijk jij nou maar uit dat je handtas niet wordt gestolen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:43 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jij bent je hele leven al nat geweest.
Hij ís al gestolenquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Kijk jij nou maar uit dat je handtas niet wordt gestolen.
Serieus?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:44 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hij ís al gestolenIk heb inmiddels een andere tas. Heb al m'n passen opnieuw aan moeten vragen, die zaten erin
Hoezo, ik heb nu gewoon een Eastpakquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Serieus?
Ze probeerden je te redden, maar blijkbaar heeft ;t niet geholpen.
Lol. Ik niet. Grapje heeft me uiteindelijk 250 ekkies gekostquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Oh, ineens heb ik respect voor buitenlanders.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:45 schreef Crack_ het volgende:
JAPSNARS VROEG DER MEE UIT EN ZE ZEI JA.
Maar je bent wel verlost van je handtas.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:47 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Lol. Ik niet. Grapje heeft me uiteindelijk 250 ekkies gekost
Hehe. Nee. Het was allemaal een grapje.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar je bent wel verlost van je handtas.
Kevin heeft een handtasje.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:48 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hehe. Nee. Het was allemaal een grapje.
Wat kut zeg.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:50 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Idd. Maar ik wilde 'm liever in roze. Was uitverkocht
Ik had zoiets van het is nu of nooit, en ik kwam zo op dat feest en ik had zoiets van ik kan het niet ik kan het niet, toen bleef ik gepushed worden door vrienden dus op een gegeven moment loopt zo'n vriend naar haar toe en ik maar mee gelopen; gaat die gast meteen weer weg dus toen wat gepraat en gevraagd of ze wat wilde afspreken. En vervolgens nummers uitgewisseld enzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |