Dit wordt pure gok zo onderhandquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:35 schreef Potloodvis het volgende:
Maar nu als kaars op de slagroom; wat voor drinken heb ik vast? En waar?
watquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:35 schreef Potloodvis het volgende:
Maar nu als kaars op de slagroom; wat voor drinken heb ik vast? En waar?
Dat over de bar is fout en dat van die doorzichtige vloeistof klopt. Verder kijk ik stoned-dronken uit mijn ogen en heb ik het handtasje van mijn chica van die avond om mijn schouder.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dit wordt pure gok zo onderhand. Ik kan het ongeveer lezen. Maar ik denk dat je de bar rechts naast je hebt op de picture en je hebt een doorzichtige vloeistof.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dit wordt pure gok zo onderhand. Ik kan het ongeveer lezen.
Ik schaam me niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat over de bar is fout en dat van die doorzichtige vloeistof klopt. Verder kijk ik stoned-dronken uit mijn ogen en heb ik het handtasje van mijn chica van die avond om mijn schouder.
Ik ook niet. Ze was een geduchte prooi, want haar vriendinnen hadden mijn tactieken in de gaten en hebben haar gewaarschuwd, toen ze weg waren kon ik echter alsnog toeslaan.quote:
Geheimen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:40 schreef reetveter het volgende:
Waar de fuck hebben jullie het over man
Ja.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap er ook geen flikker van, en wat heb ik gemist?
Fokkers weg?
Zoals ik al vroeg, wat?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
waar heb je het over? en waarom noem je namen?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Limburgers onder elkaar, dat verstaat zich sowieso beter dan met een Hollander erbij.
Nee, VVD.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Als we dan maar niet allemaal Geert gaan stemmen
Ik kom niet uit Holland verdomme.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Limburgers onder elkaar, dat verstaat zich sowieso beter dan met een Hollander erbij.
Ik hoop voor haar dat ze nog even lang weg is, het is je fucking diploma uitreikingquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:51 schreef Salatrel het volgende:
ik hou me hart vast voor als WD terug komt van diploma uitreiking
Ich hub mien lange leave gewacht.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:52 schreef Skylark. het volgende:
UT ES EEN KWESTIE VOAN GEDULDJ RUSTIG WACHTEN OP DIEN DAAG DET HEEL HOLLAND LIMBURGS LULT
Es dien t-shirt auch wel es hielemoal kapot gescheurdj toen dich biej Rowwen was? Of bis dich doa noetj geweast?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ich hub mien lange leave gewacht.
bij mij stelde het niet zoveel voor hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hoop voor haar dat ze nog even lang weg is, het is je fucking diploma uitreiking!
Mijne duurde een half uur en ze hadden der vet veel bierquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hoop voor haar dat ze nog even lang weg is, het is je fucking diploma uitreiking!
Inderdaad.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bij mij stelde het niet zoveel voor hooreerst een lange saaie speech van de directeur, ff diploma tekenen jaarboek pakken en wegwezen. feest zorgden we zelf wel voor op een andere dag
Bij ons kreeg iedereen persoonlijk paar minuten speech over die persoonquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bij mij stelde het niet zoveel voor hooreerst een lange saaie speech van de directeur, ff diploma tekenen jaarboek pakken en wegwezen. feest zorgden we zelf wel voor op een andere dag
Jaowel, maar altied aoj kleijer en de werksjaon hub ich den aan. Met det good gerei vertrouw ich det veur geine meater.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Es dien t-shirt auch wel es hielemoal kapot gescheurdj toen dich biej Rowwen was? Of bis dich doa noetj geweast?
Mijn vorige duurde ook echt maar heel kort, maar die drank..quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mijne duurde een half uur en ze hadden der vet veel bierDat duurde zelfs langer
Ik weet nog goed toen jij lelijk was en gepest werd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:56 schreef L0t.. het volgende:
Diplomauitreiking stelde bij ons ook niet veel voor toen. Was al lang blij dat ze geen foto's uit de brugklas toonden ofzo
Oh, dat deden ze bij ons wel. Van de 1e tot de 4e, fuck eyquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:56 schreef L0t.. het volgende:
Diplomauitreiking stelde bij ons ook niet veel voor toen. Was al lang blij dat ze geen foto's uit de brugklas toonden ofzo
Ik was weer eens de lul in het jaarboek hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Bij ons kreeg iedereen persoonlijk paar minuten speech over die persoon
En dit is wat ik dit jaar krijg en het wordt echt verhaaltje met alleen maar lofquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Bij ons kreeg iedereen persoonlijk paar minuten speech over die persoon
Dank voor je aanwezigheid bij de lessen Nederlands.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dit is wat ik dit jaar krijg en het wordt echt verhaaltje met alleen maar lof.
Wij hadden geen jaarboek. Wel jammer.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik was weer eens de lul in het jaarboek hoor. Ook m'n picca groot op het scherm (was wel mooi).
Bij ons alleen op de basisschool in de bovenbouw. Ik was ieder jaar de lul.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:59 schreef reetveter het volgende:
GIngen ze bij jullie op school ook altijd mensen naaien met Sinterklaas?
Ik op de middelbare schoolquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij ons alleen op de basisschool in de bovenbouw. Ik was ieder jaar de lul.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Dank voor je aanwezigheid bij de lessen Nederlands.
Praat er maar niet over.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:59 schreef Salatrel het volgende:
heb mijn jaarboek er even bijgepakt2000 / 2001 examenjaar
wat gaat de tijd toch snel
Dat was ook mijn examenjaar. VAN GROEP 7quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:59 schreef Salatrel het volgende:
heb mijn jaarboek er even bijgepakt2000 / 2001 examenjaar
wat gaat de tijd toch snel
Maar het is hier geen leuke waar je blijft.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij hebt nog helemaal geen diploma uitreiking gehad.
Lelijk was ik zeker jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik weet nog goed toen jij lelijk was en gepest werd.
word er nog dagelijks mee geconfronteerd. vanaf mijn werkplek kijk ik namelijk uit op het schoolplein van die middelbare school waar ik op gezeten hebquote:
WAT WAT WATquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:03 schreef Lakitu het volgende:
inb4 RED WHITE FOK ARMY
Jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:59 schreef reetveter het volgende:
Stil nouquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
word er nog dagelijks mee geconfronteerd. vanaf mijn werkplek kijk ik namelijk uit op het schoolplein van die middelbare school waar ik op gezeten heb
Ze hebben mij ooit een keer erbij genaaid.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:59 schreef reetveter het volgende:
Mij negeer je gewoon?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:04 schreef dagdag het volgende:
Sky en hoe is het dan met jou
Lakitu iets meegemaakt?.
Were di?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze hebben mij ooit een keer erbij genaaid.
Toen ik op de schoot van Sinterklaas zat, heb ik al mijn vrienden eraan genaaid.Dikke pret was dat.
Prima, met jou?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:04 schreef dagdag het volgende:
Lakitu iets meegemaakt?.
Nee niet veel. Hoe was je bruiloft?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:04 schreef dagdag het volgende:
Lakitu iets meegemaakt?.
Ja goed ik heb vanmiddag 3005000 muggen opgesnoept, denk je even te gaan fietsen langs het strand.quote:
Ik gok dat hij het doet, maar dat zij hem afwijst omdat hij lam is en irritant. En als hij niet lam is vraagt ie het niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik krijg trouwens vanavond een smsje van Japsnars of het hem is gelukt om dat meisje uit te vragen op zo'n feest. Spanneeeend.
Wtf, zat jij bij mij op de stokerwei?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Of de stokerwei.
Ik ben het serieus vergeten.
gezellig,ong 70 man van beide kanten, lag ook aan locatiequote:
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf, zat jij bij mij op de stokerwei?![]()
![]()
Hij gaat 'em japsnarsen, ik voel het.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik gok dat hij het doet, maar dat zij hem afwijst omdat hij lam is en irritant. En als hij niet lam is vraagt ie het niet.
Ik zei ook al dat hij het niet ging doen, want hij zei al 100 keer dat hij het ging doenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik gok dat hij het doet, maar dat zij hem afwijst omdat hij lam is en irritant. En als hij niet lam is vraagt ie het niet.
Pics van jequote:Op woensdag 30 juni 2010 22:08 schreef dagdag het volgende:
[..]
gezellig,ong 70 man van beide kanten, lag ook aan locatie
Ah. En je huisje in san francisco?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:08 schreef dagdag het volgende:
[..]
gezellig,ong 70 man van beide kanten, lag ook aan locatie
Ja we laten hem heel veel drank inzetten die hij ons moet sturen als hij het niet doet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zei ook al dat hij het niet ging doen, want hij zei al 100 keer dat hij het ging doen!
We zouden er om moeten wedden eigenlijk.
ja er komt nog keer topic, weet alleen niet in welk subforum dat mag maar overleg ik wel even met modsquote:
Dat gaat hem niet worden, na mij even verdiept te hebben in de eisen voor de zogeheten green card.quote:
Ehhh, geen idee maar op de stokerwei had ik nog dreads en zat ik bij semiha en wendy en steffie in de klas. En rens en eric en mireille blabla.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
In de 2de zat ik op de stokerwei, maar zat jij toen niet in de derde ofzo?
Ja klopt zei je toen al, jammerquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:11 schreef dagdag het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden, na mij even verdiept te hebben in de eisen voor de zogeheten green card.
helaas onmogenlijk om daar binnen te komen, of je moet veel geld en tijd erin steken.
Maar al die dingen regelen wat jaren kun duren heb ik geen zin in
Ik ga jou negeren.quote:
Ik heb liever geld.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja we laten hem heel veel drank inzetten die hij ons moet sturen als hij het niet doet.
Wrs heeft tie yvonne wat dagdagpunten gegevenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja klopt zei je toen al, jammer
Maar hoe is het je gelukt om unband te worden?
Niet erbij zetten dat het door Laki International is geproducedquote:
Yvonne geniet ook van het mooie weerquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja klopt zei je toen al, jammer
Maar hoe is het je gelukt om unband te worden?
Je typt veel te goed iddquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:18 schreef dagdag het volgende:
[..]
Yvonne geniet ook van het mooie weer
Tevens bezig met mijn vertrek te regelen, alleen het vordert nog niet zo met aankoop van een huis en het vinden van werk in de omgeving.
dus daarom moet ik steeds weer uitstellen, omdat ik hier werk heb en de werkloosheid in italie werkt ook niet echt mee![]()
Eigenlijk zouden we in begin juni al gaan, maar van het steeds uitstellen wordt je ook een beetje moedeloos
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:22 schreef Lakitu het volgende:
Hoi. Waarom wordt dit naar ONZ verplaatst en staan AP z'n topics dagenlang wagenwijd open hier in KLB?
Geen Skylarkinator 9000 hebben.
Ook geen RED WHITE FOK ARMY meer?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:24 schreef dagdag het volgende:
Ja sorry, maar ik ben nu gelukkig.
In de tijd dat ik zo typte als een idioot werd ik elke dag door mijn buurvrouw opgesloten in haar achterkamer.
Dan ga ik je buurvrouw even opbellen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:24 schreef dagdag het volgende:
In de tijd dat ik zo typte als een idioot werd ik elke dag door mijn buurvrouw opgesloten in haar achterkamer.
Dadelijk haal je ook nog tv afstoffen uit je sig.quote:
Tell me why!!!!!!quote:
Als je dat online doet verbreekt iemand de verbinding, daarom ga ik als het 1-0 staat altijd slecht spelen alleen maar zodat die ander denkt nog mee te kunnen,quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:43 schreef reetveter het volgende:
Ik own zo vies hard met fifaBeide huisgenoten ingemaakt. 1tje met 10-1 en de andere met 8-1
.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:24 schreef dagdag het volgende:
quote:
ik wil dagdag terugquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:52 schreef dagdag het volgende:
Volgens mij zit er wat mis in mijn laptop, muis blijft steeds hangen en dat ding gaat tekeer als een olifant in een te kleine kooi waar de verzorger de olifant aan zijn neus kriebelt met een veer
Toscanequote:Op woensdag 30 juni 2010 22:54 schreef dagdag het volgende:
Over 7,5 week btw vakantie, iemand nog een leuke bestemming toevallig?
met je vuvuzela.quote:
Nee sorry belgie is te dichtbij,quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:59 schreef dagdag het volgende:
[..]
Nee sorry belgie is te dichtbij,
btw ga slapen, ben moe groetjes mensen
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:59 schreef dagdag het volgende:
[..]
Nee sorry belgie is te dichtbij,
btw ga slapen, ben moe groetjes mensen
En voor reetveter maak ik dus gewoon uitzonderingquote:
Okethxbai.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:02 schreef dagdag het volgende:
[..]
En voor reetveter maak ik dus gewoon uitzondering
Hoi alles goed, ja mooi
Nou groeten ik ga weg
Uit principe ofzo?quote:
quote:
Gvd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niet geband maar zijn gestopt. afwachten wanneer ze terug komen
Ik heb het nagelezen. Wtf.quote:
Gast ik geef je JANTJESquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:43 schreef reetveter het volgende:
Ik own zo vies hard met fifaBeide huisgenoten ingemaakt. 1tje met 10-1 en de andere met 8-1
.
Ach ja, wij zijn de asociaalste sc.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb het nagelezen. Wtf.Wat een frustraties van remlof.
Nee hoor, verre van dat. Ik zit prima in m'n velquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kreeg een noodroep mailtje van TheKC maar ik was aan het chillen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Noodoproepquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik kreeg een noodroep mailtje van TheKC maar ik was aan het chillen.
Remlof, ik heb gedronken en mensen die gedronken hebben spreken de waarheid. En ik hoorde net van Otis dat je 'm een perm ban heb gegeven... maarrem, listen man, ik vind je een toffe peer en al, want je bent zeker de chillste admin en zo jeweet, ik vind een perm alleen overdreven..quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, verre van dat. Ik zit prima in m'n vel
ja ik heb gezopen als een paardquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
welkom terug. leuke avond gehad? wij niet iig
Wie slaat toe?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Remlof, ik heb gedronken en mensen die gedronken hebben spreken de waarheid. En ik hoorde net van Otis dat je 'm een perm ban heb gegeven... maarrem, listen man, ik vind je een toffe peer en al, want je bent zeker de chillste admin en zo jeweet, ik vind een perm alleen overdreven..
Nee, in de vorm van een mailtje.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
NoodoproepVOor de sc
???? Wat was het, zoeen grote W die in de lucht scheen?
Hey lekker ding, wanneer daten dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Remlof, ik heb gedronken en mensen die gedronken hebben spreken de waarheid. En ik hoorde net van Otis dat je 'm een perm ban heb gegeven... maarrem, listen man, ik vind je een toffe peer en al, want je bent zeker de chillste admin en zo jeweet, ik vind een perm alleen overdreven..
quote:
Tik hem aan boy.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hey lekker ding, wanneer daten dan?
Zo lam ben ik niet, dwerg.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hey lekker ding, wanneer daten dan?
Meester der inkoppers =$quote:
Zegt ze dat. Attitude, zelfs nuchter zou je ja zeggen.quote:
NIEUW?quote:
fuck you.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zegt ze dat. Attitude, zelfs nuchter zou je ja zeggen.
Zelfs met 3 spacekoekjes.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zegt ze dat. Attitude, zelfs nuchter zou je ja zeggen.
Nee, ik meen het. Perm is gewoon too much.quote:
jaquote:
Dan al helemaalquote:
Ik zeg niet dat ik dronken ben, idiot.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee. Want aankondigen op internet dat je dronken bent is not done.
Haha, je bent dronkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik dronken ben, idiot.
We bespreken geen bans op het forum. En er zijn grenzen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik meen het. Perm is gewoon too much.
Oké, dan ga ik je PM'en.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
We bespreken geen bans op het forum. En er zijn grenzen.
Hey ze is minderjarigquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Vergeet je tieten niet mee te sturen.
Waarom een halfuur? En wat gepouled?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:24 schreef reetveter het volgende:
Ik heb trouwens wd op een half uur gepouled.
Pedobear.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
dat je daat ragen en tegen een ban aan looptquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom een halfuur? En wat gepouled?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:25 schreef Skylark. het volgende:
remlof, ik ben best cool altijd. Kun je een goed woordje voor me doen dat Geen Skylarkinator 9000 hebben. terug naar KLB mag? Het publiek vraagt erom.
Rv gaat me ragen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat je daat ragen en tegen een ban aan loopt
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal de quote verwijderen want ik weet dat je onder toezicht van de aivd staatquote:
NEEquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
geen boi opgepikt bij de uitreiking?
NOU IDENTIFY JEZELF. Ik hou niet van anom fags hier =$quote:
Doe niet zo stoer en post jailbait.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
NOU IDENTIFY JEZELF. Ik hou niet van anom fags hier =$
Boven op de piramide?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer en post jailbait.
Ken je positie verdomme
lees maar terugquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
NOU IDENTIFY JEZELF. Ik hou niet van anom fags hier =$
ATTITUDE OOK NOG?!quote:
Lekker ding.quote:
Dat denk ik niet. Tenzij dat is omdat ik heb meegelopen in die demonstratie tegen Balkenende in 2004quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:28 schreef dagdag het volgende:
[..]
Ik zal de quote verwijderen want ik weet dat je onder toezicht van de aivd staat
Dat jurkje en die nagellak.quote:
alleen van deze pagina heb je al geleerd dat ik geen hyves maar wel een WoW account heb. daarnaast ben ik ook nog eens man dus ik weet niet waar die interesse vandaan komt?quote:
Nou ja, het duurde 7 jaar, maar hij is dan toch eindelijk weg. Eindelijk!!!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Tenzij dat is omdat ik heb meegelopen in die demonstratie tegen Balkenende in 2004
Ik had dezelfde blik tijdens mijn examens.quote:
Waarom zo'n attitude vriendje? Ik ben gewoon collegiaal met mijn mede sc'ers. En dan krijgen we deze toon terug.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
alleen van deze pagina heb je al geleerd dat ik geen hyves maar wel een WoW account heb. daarnaast ben ik ook nog eens man dus ik weet niet waar die interesse vandaan komt?
Amenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nou ja, het duurde 7 jaar, maar hij is dan toch eindelijk weg. Eindelijk!!!!
2004 zat ik nog niet op fok, maar ik hield je al wel in de gaten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Tenzij dat is omdat ik heb meegelopen in die demonstratie tegen Balkenende in 2004
mn mentor maakte stomme grapjes.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had dezelfde blik tijdens mijn examens.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waarom zo'n attitude vriendje? Ik ben gewoon collegiaal met mijn mede sc'ers. En dan krijgen we deze toon terug.
Nee man, da's de wethouder van spijkenisse tegenwoordig, hij was mn mentor meng. Maar hij is een toffe peer.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik vind je haar tof. Maar die kerel is pedo sowieso
En nu ben je eindelijk van de medicatie af?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:39 schreef dagdag het volgende:
[..]
2004 zat ik nog niet op fok, maar ik hield je al wel in de gaten.
3 jaar terug maakte ik een account aan om te infiltreren in de organisatie en toezicht over jou te krijgen
Hmm?quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
En nu ben je eindelijk van de medicatie af?
Dude, ruuuustig.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHAHAHAH REETVETER VINDT ME EEN TROLLFACE HEBBEN OP ME NIEUWE HYVES FOTO HAHAHAHAHA
Je kijkt creepy.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHAHAHAH REETVETER VINDT ME EEN TROLLFACE HEBBEN OP ME NIEUWE HYVES FOTO HAHAHAHAHA
Je wilt niet weten wat voor beerput je opent, dit is stiekem de basis van ons zwaar radicalen, niemand die het doorheeft.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:39 schreef dagdag het volgende:
[..]
2004 zat ik nog niet op fok, maar ik hield je al wel in de gaten.
3 jaar terug maakte ik een account aan om te infiltreren in de organisatie en toezicht over jou te krijgen
THE CAKE IS A LIE.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
WD !
Joey zegt:
Ik ben verliefd op haar.
Herrie in de tent.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:42 schreef MiVer het volgende:
en terug, juist heb me ingelezen, tering dat koste tijd
aparte shit in deze microkosmos
Wil je mn borsten aanraken? zo ja, doe niet zo.quote:
Ik weet nu hoe jij achter je pc zitquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:42 schreef MiVer het volgende:
Ze heeft gewoon gelijk. Het is dat ze blond en minderjarig isquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar om nou je eigen foto LIEF te noemen.
nu moet je stoppen...quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:44 schreef reetveter het volgende:
Die pascalle wil trouwens te graag haar tieten showen. Check haar haar rug hol maken
ieuw. TR.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon gelijk. Het is dat ze blond en minderjarig is
Echt hequote:Op woensdag 30 juni 2010 23:44 schreef reetveter het volgende:
Die pascalle wil trouwens te graag haar tieten showen. Check haar haar rug hol maken
Zij is wel hot, zeg.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:44 schreef reetveter het volgende:
It's a crazy microcosmos MiVerquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:42 schreef MiVer het volgende:
Ik zeg ook wel eens ja als iemand het vraagt tijdens het uitgaanquote:
Haha, nu kan ik eindelijk die vriendin meevragen. Anders is het awkward op feestjes.quote:
Verpest het nou niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik zeg ook wel eens ja als iemand het vraagt tijdens het uitgaan. Of ik het nakom is een 2e
GET YOUR ASS BACK IN LINEquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha, nu kan ik eindelijk die vriendin meevragen. Anders is het awkward op feestjes.
mijn stemming is :quote:
Sorry man, jij hebt WD al. Deze e-chick is voor mij.quote:
achter mij vriendjequote:
ja en versterkt door hoge temp en binnen zitten, tjaquote:
Zolang het lekker weer is, kan mijn humeur niet meer stukquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:48 schreef MiVer het volgende:
[..]
mijn stemming is :
[ afbeelding ]
hoop de jouwe ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |