OH SNAPquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Noem eens een paar van die knappe vrouwen? Ik ken ze niet.
Drama queen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Misschien is dat wel een van de laatste grapjes die ik in de SC zal maken.
Ik zal je missen man.quote:
Wat is er nu weer?quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:52 schreef remlof het volgende:
Otis2.0 was al in de herkansing. Er komt geen derde. Kliko.
Otis kliko.quote:
Skylark.'s schuld. Otis = kliko.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:46 schreef Lakitu het volgende:
nummering klopt niet mangz 2990 had ik al
quote:
quote:
Waar hèb je het over?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:44 schreef Catch_me het volgende:
Mooi dat deze reeks aan zijn einde komt, hulde Remlof!
remlof wat is er man ik dacht dat je weer cool was met onsquote:
Hij is gewoon aan het trollen in de hoop dat we happen.quote:
quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 02:41 schreef Smart_ass het volgende:
Waar Otis z'n grote muil vandaan haalt snap ik ook nooit. En waarom andere vrouwelijke fokusers op hem geilen ook niet.
2994.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:49 schreef Allure_ het volgende:
Ow Remmie, wil je even de nummering van de SC aanpassen? Volgens mij is dit nr. 2992.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:59 schreef Chriz2k het volgende:
Mooi om te zien dat remlof zijn persoonlijke rancune niet in de weg laat staan voor zijn objectieve waarneming!
WIl jij je nummer ook even aanpassenquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:49 schreef Allure_ het volgende:
Ow Remmie, wil je even de nummering van de SC aanpassen? Volgens mij is dit nr. 2992.
Ben ik ook, ik snap ook niet waarom users als Bragi zo reageren. Te lang niet geneukt, gok ik.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
remlof wat is er man ik dacht dat je weer cool was met ons
Dat had ik laatst toen er nog chinees over was.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:50 schreef reetveter het volgende:
Kennen jullie dat. Dat je gaat eten maar je nog iets lekkers ziet, en dat je gewoon wil hebben. Waardoor je als een malle gaat eten maar nu echt misselijk bent
Zo sneu dat woordje kankerquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:50 schreef Lakitu het volgende:
Even teruggelezen en ik moest kankerhard lachen om deze:
[..]
Dat gaat niet over mij.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben ik ook, ik snap ook niet waarom users als Bragi zo reageren. Te lang niet geneukt, gok ik.
Als KLBers zouden neuken zou KLB niet bestaanquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben ik ook, ik snap ook niet waarom users als Bragi zo reageren. Te lang niet geneukt, gok ik.
Ja jonge met wie moet ik nu over Country praten?quote:
In het weekend fok ik toch meestal niet, dus kan wel kloppen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als KLBers zouden neuken zou KLB niet bestaan
Wat zit je nou weer te trollen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
WIl jij je nummer ook even aanpassen? Ik heb namelijk 06-weg- staan maar dat nr is niet in gebruik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door remlof op 30-06-2010 19:54:45 ]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]ik krijg 1 of andere kebabzaak aan de lijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door remlof op 30-06-2010 19:54:55 ]
Goed zo, ik was ook al op zoek naar 'm. Niet dat ie hier meer te vertellen heeft dan ik, maar jouw gedrag verbaasd me ook behoorlijk en daar wou ik het even met hem over hebben.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat zit je nou weer te trollen?Ik heb even Bio gePM'd. Kutgedrag hiero.
De SC niet. KLB wel. Waar moet je anders klagen over ontmaagdingsstruggles, meisjes die niet anaal willen of gescheurde toompjes.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als KLBers zouden neuken zou KLB niet bestaan
Jij lokt mijn gedrag uit.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed zo, ik was ook al op zoek naar 'm. Niet dat ie hier meer te vertellen heeft dan ik, maar jouw gedrag verbaasd me ook behoorlijk en daar wou ik het even met hem over hebben.
[..]Whehe hoe kan het nou dat dat nummer ineens weg isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never workout
Hier ken ik toch om gierenquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed zo, ik was ook al op zoek naar 'm. Niet dat ie hier meer te vertellen heeft dan ik, maar jouw gedrag verbaasd me ook behoorlijk en daar wou ik het even met hem over hebben.
[..]Ok ff bellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Je mot 'm spoileren schattie.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Whehe hoe kan het nou dat dat nummer ineens weg is
Mjah, dat denk ik soms ook wel eens, afgaande op het gedrag van sommigen van jullie. Een minderheid hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hier ken ik toch om gieren.
Wat is dit, de kindercreche?
Als ik het zo hoor mag je je dadelijk bij de directeur melden en moet je de hele week nablijven.quote:
Mjah, dat denk ik soms ook wel eens, afgaande op het gedrag van sommige mods en admins hier. Een meerderheid hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hier ken ik toch om gieren.
Wat is dit, de kindercreche?
Ieuw kliekjes van de chinees.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat had ik laatst toen er nog chinees over was.Ik moest het wel meteen eten anders zou iemand anders het doen. En toen buikpijn.
He jij daar, wat is een goede plek om voetbal te kijken vrijdag in de stad? Want ik vermijd met dit weer liever de korenmarkt etc.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, dat denk ik soms ook wel eens, afgaande op het gedrag van sommigen van jullie. Een minderheid hoor
Oh een kerel! Ik verstond de naam niet goed, dacht gewoon dat het een doorgerookte stem was.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Allure is een kerelEr werd opgenomen met Timo
Het enige storende gedrag van daarnet kwam van jouw zijde. Terwijl je normaliter toch best redelijk bent.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, dat denk ik soms ook wel eens, afgaande op het gedrag van sommigen van jullie. Een minderheid hoor
Hoezo het was nog van diezelfde avond hoor? Niet viezer dan dat het vers besteld is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ieuw kliekjes van de chinees.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mjah, dat denk ik soms ook wel eens, afgaande op het gedrag van sommige mods en admins hier. Een meerderheid hoor.
Hou je bek over mijn vriendquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Allure is een kerelEr werd opgenomen met Timo
OH SNAP!quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het enige storende gedrag van daarnet kwam van jouw zijde. Terwijl je normaliter toch best redelijk bent.
Ga zo door Bupa.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mjah, dat denk ik soms ook wel eens, afgaande op het gedrag van sommige mods en admins hier. Een meerderheid hoor.
Oh ik dacht van de dag ervoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo het was nog van diezelfde avond hoor? Niet viezer dan dat het vers besteld is.
Wat, je hebt een vriend?quote:
Probeer anders nog een kusje bij Allure, nylz.quote:
Hij heeft het gewoon te bont gemaakt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:58 schreef Lakitu het volgende:
Maar hoezo herkansing eigenlijk? Hij was zelfs toen wij allemaal geband waren voor 3 maanden banvrij. Sindsdien ook niet geband.
Hij ging te fur.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij heeft het gewoon te bont gemaakt.
Bragi pak je rust het komt goedquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Probeer anders nog een kusje bij Allure, nylz.
Bragi, stop alsjeblieft. Het is het allemaal niet waard.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Probeer anders nog een kusje bij Allure, nylz.
Nee hoor. Alleen op fok kunnen admins niet ergens boven staan en worden er ook maatregelen genomen als ze in hun ego gekrenkt zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij heeft het gewoon te bont gemaakt.
Weet je nog hoe het voelt als je geband bent voor niks?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:00 schreef Potloodvis het volgende:
Waarom missen jullie überhaupt een e-personage?
Omdat niemand anders over Country wil praten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:00 schreef Potloodvis het volgende:
Waarom missen jullie überhaupt een e-personage?
Geen idee wat die gozer bezieltquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:00 schreef Allure_ het volgende:
BRAGI DRAAIT DOOR. Iemand hou hem tegen.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat niemand anders over Country wil praten.
Bel d'r even.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:02 schreef phpmystyle het volgende:
Yvonne is in mijn topic, iemand tips voor mij?
Ik had ook niks anders verwacht.quote:
Chocolade?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:02 schreef phpmystyle het volgende:
Yvonne is in mijn topic, iemand tips voor mij?
Grote jongenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:02 schreef Bragi het volgende:
Waarom zou ik hiervoor geband worden, terwijl iemand anders wel mag trollen met suggestieve posts over mijn seksuele activiteiten? Oh wacht, selectief beleid. Maar ik heb Biogarde al gePM'd.
Papa Miley.quote:
Ik ben altijd redelijk. Alleen niet als mij of iemand waar ik mee te maken heb onrecht wordt aangedaan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Laat 'm maar even. Je weet dat Bragi normaal heel redelijk is met dit soort dingen, toch?
Waarom zo doen?quote:
Welnee, we gooien alleen wat accounts weg die blijven zieken en niet leren.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:02 schreef RickoKun het volgende:
Jongens als jullie zo doorgaan dan is het over met de reeks
Hij is anders ook niet onredelijk in dit geval.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Laat 'm maar even. Je weet dat Bragi normaal heel redelijk is met dit soort dingen, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |