Haha, je bent dronkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik dronken ben, idiot.
We bespreken geen bans op het forum. En er zijn grenzen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik meen het. Perm is gewoon too much.
Oké, dan ga ik je PM'en.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
We bespreken geen bans op het forum. En er zijn grenzen.
Hey ze is minderjarigquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Vergeet je tieten niet mee te sturen.
Waarom een halfuur? En wat gepouled?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:24 schreef reetveter het volgende:
Ik heb trouwens wd op een half uur gepouled.
Pedobear.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
dat je daat ragen en tegen een ban aan looptquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom een halfuur? En wat gepouled?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:25 schreef Skylark. het volgende:
remlof, ik ben best cool altijd. Kun je een goed woordje voor me doen dat Geen Skylarkinator 9000 hebben. terug naar KLB mag? Het publiek vraagt erom.
Rv gaat me ragen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat je daat ragen en tegen een ban aan loopt
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal de quote verwijderen want ik weet dat je onder toezicht van de aivd staatquote:
NEEquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
geen boi opgepikt bij de uitreiking?
NOU IDENTIFY JEZELF. Ik hou niet van anom fags hier =$quote:
Doe niet zo stoer en post jailbait.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
NOU IDENTIFY JEZELF. Ik hou niet van anom fags hier =$
Boven op de piramide?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer en post jailbait.
Ken je positie verdomme
lees maar terugquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
NOU IDENTIFY JEZELF. Ik hou niet van anom fags hier =$
ATTITUDE OOK NOG?!quote:
Lekker ding.quote:
Dat denk ik niet. Tenzij dat is omdat ik heb meegelopen in die demonstratie tegen Balkenende in 2004quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:28 schreef dagdag het volgende:
[..]
Ik zal de quote verwijderen want ik weet dat je onder toezicht van de aivd staat
Dat jurkje en die nagellak.quote:
alleen van deze pagina heb je al geleerd dat ik geen hyves maar wel een WoW account heb. daarnaast ben ik ook nog eens man dus ik weet niet waar die interesse vandaan komt?quote:
Nou ja, het duurde 7 jaar, maar hij is dan toch eindelijk weg. Eindelijk!!!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Tenzij dat is omdat ik heb meegelopen in die demonstratie tegen Balkenende in 2004
Ik had dezelfde blik tijdens mijn examens.quote:
Waarom zo'n attitude vriendje? Ik ben gewoon collegiaal met mijn mede sc'ers. En dan krijgen we deze toon terug.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
alleen van deze pagina heb je al geleerd dat ik geen hyves maar wel een WoW account heb. daarnaast ben ik ook nog eens man dus ik weet niet waar die interesse vandaan komt?
Amenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nou ja, het duurde 7 jaar, maar hij is dan toch eindelijk weg. Eindelijk!!!!
2004 zat ik nog niet op fok, maar ik hield je al wel in de gaten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Tenzij dat is omdat ik heb meegelopen in die demonstratie tegen Balkenende in 2004
mn mentor maakte stomme grapjes.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had dezelfde blik tijdens mijn examens.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waarom zo'n attitude vriendje? Ik ben gewoon collegiaal met mijn mede sc'ers. En dan krijgen we deze toon terug.
Nee man, da's de wethouder van spijkenisse tegenwoordig, hij was mn mentor meng. Maar hij is een toffe peer.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik vind je haar tof. Maar die kerel is pedo sowieso
En nu ben je eindelijk van de medicatie af?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:39 schreef dagdag het volgende:
[..]
2004 zat ik nog niet op fok, maar ik hield je al wel in de gaten.
3 jaar terug maakte ik een account aan om te infiltreren in de organisatie en toezicht over jou te krijgen
Hmm?quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
En nu ben je eindelijk van de medicatie af?
Dude, ruuuustig.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHAHAHAH REETVETER VINDT ME EEN TROLLFACE HEBBEN OP ME NIEUWE HYVES FOTO HAHAHAHAHA
Je kijkt creepy.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHAHAHAH REETVETER VINDT ME EEN TROLLFACE HEBBEN OP ME NIEUWE HYVES FOTO HAHAHAHAHA
Je wilt niet weten wat voor beerput je opent, dit is stiekem de basis van ons zwaar radicalen, niemand die het doorheeft.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:39 schreef dagdag het volgende:
[..]
2004 zat ik nog niet op fok, maar ik hield je al wel in de gaten.
3 jaar terug maakte ik een account aan om te infiltreren in de organisatie en toezicht over jou te krijgen
THE CAKE IS A LIE.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
WD !
Joey zegt:
Ik ben verliefd op haar.
Herrie in de tent.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:42 schreef MiVer het volgende:
en terug, juist heb me ingelezen, tering dat koste tijd
aparte shit in deze microkosmos
Wil je mn borsten aanraken? zo ja, doe niet zo.quote:
Ik weet nu hoe jij achter je pc zitquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:42 schreef MiVer het volgende:
Ze heeft gewoon gelijk. Het is dat ze blond en minderjarig isquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar om nou je eigen foto LIEF te noemen.
nu moet je stoppen...quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:44 schreef reetveter het volgende:
Die pascalle wil trouwens te graag haar tieten showen. Check haar haar rug hol maken
ieuw. TR.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon gelijk. Het is dat ze blond en minderjarig is
Echt hequote:Op woensdag 30 juni 2010 23:44 schreef reetveter het volgende:
Die pascalle wil trouwens te graag haar tieten showen. Check haar haar rug hol maken
Zij is wel hot, zeg.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:44 schreef reetveter het volgende:
It's a crazy microcosmos MiVerquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:42 schreef MiVer het volgende:
Ik zeg ook wel eens ja als iemand het vraagt tijdens het uitgaanquote:
Haha, nu kan ik eindelijk die vriendin meevragen. Anders is het awkward op feestjes.quote:
Verpest het nou niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik zeg ook wel eens ja als iemand het vraagt tijdens het uitgaan. Of ik het nakom is een 2e
GET YOUR ASS BACK IN LINEquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha, nu kan ik eindelijk die vriendin meevragen. Anders is het awkward op feestjes.
mijn stemming is :quote:
Sorry man, jij hebt WD al. Deze e-chick is voor mij.quote:
achter mij vriendjequote:
ja en versterkt door hoge temp en binnen zitten, tjaquote:
Zolang het lekker weer is, kan mijn humeur niet meer stukquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:48 schreef MiVer het volgende:
[..]
mijn stemming is :
[ afbeelding ]
hoop de jouwe ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |