Maikuuul is nog steeds een baas :/quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:42 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Bohhhhhhhhhhhhh wat een hendig sjieke slip![]()
haha dat was 2 jaar geleden nog cool
Had dan gezegdquote:
Ik werk ook soms met de Windows Word onder Mac hoorquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat wist je toch wel godverrrrredomme
Ik alleen maar, kunnen tenminste windows users (de rest van de hele wereld) ook mee werken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik werk ook soms met de Windows Word onder Mac hoorVeel meer opties
Microsoft Word.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik werk ook soms met de Windows Word onder Mac hoorVeel meer opties
Ja maar ik bedoel dat ik dus ook onder XP werk op m'n Macquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik alleen maar, kunnen tenminste windows users (de rest van de hele wereld) ook mee werken.
Que?quote:
Notepad ftwquote:
Ja, om aan te geven dat ik Windows Word bedoelde en geen Microsoft Word for Macquote:
Euw.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, om aan te geven dat ik Windows Word bedoelde en geen Microsoft Word for Mac
Guest. VMWare Fusionquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:34 schreef Renesite het volgende:
Ik krijg bootcamp nog steeds niet aan de praat...
Hee schatquote:
Je moet ook niet rennenquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:49 schreef mstr het volgende:
Ik ren 2 keer de trap op en af en ik zweet me kapot.
Daarom ren ik alleen wanneer het om een leven of dood situatie zou gaanquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:49 schreef mstr het volgende:
Ik ren ook het liefste niet, maar ik had iemand aan de deur staan die wat nodig had, dus even snel heen en weer. Vergat ik wat, weer terug.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:01 schreef x3ro het volgende:
[..]
Daarom ren ik alleen wanneer het om een leven of dood situatie zou gaan
Ik HAAT het
Wil je harder gaan dan lopen? Fiets of auto
Met een ghettoblaster.quote:
En, nog gedroomd over PPP?quote:
Fokkers die 'sporten'quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:49 schreef mstr het volgende:
Heeeyyyyyyy, wie is t, tis Duvel op die mic altijd heet en altijd hypequote:Op donderdag 1 juli 2010 17:16 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Met dat bokito incident werdie opnieuw uitgebracht he
Die gastenquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
GRR HAAT HAAT IK HAAT MEZELF IK HAAT HET BLOED IN MN ADERS
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
of is het haat en bloed in m'n aders?
Die tekst is wel vet hoor: "Ik haat je vriendinnetje behalve als ze haar kut laat zien. Want ik houd van Kut, wil er mijn hoofd in stoppen."quote:
Ik waardeer dat wel hoor die teksten van hunquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:23 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Die tekst is wel vet hoor: "Ik haat je vriendinnetje behalve als ze haar kut laat zien. Want ik houd van Kut, wil er mijn hoofd in stoppen."
Onder andere ja, maar ik vind Steen wel 1000x vetter dan Spinalquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:23 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Die tekst is wel vet hoor: "Ik haat je vriendinnetje behalve als ze haar kut laat zien. Want ik houd van Kut, wil er mijn hoofd in stoppen."
015 representquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:27 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
079 represeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeent
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
voor het boegbeeld van het erasmus college sta ik verdomd weinig in het examenjaarboek
anyhoe ik ga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |