Amenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nou ja, het duurde 7 jaar, maar hij is dan toch eindelijk weg. Eindelijk!!!!
2004 zat ik nog niet op fok, maar ik hield je al wel in de gaten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Tenzij dat is omdat ik heb meegelopen in die demonstratie tegen Balkenende in 2004
mn mentor maakte stomme grapjes.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had dezelfde blik tijdens mijn examens.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waarom zo'n attitude vriendje? Ik ben gewoon collegiaal met mijn mede sc'ers. En dan krijgen we deze toon terug.
Nee man, da's de wethouder van spijkenisse tegenwoordig, hij was mn mentor meng. Maar hij is een toffe peer.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik vind je haar tof. Maar die kerel is pedo sowieso
En nu ben je eindelijk van de medicatie af?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:39 schreef dagdag het volgende:
[..]
2004 zat ik nog niet op fok, maar ik hield je al wel in de gaten.
3 jaar terug maakte ik een account aan om te infiltreren in de organisatie en toezicht over jou te krijgen
Hmm?quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
En nu ben je eindelijk van de medicatie af?
Dude, ruuuustig.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHAHAHAH REETVETER VINDT ME EEN TROLLFACE HEBBEN OP ME NIEUWE HYVES FOTO HAHAHAHAHA
Je kijkt creepy.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHAHAHAH REETVETER VINDT ME EEN TROLLFACE HEBBEN OP ME NIEUWE HYVES FOTO HAHAHAHAHA
Je wilt niet weten wat voor beerput je opent, dit is stiekem de basis van ons zwaar radicalen, niemand die het doorheeft.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:39 schreef dagdag het volgende:
[..]
2004 zat ik nog niet op fok, maar ik hield je al wel in de gaten.
3 jaar terug maakte ik een account aan om te infiltreren in de organisatie en toezicht over jou te krijgen
THE CAKE IS A LIE.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
WD !
Joey zegt:
Ik ben verliefd op haar.
Herrie in de tent.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:42 schreef MiVer het volgende:
en terug, juist heb me ingelezen, tering dat koste tijd
aparte shit in deze microkosmos
Wil je mn borsten aanraken? zo ja, doe niet zo.quote:
Ik weet nu hoe jij achter je pc zitquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:42 schreef MiVer het volgende:
en terug, juist heb me ingelezen, tering dat koste tijd
aparte shit in deze microkosmos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |