Ik moet nog 2 jaar met mijn pasje, maar hij begint te scheurenquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:49 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Die nieuwe pasjes zijn best mooi
1 Steviequote:Op donderdag 1 juli 2010 12:53 schreef -SG- het volgende:
PEOPLE PLANET PROFIT MVO
WOEHOEHOEHOEHEOHEOEH
TS gebruikt kleurbriefjes.quote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 12:49 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
Die nieuwe pasjes zijn best mooi
Mallerd. Dat is kei praktisch. Roze is de Algemene Wet Bestuursrecht, groen is Vreemdelingenbesluit, geel is belangrijk en oranje is de Vreemdelingenwet.quote:
Rechtquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mallerd. Dat is kei praktisch. Roze is de Algemene Wet Bestuursrecht, groen is Vreemdelingenbesluit, geel is belangrijk en oranje is de Vreemdelingenwet.
MVO, wat een kakvak was datquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:53 schreef -SG- het volgende:
PEOPLE PLANET PROFIT MVO
WOEHOEHOEHOEHEOHEOEH
Ik moet nog een cijfer terugquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
Recht.
Had wel een 6.1 voor mijn her belastingrecht
Zonder te leren.
Giechel.quote:
TS doet beta studie en heeft dus geen leerboekenquote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 12:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mallerd. Dat is kei praktisch. Roze is de Algemene Wet Bestuursrecht, groen is Vreemdelingenbesluit, geel is belangrijk en oranje is de Vreemdelingenwet.
Ja. Idee van mij was weggestemd, maand later stond het in de Spits omdat 2 Amerikanen er al 1.5 miljoen dollar aan verdiend hadden binnen een jaarquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maatschappelijk verantwoord ondernemen ja?
Wat een kutstudie doe je danquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:00 schreef VASND het volgende:
[..]
TS doet beta studie en heeft dus geen leerboeken.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja. Idee van mij was weggestemd, maand later stond het in de Spits omdat 2 Amerikanen er al 1.5 miljoen dollar aan verdiend hadden binnen een jaar
Systeem zodat je via GPS de dichtstbijzijnde taxi kon vinden en die gelijk kon contacten met 1 druk op de knopquote:
Hallo Rennie!quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Hoevaak masturbeer jij?
AAAAH WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Nog steeds niet?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoi! Monteur geweest. M'n UPC doet het niet lekker
Jaquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:44 schreef Hyman het volgende:
hehe Do
http://www.rtl.nl/compone(...)ake_Me_Out_s2_a8.xml bij die 2e gast.
"Ja ligt er maar net aan wat er op de avond vrij is"
PIEPIPEEIEPEPPIEEPEPEEIEEP
Die Ymke ofzo, wat een topwijfquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:44 schreef Hyman het volgende:
hehe Do
http://www.rtl.nl/compone(...)ake_Me_Out_s2_a8.xml bij die 2e gast.
"Ja ligt er maar net aan wat er op de avond vrij is"
PIEPIPEEIEPEPPIEEPEPEEIEEP
Jajajajajajaja.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Kijk bart ik zei toch dat hij het zou snappen
Jajajajajajajaja.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het met 1 ja het ook wel snapte.
WAS!!!!????quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:02 schreef -SG- het volgende:
[..]
NEINNEINNEINNEINNEINNEINNEINNEINNEINNEIN
quote:
NEINquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:10 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
Houd a.u.b. op met Duits. Ben heel blij dat ik het nooit meer heb op school dus dan wil ik het niet hier horen
Sowieso.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Deutsch ist eine Sprache fuer Uebermenschen.
Gewoon kratje koud bier mee!quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:14 schreef NoelGallagher het volgende:
zo lekker een diploma-uitreiking in een snikhete aula_!
Schnautze!quote:
Wohin geht dem Zug? Nach Polen?quote:
ooglaserenquote:
Konnen sie das buchstabieren?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:23 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
Of jullie houden op met duits >.<
NEIN, wir haben gesagt, wir sprechen Deutsch!quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:23 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
NEIN!quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:23 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
quote:
wait wut?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:33 schreef Bravebart het volgende:
Hij is bijna sigwaardigWare het niet dat ik alleen toffe dingen in m'n sig wil.
Paragraph.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:40 schreef Renesite het volgende:
Hoe verander je dat ook al weer, dat een enter niet 2 maal naar beneden schiet maar 1 regel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |