Kutzooi.quote:
Ik zet een blind fold.quote:
HAHAHAquote:Op maandag 17 mei 2010 02:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Would you like to try an Australian kiss? It is just like a French kiss, but down under.
SHIT IS AAN JONGE!1 =$
Oh dat vind ik zo'n kutnummer.quote:
Jij vind pigtails heul niet leuk.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kutzooi.Dat is dus die foto van Evangeline met die twee staartjes. Zo sexy man, daar lijkt ze zo jong en ondeugend.
Begint pas om half 2 en ik heb net twee examens gemaakt van vorig jaarquote:
Ja, ga het grapje even uitleggen.quote:
quote:
Serieus, wat doe jequote:
Okee tot morgen.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:37 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben trouwens helemaal alleen in Nimwa jwz, hele avond al. Tan2 geyl, als ik dat had geweten had ik chicks over laten komen :$ :$
Mwao ik zou hem geven. Komt door zijn charmes.quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 02:37 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben trouwens helemaal alleen in Nimwa jwz, hele avond al. Tan2 geyl, als ik dat had geweten had ik chicks over laten komen :$ :$
Nou ik vind zeggen dat je de beste bent in alles en dat je oh zo knap bent écht niet charmant, helemaal niet als je dan ook nog eens helemaal niet zo'n mooie jongen bent.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mwao ik zou hem geven. Komt door zijn charmes.
Jouw naam staat dr niet opquote:Op maandag 17 mei 2010 02:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Serieus, wat doe je. Dat zijn mijn nummers!!
Jij zou mij raken en je weet het.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou ik vind zeggen dat je de beste bent in alles en dat je oh zo knap bent écht niet charmant, helemaal niet als je dan ook nog eens helemaal niet zo'n mooie jongen bent.
Over wie gaat dit?quote:Op maandag 17 mei 2010 02:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou ik vind zeggen dat je de beste bent in alles en dat je oh zo knap bent écht niet charmant, helemaal niet als je dan ook nog eens helemaal niet zo'n mooie jongen bent.
Oh, dan laat ik ook al mn spullen bij jou liggen en dan moet jij ze terug vragen op fokquote:
sweeeeeeet :$quote:Op maandag 17 mei 2010 02:40 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben zulks fan van Fas en S_a he. Even for the realz dit.![]()
Ik heb om beide hard moeten roflen deze nacht.
Ik bepaal hier wat van mij is, de sc is ook van mij en die ga ik morgen verkopen. Jullie niet want jullie zijn niks waard maar de sc.quote:
Ik vind mensen met zelfvertrouwen leuker over komen dan mensen die onzeker zijn over zichzelf. En zelfvertrouwen maakt je ook aantrekkelijker.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nu kom ik wel even aandacht tekort.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:40 schreef Broekpaling het volgende:
Fas.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:40 schreef Broekpaling het volgende:
Yea sure, maar zo fucking vaak? Dat is echt overdreven man.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik vind mensen met zelfvertrouwen leuker over komen dan mensen die onzeker zijn over zichzelf. En zelfvertrouwen maakt je ook aantrekkelijker.
Blijkbaar werkt het dus wel.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:41 schreef Smart_ass het volgende:
Waar Otis z'n grote muil vandaan haalt snap ik ook nooit. En waarom andere vrouwelijke fokusers op hem geilen ook niet.
De SC is ook waardeloosquote:Op maandag 17 mei 2010 02:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik bepaal hier wat van mij is, de sc is ook van mij en die ga ik morgen verkopen. Jullie niet want jullie zijn niks waard maar de sc.
Ohh chickie nu wil ik je wel hosseln hahaha nummer 140quote:Op maandag 17 mei 2010 02:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik lach al de hele avond om jou.Beter compliment krijg je nie mattie ;$
Ik kan er wel om lachen. Het is toch zo over de top dat je het niet serieus moet nemen. En Seagal is ook zo in het echt dus ik ben het gewend.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yea sure, maar zo fucking vaak? Dat is echt overdreven man.
POST DAN EEN FOTO VAN JE ZELF HE, WANT JE KAN MIJ WEL AFZEIKEN MAAR IK HEB NOG GEEN PIC VAN JE GEZIEN. IN MN INBOX, NUquote:Op maandag 17 mei 2010 02:43 schreef Devvie het volgende:
[..]
NAH, DAN KANKAH JE TOCH LEKKAH OP, MET JE NEUS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |