NOU IDENTIFY JEZELF. Ik hou niet van anom fags hier =$quote:
Doe niet zo stoer en post jailbait.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
NOU IDENTIFY JEZELF. Ik hou niet van anom fags hier =$
Boven op de piramide?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer en post jailbait.
Ken je positie verdomme
lees maar terugquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
NOU IDENTIFY JEZELF. Ik hou niet van anom fags hier =$
ATTITUDE OOK NOG?!quote:
Lekker ding.quote:
Dat denk ik niet. Tenzij dat is omdat ik heb meegelopen in die demonstratie tegen Balkenende in 2004quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:28 schreef dagdag het volgende:
[..]
Ik zal de quote verwijderen want ik weet dat je onder toezicht van de aivd staat
Dat jurkje en die nagellak.quote:
alleen van deze pagina heb je al geleerd dat ik geen hyves maar wel een WoW account heb. daarnaast ben ik ook nog eens man dus ik weet niet waar die interesse vandaan komt?quote:
Nou ja, het duurde 7 jaar, maar hij is dan toch eindelijk weg. Eindelijk!!!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Tenzij dat is omdat ik heb meegelopen in die demonstratie tegen Balkenende in 2004
Ik had dezelfde blik tijdens mijn examens.quote:
Waarom zo'n attitude vriendje? Ik ben gewoon collegiaal met mijn mede sc'ers. En dan krijgen we deze toon terug.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
alleen van deze pagina heb je al geleerd dat ik geen hyves maar wel een WoW account heb. daarnaast ben ik ook nog eens man dus ik weet niet waar die interesse vandaan komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |