Die tekst is wel vet hoor: "Ik haat je vriendinnetje behalve als ze haar kut laat zien. Want ik houd van Kut, wil er mijn hoofd in stoppen."quote:
Ik waardeer dat wel hoor die teksten van hunquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:23 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Die tekst is wel vet hoor: "Ik haat je vriendinnetje behalve als ze haar kut laat zien. Want ik houd van Kut, wil er mijn hoofd in stoppen."
Onder andere ja, maar ik vind Steen wel 1000x vetter dan Spinalquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:23 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Die tekst is wel vet hoor: "Ik haat je vriendinnetje behalve als ze haar kut laat zien. Want ik houd van Kut, wil er mijn hoofd in stoppen."
015 representquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:27 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
079 represeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeent
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
voor het boegbeeld van het erasmus college sta ik verdomd weinig in het examenjaarboek
anyhoe ik ga
wat aan doen?quote:
hm-mmquote:
Ik niet hoor.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:23 schreef MarkM het volgende:
[..]
Omdat het geile mannetjes zijn die droog staan?
PECH.quote:
Oja.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:23 schreef MarkM het volgende:
[..]
Omdat het geile mannetjes zijn die droog staan?
Omdat het kan.quote:
Ik ben 12 en wat is fok?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:29 schreef MarkM het volgende:
[..]
Je bent vandaag voor het eerst op FOK!?
Ja. ik ben een newbie.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:29 schreef MarkM het volgende:
[..]
Je bent vandaag voor het eerst op FOK!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |