Bijzonder kut nog wel.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heel erg dronken worden, en bijzonder kut doen tegen mensen die je vrienden/vriendin zijn.
GET CRUNKquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En nog was je helemaal crunked up. Kun je nagaan als ze door hadden geschonken.
Eerst thuis met vrienden wat gedronken en aan het begin werd er wel gewoon bier geschonken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En nog was je helemaal crunked up. Kun je nagaan als ze door hadden geschonken.
Het lijkt me sterk dat ze het daarom heeft uitgemaakt, alleen omdat je dingen vaak herhaalde.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Bijzonder kut nog wel.Het is gewoon niet meer uit je woorden en komen en dingen te vaak herhalen.
Bessenquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Bessen is ook echt lekker. Maar dat is echt gay homie. Dat drink ik dus alleen als ik van chicks kan tjappen!
Kut als zwakbegaafd praten, niet agressief.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mensen met een kwade dronk. Ophangen, allemaal.
Mensen die in hun eentje drinkenquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:51 schreef wolvendagen het volgende:
Nu we het over drank hebben. Het is tijd voor:
[ afbeelding ]![]()
Net alsof ik er wakker van lig wat anderen denken. Je moet drinken wat lekker is.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Bessen is ook echt lekker. Maar dat is echt gay homie. Dat drink ik dus alleen als ik van chicks kan tjappen!
Waarom drink je niet? Bij Chai was het om haar medicatie, dacht ik, maar bij jou weet ik het niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:51 schreef Mozy het volgende:
Ik voel me niet thuis in deze discussie over drank.
Hij ook.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom drink je niet? Bij Chai was het om haar medicatie, dacht ik, maar bij jou weet ik het niet.
Chai drinkt wel.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom drink je niet? Bij Chai was het om haar medicatie, dacht ik, maar bij jou weet ik het niet.
Het lijkt je sterk omdat het bij jou niet kan voorkomen. Ik spreek uit ervaring en dat was serieus het enige foutje.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat ze het daarom heeft uitgemaakt, alleen omdat je dingen vaak herhaalde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |