Ze heeft gewoon gelijk. Het is dat ze blond en minderjarig isquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar om nou je eigen foto LIEF te noemen.
nu moet je stoppen...quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:44 schreef reetveter het volgende:
Die pascalle wil trouwens te graag haar tieten showen. Check haar haar rug hol maken
ieuw. TR.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon gelijk. Het is dat ze blond en minderjarig is
Echt hequote:Op woensdag 30 juni 2010 23:44 schreef reetveter het volgende:
Die pascalle wil trouwens te graag haar tieten showen. Check haar haar rug hol maken
Zij is wel hot, zeg.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:44 schreef reetveter het volgende:
It's a crazy microcosmos MiVerquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:42 schreef MiVer het volgende:
en terug, juist heb me ingelezen, tering dat koste tijd
aparte shit in deze microkosmos
Ik zeg ook wel eens ja als iemand het vraagt tijdens het uitgaanquote:
Haha, nu kan ik eindelijk die vriendin meevragen. Anders is het awkward op feestjes.quote:
Verpest het nou niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik zeg ook wel eens ja als iemand het vraagt tijdens het uitgaan. Of ik het nakom is een 2e
GET YOUR ASS BACK IN LINEquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha, nu kan ik eindelijk die vriendin meevragen. Anders is het awkward op feestjes.
mijn stemming is :quote:
Sorry man, jij hebt WD al. Deze e-chick is voor mij.quote:
achter mij vriendjequote:
ja en versterkt door hoge temp en binnen zitten, tjaquote:
Zolang het lekker weer is, kan mijn humeur niet meer stukquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:48 schreef MiVer het volgende:
[..]
mijn stemming is :
[ afbeelding ]
hoop de jouwe ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |