Noodoproepquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik kreeg een noodroep mailtje van TheKC maar ik was aan het chillen.
Remlof, ik heb gedronken en mensen die gedronken hebben spreken de waarheid. En ik hoorde net van Otis dat je 'm een perm ban heb gegeven... maarrem, listen man, ik vind je een toffe peer en al, want je bent zeker de chillste admin en zo jeweet, ik vind een perm alleen overdreven..quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, verre van dat. Ik zit prima in m'n vel
ja ik heb gezopen als een paardquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
welkom terug. leuke avond gehad? wij niet iig
Wie slaat toe?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Remlof, ik heb gedronken en mensen die gedronken hebben spreken de waarheid. En ik hoorde net van Otis dat je 'm een perm ban heb gegeven... maarrem, listen man, ik vind je een toffe peer en al, want je bent zeker de chillste admin en zo jeweet, ik vind een perm alleen overdreven..
Nee, in de vorm van een mailtje.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
NoodoproepVOor de sc
???? Wat was het, zoeen grote W die in de lucht scheen?
Hey lekker ding, wanneer daten dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Remlof, ik heb gedronken en mensen die gedronken hebben spreken de waarheid. En ik hoorde net van Otis dat je 'm een perm ban heb gegeven... maarrem, listen man, ik vind je een toffe peer en al, want je bent zeker de chillste admin en zo jeweet, ik vind een perm alleen overdreven..
quote:
Tik hem aan boy.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hey lekker ding, wanneer daten dan?
Zo lam ben ik niet, dwerg.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hey lekker ding, wanneer daten dan?
Meester der inkoppers =$quote:
Zegt ze dat. Attitude, zelfs nuchter zou je ja zeggen.quote:
NIEUW?quote:
fuck you.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zegt ze dat. Attitude, zelfs nuchter zou je ja zeggen.
Zelfs met 3 spacekoekjes.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zegt ze dat. Attitude, zelfs nuchter zou je ja zeggen.
Nee, ik meen het. Perm is gewoon too much.quote:
jaquote:
Dan al helemaalquote:
Ik zeg niet dat ik dronken ben, idiot.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee. Want aankondigen op internet dat je dronken bent is not done.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |