Iscool pick je gamequote:
Waar haal je die dan? :$quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die broek is nog wel aan, maar dat petje gaat te fur.
Ik kaarten voor centen in 'mijn' café.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mij lijkt er serieus geen fuck aan om zo oud te zijn, qua sociale relevantie. Ik ga dan gewoon de hele dag WoW spelen!
Whatever you likequote:
bosjes?quote:
Gewoon C&A zegt iequote:
wat kijken via internetquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:01 schreef dagdag het volgende:
Weet er iemand of de iphone 4 de mogenlijkheid heeft om te te kijken via internet
Dat uitgerekend jij die nog niet kentquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
bosjes?![]()
![]()
![]()
zoals deze ????
[ afbeelding ]
Ja inderdaad maar ik maak van alles een probleem.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat het niet moeilijk was?
Dat is ook wel een goed idee, maar dan wil ik wel in een molen gaan wonen daar.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:01 schreef Skylark. het volgende:
Als ik zo oud ben emigreer ik naar Kreta, ga op een bankje voor m'n huis met m'n pijptabak en ga puffend de schaarse voorbijgangers becommentariėren met m'n best friend die naast me zit.
Hahaha deze man. Verwijder je sig per direct, trollgod laat me niet lachenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat uitgerekend jij die nog niet kent!
Stone Island vriendquote:
Kinda gay. Waarom geen 18-jarige chick?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:01 schreef Skylark. het volgende:
Als ik zo oud ben emigreer ik naar Kreta, ga op een bankje voor m'n huis met m'n pijptabak en ga puffend de schaarse voorbijgangers becommentariėren met m'n best friend die naast me zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |