Ik scoor 2 out of 3.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
Roze shirt + witte linnen broek + een 14 jarig meisje naast je
Nohh.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai drinkt wel.
En ik heb hart en vaat ziekte.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:50 schreef Fascination het volgende:
Maar Jap, hoe ging het precies? Of heb je dat al in geuren en kleuren verteld?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik had zoiets van het is nu of nooit, en ik kwam zo op dat feest en ik had zoiets van ik kan het niet ik kan het niet, toen bleef ik gepushed worden door vrienden dus op een gegeven moment loopt zo'n vriend naar haar toe en ik maar mee gelopen; gaat die gast meteen weer weg dus toen wat gepraat en gevraagd of ze wat wilde afspreken. En vervolgens nummers uitgewisseld enzo.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
We waren aan het praten over de vakantie en ik vroeg wanneer ze nou precies wegging en wat ze dan volgende week allemaal gaat doen. Dus een hele waslijst van dingen dus ik had zoiets van o shit, die heeft geen enkel moment meer overDus ik vroeg iets van of ze nou haar hele week had volgepland en ze zei nee dus ik zo, ja heb je misschien zin om wat af te spreken?
En toen zij zo van ja gezellig en toen haar nummer gevraagd en toen nummers uitgewisseld.
Zo RDR spelen bij een vriend.quote:
Op een donderdag. Waar zie je me voor aan?quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof ik er wakker van lig wat anderen denken. Je moet drinken wat lekker is.
Ik zou haar slaan, jong.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Doh.
En ik heb het van mijn moeder geërfd.
En als WD op stap gaat drinkt ze niet eens om zat te worden. Ze is ook gezellig zonder drank.quote:
Ik hoop de rechter 2.quote:
Wel kut voor je man. En dat meen ik.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Doh.
En ik heb het van mijn moeder geërfd.
Klopt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En als WD op stap gaat drinkt ze niet eens om zat te worden. Ze is ook gezellig zonder drank.
shout-out naar een topic van je ooit
Jeetje, dat je daar zo bang voor was, zeg.quote:
Ach ja, met mijn medicatie word ik nog redelijk oud.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wel kut voor je man. En dat meen ik.
Ik ga hier geen uitlatingen over doen.quote:
Ik durf geen Baileys te bestellen op een terras hoorquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mensen die iets niet durven drinken omdat ze bang zijn voor de mening van anderen. Please.
Ik heb een lever als gatenkaas en van mijn longen kun je wegen asfalteren. Ik word jong.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ach ja, met mijn medicatie word ik nog redelijk oud.
Ik weet hetquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jeetje, dat je daar zo bang voor was, zeg.
Dat is ook alleen lekker in de winter.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik durf geen Baileys te bestellen op een terras hoor.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En als WD op stap gaat drinkt ze niet eens om zat te worden. Ze is ook gezellig zonder drank.
shout-out naar een topic van je ooit
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ga hier geen uitlatingen over doen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb een lever als gatenkaas en van mijn longen kun je wegen asfalteren. Ik word jong.
Nee, op een terras zit je niet in de winter.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is ook alleen lekker in de winter.
Ieder zijn eigen idee van the goodlife.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik noem het goodlife jongen, goodlife.
Inderdaad, anders zou het wel erg gezellig zijn in de café en stond de kastelein in de Quote 500.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen idee van the goodlife.
stroop je mouwen op en kom fitti danquote:
Wat voor een petje? Wit van Marco Polo?quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:57 schreef Skylark. het volgende:
Luister jongens, ik heb zo'n vaalroze korte broek nodig die kakkers altijd dragen. En ook zo'n petje. Waar haal je die shit. Japsnars, jij weet dat wel (Gooi).
Je haalt dat in het Gooi.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:57 schreef Skylark. het volgende:
Luister jongens, ik heb zo'n vaalroze korte broek nodig die kakkers altijd dragen. En ook zo'n petje. Waar haal je die shit. Japsnars, jij weet dat wel (Gooi).
Een vaalroze korte broek? Daar zie ik niemand in lopen. Wel in korte witte broeken en dan een roze overhemd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:57 schreef Skylark. het volgende:
Hoeft niet man ik zit hier in mijn WIFEBEATER =$quote:
Nee, ook vaalroze.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat voor een petje? Wit van Marco Polo?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zou het als MMS naar die chick sturen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zo ga je die chimi's echt niet hosselen hoor.
Mensen die denken dat het Gooi winkels heeftquote:
Mij lijkt er serieus geen fuck aan om zo oud te zijn, qua sociale relevantie. Ik ga dan gewoon de hele dag WoW spelenquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik kan het wel een beetje met je vinden.![]()
![]()
Aight, ik ben naakt. Dus shit kan aangaan nu.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hoeft niet man ik zit hier in mijn WIFEBEATER =$
Kom dan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Aight, ik ben naakt. Dus shit kan aangaan nu.
Jazeker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |