Och, ik kon hem haten, maar aan de andere kant vond ik hem ook wel lachen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Doe niet stoer, gek.Je hebt vaak genoeg lopen klagen over hem.
Doei Reetveter.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:21 schreef reetveter het volgende:
Ik heb ook geen zin meer in gezeik. Dit is mijn laatste post geweest.
Oké, ik snap het.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:20 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat dus. Ik zeg toch "WEL met zo'n oude, grote KOPTELEFOON".
Ik heb dat ook. Maar ook bij alle soorten oortjesquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:20 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat dus. Ik zeg toch "WEL met zo'n oude, grote KOPTELEFOON".
Ik ben juist Zen, you can take my account but NOT MY SOULquote:
Tuurlijk. Maar Bt die opeens beweert dat ze 't altijd wel lachen vond met hem...quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Och, ik kon hem haten, maar aan de andere kant vond ik hem ook wel lachen.
Thanks to remlof.quote:
Euh wat?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:21 schreef reetveter het volgende:
Ik heb ook geen zin meer in gezeik. Dit is mijn laatste post geweest.
Je bent gewoon bang om geband te worden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben juist Zen, you can take my account but NOT MY SOUL
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:24 schreef Allure_ het volgende:
HAHA WD wordt niet goed als ze straks terugkomt! Kind is 1 uurtje uit de SC.
Die was anders ook weg geweest.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:24 schreef Allure_ het volgende:
maar ze heeft dan wel haar diplomaquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:24 schreef Allure_ het volgende:
Moet die ook maar even een leven zoeken net als de rest van ons.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:24 schreef Allure_ het volgende:
EN KANKER. OM REMLOF TE PESTEN!!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:24 schreef Skylark. het volgende:
Als ik nu een Bragi-bingo zou moeten maken zou ik in alle vakjes 'remlof' zetten.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar Bt die opeens beweert dat ze 't altijd wel lachen vond met hem... [ afbeelding ]
Totaal niet, maar ik heb een hekel aan posts van langer dan drie zinnen die geen OP zijn. En al helemaal als het serieus is. En al helemaal als het communicatie tussen beleid en users is. En al helemaal als iedereen 10x hetzelfde zegt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang om geband te worden.Je buigt.
Ach ja is niet de eerste keer dat ie weer eens een negatieve draai aan de SC geeft.quote:
we weten je wilt onsquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:24 schreef reetveter het volgende:
Haha no fa2, wat moet ik anders in GODSNAAM doen.
FIFA '05 installeren, een team maken in de 3e divisie in Engeland en daar alleen maar zelfgemaakte spelers inzetten. Dan carrière mode starten en dat team kiezen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:24 schreef reetveter het volgende:
Haha no fa2, wat moet ik anders in GODSNAAM doen.
Dit is neurotisch gedrag.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
EN KANKER. OM REMLOF TE PESTEN!!! [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER V
Ik niet tochquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:25 schreef RickoKun het volgende:
HOI IK KOM EVEN LANGS OM TE ZEGGEN DAT JULLIE NOOBS ZIJN EN IK EJACULEER OVER DEZE SC HEEN EN JULLIE GORGELEN NU ALLEMAAL IN MIJN SPERMA!!!!!!!!!!!!!!!!!
OKAY I WANNA HOLLA OUT TO BREATHTAKING MET HAAR MOOIE BORSTEN EN VELE HIER ZIJN NOOBS OK DOEI NU GA IK WEG!111111111
Sinds dat jij een paar dagen geleden over negatief begin, merk ik het nu veel meer op als mensen "negatief" zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach ja is niet de eerste keer dat ie weer eens een negatieve draai aan de SC geeft.
Wat 'kanker v'?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
EN KANKER. OM REMLOF TE PESTEN!!! [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER V
QFT.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach ja is niet de eerste keer dat ie weer eens een negatieve draai aan de SC geeft.
SHE WILL FOLLOW YOU WHEREVER YOU MAAAY GOOOOOO.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Moet die ook maar even een leven zoeken net als de rest van ons.
De control eerder loslaten dan de v.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:27 schreef remlof het volgende:
Bragi Blijft maar doorgaan tegen de crew. Mail over 2 maand maar weer.
Die OP.quote:
oquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
SHE WILL FOLLOW YOU WHEREVER YOU MAAAY GOOOOOO.
Alleen adelante heeft ballen, de rest zijn likkersquote:
quote:
Matigquote:
Mja, Adelante bakt er ook weinig van. Bleek laatst wel met die naakte foto's-affaire.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:28 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Alleen adelante heeft ballen, de rest zijn likkers
ik klikte hahahhaquote:
O, die heb ik gemist, maar Adelante heeft nog een beetje humor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mja, Adelante bakt er ook weinig van. Bleek laatst wel met die naakte foto's-affaire.
Ha die remlofquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:29 schreef remlof het volgende:
Jullie doen het echt allemaal zelf hoor. Ik heb alleen een user geband omdat ik 'm zat was.
xd >.<quote:
Ik wou net zeggen. Inconsequent is een woord dat speciaal voor hem is uitgevonden. Regeltjes zijn alleen van toepassing wanneer en hoe het hem uitkomt. Kom nou.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mja, Adelante bakt er ook weinig van. Bleek laatst wel met die naakte foto's-affaire.
Maar daarmee veroorzaak je onrust, zo lang je ons geen valide argumenten voor die ban geeft. Je bent een onruststoker.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:29 schreef remlof het volgende:
Jullie doen het echt allemaal zelf hoor. Ik heb alleen een user geband omdat ik 'm zat was.
Maar vind je niet dat je toch wel ietsiepietsie te kort van stof was?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:29 schreef remlof het volgende:
Ik ben zoveel mensen zatquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:29 schreef remlof het volgende:
Mijn favorieten?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Was even jouw favorieten aan het doorspitten.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben zoveel mensen zat. Ik kan toch ook niet iedereen slaan met een hamer omdat ik die me niet aanstaat
phpquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar vind je niet dat je toch wel ietsiepietsie te kort van stof was?
Oh, dat hij hem zat is geen reden voor jou?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar daarmee veroorzaak je onrust, zo lang je ons geen valide argumenten voor die ban geeft. Je bent een onruststoker.
Mag ik vragen waarom niet?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben zoveel mensen zat. Ik kan toch ook niet iedereen slaan met een hamer omdat ik die me niet aanstaat
Inderdaad. Persoonlijke issue's moet je niet op deze manier uitvechten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als zelfs php dat vindt...quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar vind je niet dat je toch wel ietsiepietsie te kort van stof was?
Ik wil Otis' gedrag niet goed praten, maar de manier waarop dit opgelost is vind ik niet de juiste.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:31 schreef reetveter het volgende:
Ik ben trouwens voor Remlof in deze. Otis vroeg er zelf om. Hij bleef Remlof maar belachelijk maken dus.
Als het zo doorgaat ga ik dat denk ik wel doen, maar als deze SC sterft wil ik daar eigenlijk nog wel even bij zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:31 schreef phpmystyle het volgende:
Mensen die dreigen te stoppen met FOK!
Dictatuur hequote:Op woensdag 30 juni 2010 19:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wil Otis' gedrag niet goed praten, maar de manier waarop dit opgelost is vind ik niet de juiste.
Als deze sluit gaat het met fireworks, niks hugsquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat ga ik dat denk ik wel doen, maar als deze SC sterft wil ik daar eigenlijk nog wel even bij zijn.Even laatste kliekhug.
Ook gezellig. En leuk om naar te kijken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als deze sluit gaat het met fireworks, niks hugs.
Same here, als de SC op slot gaat kom ik toch nog maar amper op FOK!.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat ga ik dat denk ik wel doen, maar als deze SC sterft wil ik daar eigenlijk nog wel even bij zijn.Even laatste kliekhug.
Ik dacht meer aan een IRL meet, met jou.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:35 schreef BobbyB het volgende:
Hey jongens, als er eens een hele week geen gezeik in de SC is krijgen jullie van mij allemaal een pilsje en voor de mannelijke users mijn SC meiden mapje incl naaktpics in rar formaat.
Deal of niet dan?
Ja, zij was geil.quote:
HAHA dan gaat er geen uur meer voorbij zonder fittie.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een IRL meet, met jou.
Oh ik post verder wel op fok, maar het is dan meer uit principe tegen de gang van zaken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Same here, als de SC op slot gaat kom ik toch nog maar amper op FOK!.
It was fun while it lasted.
Jawel want ik mocht haar wel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Van de ene op de andere dag is ze verdwenen, en geen haan heeft er naar gekraaid.
Ja hoor de mannelijke users krijgen weer alles, de vrouwelijke niets.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:35 schreef BobbyB het volgende:
Hey jongens, als er eens een hele week geen gezeik in de SC is krijgen jullie van mij allemaal een pilsje en voor de mannelijke users mijn SC meiden mapje incl naaktpics in rar formaat.
Deal of niet dan?
jij hebt ons toch al?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hoor de mannelijke users krijgen weer alles, de vrouwelijke niets.
Ja kom op, jullie, de vrouwen, maken zelden ruzie. Maar goed, krijg je wel pics van mijn goddelijke lichaam.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hoor de mannelijke users krijgen weer alles, de vrouwelijke niets.
Noem eens een paar van die knappe vrouwen? Ik ken ze niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en jullie hebben hier de knapste vrouwen van fok.
Nou daar is er zojuist 1 vanaf gevallen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en jullie hebben hier de knapste vrouwen van fok.
OH SNAPquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Noem eens een paar van die knappe vrouwen? Ik ken ze niet.
Drama queen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Misschien is dat wel een van de laatste grapjes die ik in de SC zal maken.
Ik zal je missen man.quote:
Wat is er nu weer?quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:52 schreef remlof het volgende:
Otis2.0 was al in de herkansing. Er komt geen derde. Kliko.
Otis kliko.quote:
Skylark.'s schuld. Otis = kliko.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:46 schreef Lakitu het volgende:
nummering klopt niet mangz 2990 had ik al
quote:
quote:
Waar hèb je het over?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:44 schreef Catch_me het volgende:
Mooi dat deze reeks aan zijn einde komt, hulde Remlof!
remlof wat is er man ik dacht dat je weer cool was met onsquote:
Hij is gewoon aan het trollen in de hoop dat we happen.quote:
quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 02:41 schreef Smart_ass het volgende:
Waar Otis z'n grote muil vandaan haalt snap ik ook nooit. En waarom andere vrouwelijke fokusers op hem geilen ook niet.
2994.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:49 schreef Allure_ het volgende:
Ow Remmie, wil je even de nummering van de SC aanpassen? Volgens mij is dit nr. 2992.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:59 schreef Chriz2k het volgende:
Mooi om te zien dat remlof zijn persoonlijke rancune niet in de weg laat staan voor zijn objectieve waarneming!
WIl jij je nummer ook even aanpassenquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:49 schreef Allure_ het volgende:
Ow Remmie, wil je even de nummering van de SC aanpassen? Volgens mij is dit nr. 2992.
Ben ik ook, ik snap ook niet waarom users als Bragi zo reageren. Te lang niet geneukt, gok ik.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
remlof wat is er man ik dacht dat je weer cool was met ons
Dat had ik laatst toen er nog chinees over was.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:50 schreef reetveter het volgende:
Kennen jullie dat. Dat je gaat eten maar je nog iets lekkers ziet, en dat je gewoon wil hebben. Waardoor je als een malle gaat eten maar nu echt misselijk bent
Zo sneu dat woordje kankerquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:50 schreef Lakitu het volgende:
Even teruggelezen en ik moest kankerhard lachen om deze:
[..]
Dat gaat niet over mij.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben ik ook, ik snap ook niet waarom users als Bragi zo reageren. Te lang niet geneukt, gok ik.
Als KLBers zouden neuken zou KLB niet bestaanquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben ik ook, ik snap ook niet waarom users als Bragi zo reageren. Te lang niet geneukt, gok ik.
Ja jonge met wie moet ik nu over Country praten?quote:
In het weekend fok ik toch meestal niet, dus kan wel kloppen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als KLBers zouden neuken zou KLB niet bestaan
Wat zit je nou weer te trollen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
WIl jij je nummer ook even aanpassen? Ik heb namelijk 06-weg- staan maar dat nr is niet in gebruik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door remlof op 30-06-2010 19:54:45 ]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]ik krijg 1 of andere kebabzaak aan de lijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door remlof op 30-06-2010 19:54:55 ]
Goed zo, ik was ook al op zoek naar 'm. Niet dat ie hier meer te vertellen heeft dan ik, maar jouw gedrag verbaasd me ook behoorlijk en daar wou ik het even met hem over hebben.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat zit je nou weer te trollen?Ik heb even Bio gePM'd. Kutgedrag hiero.
De SC niet. KLB wel. Waar moet je anders klagen over ontmaagdingsstruggles, meisjes die niet anaal willen of gescheurde toompjes.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als KLBers zouden neuken zou KLB niet bestaan
Jij lokt mijn gedrag uit.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed zo, ik was ook al op zoek naar 'm. Niet dat ie hier meer te vertellen heeft dan ik, maar jouw gedrag verbaasd me ook behoorlijk en daar wou ik het even met hem over hebben.
[..]Whehe hoe kan het nou dat dat nummer ineens weg isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never workout
Hier ken ik toch om gierenquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed zo, ik was ook al op zoek naar 'm. Niet dat ie hier meer te vertellen heeft dan ik, maar jouw gedrag verbaasd me ook behoorlijk en daar wou ik het even met hem over hebben.
[..]Ok ff bellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Je mot 'm spoileren schattie.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Whehe hoe kan het nou dat dat nummer ineens weg is
Mjah, dat denk ik soms ook wel eens, afgaande op het gedrag van sommigen van jullie. Een minderheid hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hier ken ik toch om gieren.
Wat is dit, de kindercreche?
Als ik het zo hoor mag je je dadelijk bij de directeur melden en moet je de hele week nablijven.quote:
Mjah, dat denk ik soms ook wel eens, afgaande op het gedrag van sommige mods en admins hier. Een meerderheid hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hier ken ik toch om gieren.
Wat is dit, de kindercreche?
Ieuw kliekjes van de chinees.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat had ik laatst toen er nog chinees over was.Ik moest het wel meteen eten anders zou iemand anders het doen. En toen buikpijn.
He jij daar, wat is een goede plek om voetbal te kijken vrijdag in de stad? Want ik vermijd met dit weer liever de korenmarkt etc.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, dat denk ik soms ook wel eens, afgaande op het gedrag van sommigen van jullie. Een minderheid hoor
Oh een kerel! Ik verstond de naam niet goed, dacht gewoon dat het een doorgerookte stem was.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Allure is een kerelEr werd opgenomen met Timo
Het enige storende gedrag van daarnet kwam van jouw zijde. Terwijl je normaliter toch best redelijk bent.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, dat denk ik soms ook wel eens, afgaande op het gedrag van sommigen van jullie. Een minderheid hoor
Hoezo het was nog van diezelfde avond hoor? Niet viezer dan dat het vers besteld is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ieuw kliekjes van de chinees.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mjah, dat denk ik soms ook wel eens, afgaande op het gedrag van sommige mods en admins hier. Een meerderheid hoor.
Hou je bek over mijn vriendquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Allure is een kerelEr werd opgenomen met Timo
OH SNAP!quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het enige storende gedrag van daarnet kwam van jouw zijde. Terwijl je normaliter toch best redelijk bent.
Ga zo door Bupa.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mjah, dat denk ik soms ook wel eens, afgaande op het gedrag van sommige mods en admins hier. Een meerderheid hoor.
Oh ik dacht van de dag ervoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo het was nog van diezelfde avond hoor? Niet viezer dan dat het vers besteld is.
Wat, je hebt een vriend?quote:
Probeer anders nog een kusje bij Allure, nylz.quote:
Hij heeft het gewoon te bont gemaakt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:58 schreef Lakitu het volgende:
Maar hoezo herkansing eigenlijk? Hij was zelfs toen wij allemaal geband waren voor 3 maanden banvrij. Sindsdien ook niet geband.
Hij ging te fur.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij heeft het gewoon te bont gemaakt.
Bragi pak je rust het komt goedquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Probeer anders nog een kusje bij Allure, nylz.
Bragi, stop alsjeblieft. Het is het allemaal niet waard.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Probeer anders nog een kusje bij Allure, nylz.
Nee hoor. Alleen op fok kunnen admins niet ergens boven staan en worden er ook maatregelen genomen als ze in hun ego gekrenkt zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij heeft het gewoon te bont gemaakt.
Weet je nog hoe het voelt als je geband bent voor niks?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:00 schreef Potloodvis het volgende:
Waarom missen jullie überhaupt een e-personage?
Omdat niemand anders over Country wil praten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:00 schreef Potloodvis het volgende:
Waarom missen jullie überhaupt een e-personage?
Geen idee wat die gozer bezieltquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:00 schreef Allure_ het volgende:
BRAGI DRAAIT DOOR. Iemand hou hem tegen.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat niemand anders over Country wil praten.
Bel d'r even.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:02 schreef phpmystyle het volgende:
Yvonne is in mijn topic, iemand tips voor mij?
Ik had ook niks anders verwacht.quote:
Chocolade?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:02 schreef phpmystyle het volgende:
Yvonne is in mijn topic, iemand tips voor mij?
Grote jongenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:02 schreef Bragi het volgende:
Waarom zou ik hiervoor geband worden, terwijl iemand anders wel mag trollen met suggestieve posts over mijn seksuele activiteiten? Oh wacht, selectief beleid. Maar ik heb Biogarde al gePM'd.
Papa Miley.quote:
Ik ben altijd redelijk. Alleen niet als mij of iemand waar ik mee te maken heb onrecht wordt aangedaan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Laat 'm maar even. Je weet dat Bragi normaal heel redelijk is met dit soort dingen, toch?
Waarom zo doen?quote:
Welnee, we gooien alleen wat accounts weg die blijven zieken en niet leren.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:02 schreef RickoKun het volgende:
Jongens als jullie zo doorgaan dan is het over met de reeks
Hij is anders ook niet onredelijk in dit geval.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Laat 'm maar even. Je weet dat Bragi normaal heel redelijk is met dit soort dingen, toch?
Hij is eigenlijk nooit onredelijk, daarom is hij ook SC woordvoerder.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij is anders ook niet onredelijk in dit geval.
Dat weet ik. Maar je kunt je gelijk hier niet halen zolang je geen mod bent.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik ben altijd redelijk. Alleen niet als mij of iemand waar ik mee te maken heb onrecht wordt aangedaan.
Dit met Otis was de druppel en er komt zo een lange post van hem met voorbeelden en argumenten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op jouw uitleg waarom jij zo aan het ageren bent tegen de forumcrew.
Niet tegen de forumcrew, tegen jou. En dat heb ik je al uitgelegd. Lees maar terug.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op jouw uitleg waarom jij zo aan het ageren bent tegen de forumcrew.
Nee hoor, crewbashing is twee weken. Herhaaldelijk doorgaan, na diverse bans met zieken is kliko. Het zijn twee verschillende dingen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:05 schreef Lakitu het volgende:
Ik weet nog dat iemand Danny een tyfushond noemde. Wat ie kreeg? 2 weken.
TIMES ARE CHANGIN
Ach ja, het helpt natuurlijk ook ontzettend door constant olie op het vuur te gooien met one-liners als: "Geen idee wat die gozer bezieltquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die onze LOOSE-DOG Bragi willen kalmeren.Je moet deze tijger zijn ding gewoon laten doen.
posten namens gebande mag niet geloof ikquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit met Otis was de druppel en er komt zo een lange post van hem met voorbeelden en argumenten.
Okay. Waarom leeft AP dan nog?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, crewbashing is twee weken. Herhaaldelijk doorgaan, na diverse bans met zieken is kliko. Het zijn twee verschillende dingen.
Ik vind het wel mooi dat hij het probeert, omdat hij ook gelijk heeft.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar je kunt je gelijk hier niet halen zolang je geen mod bent.
En tegen Adelante. En misschien nog meer, heb niet alles teruggelezen, was WK-journaal aan het kijken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
Niet tegen de forumcrew, tegen jou. En dat heb ik je al uitgelegd. Lees maar terug.
Er wordt hier constant met twee maten gemeten!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach ja, het helpt natuurlijk ook ontzettend door constant olie op het vuur te gooien met one-liners als: "Geen idee wat die gozer bezielt" en "Grote jongen
" in plaats van het gewoon te negeren, iets wat wij wel moeten doen bij mensen die ons niet bevallen.
Dat vind ik wel een klein beetje raar. Vooral aangezien het afkomt van iemand die meerdere malen heeft aangegeven dat iedereen in deze SC een kansloze puber is vol met puisten etcetera etcetera. Jammer om te zien dat iemand wel wil uitdelen, maar mensen van het forum verwijdert wanneer hij moet incasseren.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Sorry, probeer het nog eens als ik 45 ben en samenwoon met katten.
Haha, ja. Ik heb immers ZO veel bans gehad he? Vergelijk het eens met bijvoorbeeld NoelGallagher. Moet je niet om jezelf lachen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat helpt niet bij hem. Over en uit nu.
Dat is correctquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:51 schreef Lakitu het volgende:
wat een timing manik wou otis net zeggen dat er in zijn vestiging spange chicks fitnessen
Jan Palachquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat hij het probeert, omdat hij ook gelijk heeft.![]()
Hij blijft strijden tot het bittere einde voor erkenning.
Hallo, ik ben meer dan een half uur weggeweest en heb niets gepost. Ja dan ligt het aan mij dat Bragi nog steeds zo doetquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach ja, het helpt natuurlijk ook ontzettend door constant olie op het vuur te gooien met one-liners als: "Geen idee wat die gozer bezielt" en "Grote jongen
" in plaats van het gewoon te negeren, iets wat wij wel moeten doen bij mensen die ons niet bevallen.
Doe dan ook geen aannames, als je het niet gelezen hebt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:07 schreef remlof het volgende:
[..]
En tegen Adelante. En misschien nog meer, heb niet alles teruggelezen, was WK-journaal aan het kijken.
hou vol broeder alles komt goedquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:08 schreef BigKahuna het volgende:
Hallo, jongens.
Ik ben dus geband vanwege deze post:
[..]
Dat vind ik wel een klein beetje raar. Vooral aangezien het afkomt van iemand die meerdere malen heeft aangegeven dat iedereen in deze SC een kansloze puber is vol met puisten etcetera etcetera. Jammer om te zien dat iemand wel wil uitdelen, maar mensen van het forum verwijdert wanneer hij moet incasseren.
Daarnaast:
[..]
Haha, ja. Ik heb immers ZO veel bans gehad he? Vergelijk het eens met bijvoorbeeld NoelGallagher. Moet je niet om jezelf lachen?
NOG EVEN REAGEREN OP LAKI OMDAT HET KAN:
[..]
Dat is correct.
Mee eens. Je kunt ook op een normale manier duidelijk maken dat dit misschien per PM moet, of gewoon meteen zeggen dat je niet inhoudelijk kunt reageren dan respecteert hij dat ook wel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
WHY SO SERIOUSquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:08 schreef BigKahuna het volgende:
Hallo, jongens.
Ik ben dus geband vanwege deze post:
[..]
Dat vind ik wel een klein beetje raar. Vooral aangezien het afkomt van iemand die meerdere malen heeft aangegeven dat iedereen in deze SC een kansloze puber is vol met puisten etcetera etcetera. Jammer om te zien dat iemand wel wil uitdelen, maar mensen van het forum verwijdert wanneer hij moet incasseren.
Daarnaast:
[..]
Haha, ja. Ik heb immers ZO veel bans gehad he? Vergelijk het eens met bijvoorbeeld NoelGallagher. Moet je niet om jezelf lachen?
NOG EVEN REAGEREN OP LAKI OMDAT HET KAN:
[..]
Dat is correct.
Ja maar het heeft ook geen zin om er dan weer op in te gaan. Jullie liggen elkaar op het moment gewoon niet en kunnen jullie, dus ook Bragi, elkaar beter gewoon even helemaal negeren en dus ook niet reageren op elkaar. Het is maar een tip, voor jullie beiden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Hallo, ik ben meer dan een half uur weggeweest en heb niets gepost. Ja dan ligt het aan mij dat Bragi nog steeds zo doet
Ja, maar ik hoop toch niet dat iemand mij heeft gemist toentertijd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Weet je nog hoe het voelt als je geband bent voor niks?
Ik zie hier nooit degelijke argumenten van users onderuit gehaald worden, maar ze worden ook niet erkent.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:11 schreef Lakitu het volgende:
Ik wil iemand BK z'n argumenten van hierboven eigenlijk wel onderuit zien halen. TRY IT.
Ik ben heel makkelijk in het toegeven van m'n fouten hoor. Misschien lees jij alleen wat selectief.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:11 schreef Bragi het volgende:
Het verleden heeft wel aangetoond dat remlof het niet aandurft om z'n fouten toe te geven.
Wat dat betreft zijn die met "kanker" scheldende "pubers vol puisten" die "niet aan seks doen" een stuk volwassener.
Waarom niet. Waarom zou je hier anders posten? Als ik gebanned word wil ik wel gemist worden ja.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoop toch niet dat iemand mij heeft gemist toentertijd.
'Maar hij begon. 'quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Hallo, ik ben meer dan een half uur weggeweest en heb niets gepost. Ja dan ligt het aan mij dat Bragi nog steeds zo doet
Ik wil dat m'n legacy door blijft leven.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waarom niet. Waarom zou je hier anders posten? Als ik gebanned word wil ik wel gemist worden ja.
Daar heb jij dan wel weer gelijk in. Elke keer dat jij mij weer unbande maakt je je fouten weer goed. Dus Remlof kan het welquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben heel makkelijk in het toegeven van m'n fouten hoor. Misschien lees jij alleen wat selectief.
He?quote:
Ik heb serieus nooit eerder een probleem gehad met Bragi. Snap er dan ook niks van waarom ie nou zo tekeer gaat. Als neutraal lezende FA had ik 'm al lang geband, maar als ik dat nu doe is het natuurlijk weer 'machtsmisbruik'quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar het heeft ook geen zin om er dan weer op in te gaan. Jullie liggen elkaar op het moment gewoon niet en kunnen jullie, dus ook Bragi, elkaar beter gewoon even helemaal negeren en dus ook niet reageren op elkaar. Het is maar een tip, voor jullie beiden.
Doei Bobby.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:14 schreef BobbyB het volgende:
En gebanned...
Ik ben weg hier. De groeten.
Waarom? Wil je per se e-mago hebben?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waarom niet. Waarom zou je hier anders posten? Als ik gebanned word wil ik wel gemist worden ja.
Beetje jammer dat hij toch wel gebanned is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb serieus nooit eerder een probleem gehad met Bragi. Snap er dan ook niks van waarom ie nou zo tekeer gaat. Als neutraal lezende FA had ik 'm al lang geband, maar als ik dat nu doe is het natuurlijk weer 'machtsmisbruik'
Jij mag hier niet komen, ik ben hier al de KLB mongool.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:15 schreef AdvancedPower het volgende:
Hier gebeurd nog eens wat. Kom op jongens: we zijn allemaal het zelfde: we FOK!ken allemaal! Doe nou eens lief tegen elkaar.
Yvonne weet het ook: 'Een beter FOK! begint bij jezelf!"
Juist.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil dat m'n legacy door blijft leven.
Hee waarom All ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:17 schreef Potloodvis het volgende:
Oké, Otis en Bragi zijn weg en All ook 2 weken.
Hij vroeg er ook wel enorm om. Maar ik heb de ban niet gezet, hoewel ie 'm wel meer dan verdient.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Beetje jammer dat hij toch wel gebanned is.
Gozer, ik heb meer naamsbekendheid dan jou.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij mag hier niet komen, ik ben hier al de KLB mongool.
Ik geef je de code 1337 als alles weer onder controle is. Over.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:17 schreef Lakitu het volgende:
hey mensen ik ga even op de downlow
ik kom terug als de storm is gaan liggen
over
Daar ga ik niet over of het terecht is of niet. Maar je kan niet ontkennen dat hij altijd een zeer volwassen poster is geweest die zeker geen kliko verdiend.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij vroeg er ook wel enorm om. Maar ik heb de ban niet gezet, hoewel ie 'm wel meer dan verdient.
Kom op jongens, het is niet zo moeilijk, het komt gewoon neer op "doe normaal".
Lief doen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:18 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Gozer, ik heb meer naamsbekendheid dan jou.![]()
![]()
Oké, mag ik nu de woordvoerder zijn hier? Of wie is daarvoor de aangewezen persoon?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij vroeg er ook wel enorm om. Maar ik heb de ban niet gezet, hoewel ie 'm wel meer dan verdient.
Als dit over Bragi gaat dan ben ik het er wel een beetje mee eens.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over of het terecht is of niet. Maar je kan niet ontkennen dat hij altijd een zeer volwassen poster is geweest die zeker geen kliko verdiend.
Samenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:20 schreef yvonne het volgende:
AP en PHP, doe me een lol, spring voor een trein.
In Madurodam.
samen.
Waarom daar? Die treinen zijn zo klein.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:20 schreef yvonne het volgende:
In Madurodam.
samen.
Yn en Bob komen wel weer overmorgen terug of zo.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:20 schreef Mozy het volgende:
Bragi weg, Otis weg, Ynuhh weg, BobbyB weg.
Wat jammer.
quote voor waarheidquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:20 schreef yvonne het volgende:
In Madurodam.
samen.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Beetje jammer dat hij toch wel gebanned is.
Dacht jij dat, ik heb hier meer op mijn naam staan dan jouquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:18 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Gozer, ik heb meer naamsbekendheid dan jou.![]()
![]()
Kun je me precies vertellen waar de account Otis 'niet normaal' doet? Was het de 45-jaar-en-katten?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:18 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:20 schreef yvonne het volgende:
In Madurodam.
samen.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:20 schreef Mozy het volgende:
Bragi weg, Otis weg, Ynuhh weg, BobbyB weg.
Wat jammer.
Ben jij wel of niet OTis?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:21 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Kun je me precies vertellen waar de account Otis 'niet normaal' doet? Was het de 45-jaar-en-katten?
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dacht jij dat, ik heb hier meer op mijn naam staan dan jou
Is al opgelost.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:21 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Kun je me precies vertellen waar de account Otis 'niet normaal' doet? Was het de 45-jaar-en-katten?
BobbyB of ynuhh?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oké, mag ik nu de woordvoerder zijn hier? Of wie is daarvoor de aangewezen persoon?
YEAHHHquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:21 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hij's alweer gebanned hoor.quote:
AP is voor de nieuwe garde, PHP voor de oudere.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk ongeveer gelijk. Ik zou zeggen; jongens open een topic met een poll.
Ik heb niet eens tijd om alle posts hier te lezen.Misschien moeten sommigen daar blij om zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:25 schreef Lakitu het volgende:
Wel jammer dat er geen post van BK serieus is beantwoord en dat ie gelijk kliko krijgt. Lijkt me dat admins liever hebben dat dat hier snel gebeurd dan vele mailtjes heen en weer.
Vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |