Ik moet nog 2 jaar met mijn pasje, maar hij begint te scheurenquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:49 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Die nieuwe pasjes zijn best mooi
1 Steviequote:Op donderdag 1 juli 2010 12:53 schreef -SG- het volgende:
PEOPLE PLANET PROFIT MVO
WOEHOEHOEHOEHEOHEOEH
TS gebruikt kleurbriefjes.quote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 12:49 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
Die nieuwe pasjes zijn best mooi
Mallerd. Dat is kei praktisch. Roze is de Algemene Wet Bestuursrecht, groen is Vreemdelingenbesluit, geel is belangrijk en oranje is de Vreemdelingenwet.quote:
Rechtquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mallerd. Dat is kei praktisch. Roze is de Algemene Wet Bestuursrecht, groen is Vreemdelingenbesluit, geel is belangrijk en oranje is de Vreemdelingenwet.
MVO, wat een kakvak was datquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:53 schreef -SG- het volgende:
PEOPLE PLANET PROFIT MVO
WOEHOEHOEHOEHEOHEOEH
Ik moet nog een cijfer terugquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
Recht.
Had wel een 6.1 voor mijn her belastingrecht
Zonder te leren.
Giechel.quote:
TS doet beta studie en heeft dus geen leerboekenquote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 12:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mallerd. Dat is kei praktisch. Roze is de Algemene Wet Bestuursrecht, groen is Vreemdelingenbesluit, geel is belangrijk en oranje is de Vreemdelingenwet.
Ja. Idee van mij was weggestemd, maand later stond het in de Spits omdat 2 Amerikanen er al 1.5 miljoen dollar aan verdiend hadden binnen een jaarquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maatschappelijk verantwoord ondernemen ja?
Wat een kutstudie doe je danquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:00 schreef VASND het volgende:
[..]
TS doet beta studie en heeft dus geen leerboeken.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja. Idee van mij was weggestemd, maand later stond het in de Spits omdat 2 Amerikanen er al 1.5 miljoen dollar aan verdiend hadden binnen een jaar
Systeem zodat je via GPS de dichtstbijzijnde taxi kon vinden en die gelijk kon contacten met 1 druk op de knopquote:
Hallo Rennie!quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Hoevaak masturbeer jij?
AAAAH WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |