DAYUMM SONNNNquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik draag dit:
[ afbeelding ]
HUHUHUHHHIHI
Niet zo raar hoorquote:
Ik neem aan dat je hier geen ondergoed onder aanhebt?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik draag dit:
[ afbeelding ]
HUHUHUHHHIHI
Bikini dan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NOH. Aanhouden vriend. Of in mn bikini
Ik heb nog nooit naar de maat van een meisjesbroek gekeken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet zo raar hoorChicks hebben vaak 28 ofzo
Ik ook niet. Ik kan van de kont aflezen of ze spang zijn of niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit naar de maat van een meisjesbroek gekeken.
Klopt. En ik hou niet mijn buik in kijk maar:quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hier geen ondergoed onder aanhebt?
Er zit wat op je gezicht.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Klopt. En ik hou niet mijn buik in kijk maar:
[ afbeelding ]
Ik ruik graag aan hun broeken na de daadquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit naar de maat van een meisjesbroek gekeken.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is niet raar, die vriendinnen bij ons in de groep lopen soms bij ons thuis gewoon in de beha rond met goed weer. Wij zelf dan ook in de boxershort, maar je ziet niet meer dan met bikini of zwembroek, dus care.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bikini dan.
Ik zat laatst met wat klasgenootjes te chillen in het gras. Doen ze gewoon ineens al hun kleren uit, hebben ze gewoon bikini's aan.
Zien jullie hoe groot mijn swag is? Eén opmerking en de foto's worden naakter.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ZEG IETS OVER DR BENENquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zien jullie hoe groot mijn swag is? Eén opmerking en de foto's worden naakter.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ruik graag aan hun broeken na de daadDat geeft mij voldoening
Idd, dat is echt wel normaal.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet zo raar hoorChicks hebben ook vaak 28 ofzo
Wat is dat voor lelijk ding om je tieten?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thuis loop ik ook de helft van de tijd in boardshorts rond. Maar op school?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is niet raar, die vriendinnen bij ons in de groep lopen soms bij ons thuis gewoon in de beha rond met goed weer. Wij zelf dan ook in de boxershort, maar je ziet niet meer dan met bikini of zwembroek, dus care.
Boxershorts zijn geen boardshorts hè.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Thuis loop ik ook de helft van de tijd in boardshorts rond. Maar op school?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |