Ik ook. Anders pas ik de broek niet. Lange benen en smal is onmogelijk, tenzij het een merkbroek is.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Eens, wij kunnen gewoon voor 40 euro bij de Zara een leuke spijkerbroek vinden, mannen zijn sowieso >100 euro kwijt.
Nee hoor. G-Star, Nudies, Pepe zit meestal rond de 90 euro hier.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Eens, wij kunnen gewoon voor 40 euro bij de Zara een leuke spijkerbroek vinden, mannen zijn sowieso >100 euro kwijt.
H&M heeft zelden mooie broeken voor mannen hoor, en sommige g-star modellen zijn gewoonquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb liever dat ze in iets van de h&m lopen dan van g-star ofzo. Maar ik moet wel zeggen dat vrouwen het qua bedragen van kleding het een stuk makkelijker hebben.
Dat kan niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je weet, wat denk je waarom ik gewoon korte broek bij de C&A koop.
Dat is waarquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
H&M heeft zelden mooie broeken voor mannen hoor, en sommige g-star modellen zijn gewoon
2, max 3.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:14 schreef Skylark. het volgende:
Jongens, even eerlijk. Hoeveel dagen dragen jullie een broek bij normaal weer.
Chai heeft ook altijd broeken van 100+ eksquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ook. Anders pas ik de broek niet. Lange benen en smal is onmogelijk, tenzij het een merkbroek is.
2.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:14 schreef Skylark. het volgende:
Ligt er aan hoe warm, maar niet langer dan 2.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:14 schreef Skylark. het volgende:
Heb ze allemaal =$quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:15 schreef Skylark. het volgende:
G-star broeken, Jack&Jones broeken, Replay broeken, Levi's broeken_O_.
Achter elkaar? Hangt er vanaf of het matcht met de rest van m'n kleding (quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:14 schreef Skylark. het volgende:
Net alsof dat boeit, zolang het maar niet stinkt. Ik doe het gewoon omdat ik dan wel uitgekeken erop ben.quote:
J&J heeft chille broeken manquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jack&Jones en Replay heb ik niet.
Dit wel.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:16 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind riem uit broek halen altijd gedoe.
Dat hebben mannen wel als voordeel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |