Ja dan denk je toch, fuck it en doe je die gewoon aanquote:
Ik heb in m'n favo-broeken al een riem zitten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:16 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind riem uit broek halen altijd gedoe.
Dat dusquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:16 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind riem uit broek halen altijd gedoe.
Echte mensen stomen broeken i.p.v. ze te wassen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:16 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die elke dag broek in de was gooien.![]()
Wtf.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat hebben mannen wel als voordeel.
Ze caren minder.
Meisjes in mijn klas staan om 6 uur op om hun make-up te doen, en vertrekken om 8 uur.
Ik chill in mijn bed tot 5 voor 8.
Handig zo in de was.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb in m'n favo-broeken al een riem zitten.
Ik doe meestal 's avonds voordat ik ga slapen snel eruit en dan die riem los op het bureau laten liggen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja dan denk je toch, fuck it en doe je die gewoon aan.
Ja, maar die wil m'n vriend nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Spijkerbroeken van 40 heb je voor mannen ook bij de zara?
De snollen uit mijn klas, als ze glimlachen krijgen ze barsten in hun face.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wtf.Make-up duurt bij mij 3 minuten.
m'n haar doe ik niet eens.
Ik weet niet wat jij met je broeken doet, maar die kunnen er echt wel even tegenaan hoorquote:
Zodra ik thuis komen vliegen al mijn kleren van mijn lichaam, en ga ik naaktchillen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:17 schreef Lakitu het volgende:
Sowieso mannen die in de zomer 's middags broeken dragen![]()
Ik draag dit:quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:17 schreef Lakitu het volgende:
Sowieso mannen die in de zomer 's middags broeken dragen![]()
Ik ken geen chicks, dat scheeltquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:18 schreef Chriz2k het volgende:
Ik draag geen riemen, anders lopen chicks altijd zo te kloten.
Ja ik ken het, al is de Zara echt wel te doen wat dat betreft. Ik had altijd maat 25, maar ben nu naar 27 gegaan waar ik eigenlijk heel blij mee benquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ook. Anders pas ik de broek niet. Lange benen en smal is onmogelijk, tenzij het een merkbroek is.
Ja buiten ja, maar thuis doe je dat toch uit?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik draag dit:
[ afbeelding ]
HUHUHUHHHIHI
Wol?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik draag dit:
[ afbeelding ]
HUHUHUHHHIHI
halloquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik draag dit:
[ afbeelding ]
HUHUHUHHHIHI
NOH. Aanhouden vriend. Of in mn bikiniquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja buiten ja, maar thuis doe je dat toch uit?
27 maar?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ik ken het, al is de Zara echt wel te doen wat dat betreft. Ik had altijd maat 25, maar ben nu naar 27 gegaan waar ik eigenlijk heel blij mee ben
Ben je een fatass aant kweken?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ik ken het, al is de Zara echt wel te doen wat dat betreft. Ik had altijd maat 25, maar ben nu naar 27 gegaan waar ik eigenlijk heel blij mee ben
Nee, kant. Met een dunne stof eronder.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wol?![]()
Sowieso lijken je tieten niet zo dik als iedereen altijd zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |