Ah. En je huisje in san francisco?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:08 schreef dagdag het volgende:
[..]
gezellig,ong 70 man van beide kanten, lag ook aan locatie
Ja we laten hem heel veel drank inzetten die hij ons moet sturen als hij het niet doet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zei ook al dat hij het niet ging doen, want hij zei al 100 keer dat hij het ging doen!
We zouden er om moeten wedden eigenlijk.
ja er komt nog keer topic, weet alleen niet in welk subforum dat mag maar overleg ik wel even met modsquote:
Dat gaat hem niet worden, na mij even verdiept te hebben in de eisen voor de zogeheten green card.quote:
Ehhh, geen idee maar op de stokerwei had ik nog dreads en zat ik bij semiha en wendy en steffie in de klas. En rens en eric en mireille blabla.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
In de 2de zat ik op de stokerwei, maar zat jij toen niet in de derde ofzo?
Ja klopt zei je toen al, jammerquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:11 schreef dagdag het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden, na mij even verdiept te hebben in de eisen voor de zogeheten green card.
helaas onmogenlijk om daar binnen te komen, of je moet veel geld en tijd erin steken.
Maar al die dingen regelen wat jaren kun duren heb ik geen zin in
Ik ga jou negeren.quote:
Ik heb liever geld.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja we laten hem heel veel drank inzetten die hij ons moet sturen als hij het niet doet.
Wrs heeft tie yvonne wat dagdagpunten gegevenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja klopt zei je toen al, jammer
Maar hoe is het je gelukt om unband te worden?
Niet erbij zetten dat het door Laki International is geproducedquote:
Yvonne geniet ook van het mooie weerquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja klopt zei je toen al, jammer
Maar hoe is het je gelukt om unband te worden?
Je typt veel te goed iddquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:18 schreef dagdag het volgende:
[..]
Yvonne geniet ook van het mooie weer
Tevens bezig met mijn vertrek te regelen, alleen het vordert nog niet zo met aankoop van een huis en het vinden van werk in de omgeving.
dus daarom moet ik steeds weer uitstellen, omdat ik hier werk heb en de werkloosheid in italie werkt ook niet echt mee![]()
Eigenlijk zouden we in begin juni al gaan, maar van het steeds uitstellen wordt je ook een beetje moedeloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |