Ik weet. maar een boxer vind ik iets te bloot, aangezien er elke dag kinderen van mijn stage school langs mijn huis lopenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Boxershorts zijn geen boardshorts hè.
Nouja ik heb niet echt een fatass maar wel een ass terwijl ik heel slank ben. NEE GEEN PICSquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
NICEEEEEEEEE
Maar als je een ekte fatass hebt, hoe kan het dan dat je maat 27 hebt?
I like it.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat is dat voor lelijk ding om je tieten?
Net alsof die iets kunnen wegkijken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik weet. maar een boxer vind ik iets te bloot, aangezien er elke dag kinderen van mijn stage school langs mijn huis lopen
Als ie zacht is en een shaked, dan is het goed.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nouja ik heb niet echt een fatass maar wel een ass terwijl ik heel slank ben. NEE GEEN PICS
Mag ik ook asspics als we wereldkampioen worden?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nouja ik heb niet echt een fatass maar wel een ass terwijl ik heel slank ben. NEE GEEN PICS
Gast, ik kan het niet maken dat kinderen van mijn stage school mij in een boxer spottenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof die iets kunnen wegkijken.
Een shaked.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als ie zacht is en een shaked, dan is het goed.
Dat zou wel awkward zijn jaquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik weet. maar een boxer vind ik iets te bloot, aangezien er elke dag kinderen van mijn stage school langs mijn huis lopen
Maar wd is lekker.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:25 schreef reetveter het volgende:
wd, je lijkt gekruldemondhoek wel met al die foto's.
Ik dacht al met de haren.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:25 schreef reetveter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is een repost.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:25 schreef reetveter het volgende:
Een shaked.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat, ik wilde een hele andere zinsbouw doen
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik dacht al met de haren.Je kan het nu echt bekijken met je achterlijke opmerking. Je zou normaal doen. Maar dat kan je blijkbaar niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Als Duitsland kampioen word ga ik naakt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mag ik ook asspics als we wereldkampioen worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |