quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:22 schreef Lakitu het volgende:
Hoi. Waarom wordt dit naar ONZ verplaatst en staan AP z'n topics dagenlang wagenwijd open hier in KLB?
Geen Skylarkinator 9000 hebben.
Ook geen RED WHITE FOK ARMY meer?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:24 schreef dagdag het volgende:
Ja sorry, maar ik ben nu gelukkig.
In de tijd dat ik zo typte als een idioot werd ik elke dag door mijn buurvrouw opgesloten in haar achterkamer.
Dan ga ik je buurvrouw even opbellen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:24 schreef dagdag het volgende:
In de tijd dat ik zo typte als een idioot werd ik elke dag door mijn buurvrouw opgesloten in haar achterkamer.
Dadelijk haal je ook nog tv afstoffen uit je sig.quote:
Tell me why!!!!!!quote:
Als je dat online doet verbreekt iemand de verbinding, daarom ga ik als het 1-0 staat altijd slecht spelen alleen maar zodat die ander denkt nog mee te kunnen,quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:43 schreef reetveter het volgende:
Ik own zo vies hard met fifaBeide huisgenoten ingemaakt. 1tje met 10-1 en de andere met 8-1
.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:24 schreef dagdag het volgende:
quote:
ik wil dagdag terugquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:52 schreef dagdag het volgende:
Volgens mij zit er wat mis in mijn laptop, muis blijft steeds hangen en dat ding gaat tekeer als een olifant in een te kleine kooi waar de verzorger de olifant aan zijn neus kriebelt met een veer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |