DAYUMM SONNNNquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik draag dit:
[ afbeelding ]
HUHUHUHHHIHI
Niet zo raar hoorquote:
Ik neem aan dat je hier geen ondergoed onder aanhebt?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik draag dit:
[ afbeelding ]
HUHUHUHHHIHI
Bikini dan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NOH. Aanhouden vriend. Of in mn bikini
Ik heb nog nooit naar de maat van een meisjesbroek gekeken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet zo raar hoorChicks hebben vaak 28 ofzo
Ik ook niet. Ik kan van de kont aflezen of ze spang zijn of niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit naar de maat van een meisjesbroek gekeken.
Klopt. En ik hou niet mijn buik in kijk maar:quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hier geen ondergoed onder aanhebt?
Er zit wat op je gezicht.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Klopt. En ik hou niet mijn buik in kijk maar:
[ afbeelding ]
Ik ruik graag aan hun broeken na de daadquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit naar de maat van een meisjesbroek gekeken.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is niet raar, die vriendinnen bij ons in de groep lopen soms bij ons thuis gewoon in de beha rond met goed weer. Wij zelf dan ook in de boxershort, maar je ziet niet meer dan met bikini of zwembroek, dus care.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bikini dan.
Ik zat laatst met wat klasgenootjes te chillen in het gras. Doen ze gewoon ineens al hun kleren uit, hebben ze gewoon bikini's aan.
Zien jullie hoe groot mijn swag is? Eén opmerking en de foto's worden naakter.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ZEG IETS OVER DR BENENquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zien jullie hoe groot mijn swag is? Eén opmerking en de foto's worden naakter.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ruik graag aan hun broeken na de daadDat geeft mij voldoening
Idd, dat is echt wel normaal.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet zo raar hoorChicks hebben ook vaak 28 ofzo
Wat is dat voor lelijk ding om je tieten?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thuis loop ik ook de helft van de tijd in boardshorts rond. Maar op school?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is niet raar, die vriendinnen bij ons in de groep lopen soms bij ons thuis gewoon in de beha rond met goed weer. Wij zelf dan ook in de boxershort, maar je ziet niet meer dan met bikini of zwembroek, dus care.
Boxershorts zijn geen boardshorts hè.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Thuis loop ik ook de helft van de tijd in boardshorts rond. Maar op school?
Ik weet. maar een boxer vind ik iets te bloot, aangezien er elke dag kinderen van mijn stage school langs mijn huis lopenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Boxershorts zijn geen boardshorts hè.
Nouja ik heb niet echt een fatass maar wel een ass terwijl ik heel slank ben. NEE GEEN PICSquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
NICEEEEEEEEE
Maar als je een ekte fatass hebt, hoe kan het dan dat je maat 27 hebt?
I like it.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat is dat voor lelijk ding om je tieten?
Net alsof die iets kunnen wegkijken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik weet. maar een boxer vind ik iets te bloot, aangezien er elke dag kinderen van mijn stage school langs mijn huis lopen
Als ie zacht is en een shaked, dan is het goed.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nouja ik heb niet echt een fatass maar wel een ass terwijl ik heel slank ben. NEE GEEN PICS
Mag ik ook asspics als we wereldkampioen worden?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nouja ik heb niet echt een fatass maar wel een ass terwijl ik heel slank ben. NEE GEEN PICS
Gast, ik kan het niet maken dat kinderen van mijn stage school mij in een boxer spottenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof die iets kunnen wegkijken.
Een shaked.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als ie zacht is en een shaked, dan is het goed.
Dat zou wel awkward zijn jaquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik weet. maar een boxer vind ik iets te bloot, aangezien er elke dag kinderen van mijn stage school langs mijn huis lopen
Maar wd is lekker.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:25 schreef reetveter het volgende:
wd, je lijkt gekruldemondhoek wel met al die foto's.
Ik dacht al met de haren.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:25 schreef reetveter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is een repost.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:25 schreef reetveter het volgende:
Een shaked.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat, ik wilde een hele andere zinsbouw doen
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik dacht al met de haren.Je kan het nu echt bekijken met je achterlijke opmerking. Je zou normaal doen. Maar dat kan je blijkbaar niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Als Duitsland kampioen word ga ik naakt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mag ik ook asspics als we wereldkampioen worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |