Veel plezierquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:44 schreef Eix het volgende:
De ZLSM rijdt tussen Simpelveld en Vetschau ook met zo'n busje. Leuke dingen.Alleen jammer dat ze bij de ZSLM niet sneller dan 40km/u rijden. De top van die dingen ligt zo rond 90km/u volgens mij, benieuwd hoe dat is.
En in het oostblok rijden er nog moderne railbusvarianten, de Bzmotjes.In Hongarije daar een hobbelige rit mee mogen maken, geniaal gewoon.
Keihard.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:51 schreef Duvel het volgende:
Hallo, hoe hard gaat de bouw daar wel niet!?
Daar houdt het dan ook wel mee op.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:26 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Bouwen kunnen we wel in Rotterdam.
Haha.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:18 schreef Ireyon het volgende:
Ik begrijp opeens waar die DB-geilheid van Socios vandaan komt.
Daar laten ze mensen met linnen tasjes met rust, ja?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:23 schreef Peter het volgende:
Koop een superbloknoot en een krukje en ga de komende 2 maanden in Dld zitten?
Trek een veiligheidsvestje aan met de tekst 'Zug-spotter'quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Daar laten ze mensen met linnen tasjes met rust, ja?
Als je zeker wilt weten dat je bijzonder snel van het station wordt geescorteerd trek je een oranje hesje aanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Trek een veiligheidsvestje aan met de tekst 'Zug-spotter'
Idd een goed plan.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:14 schreef V2 het volgende:
[..]
Als je zeker wilt weten dat je bijzonder snel van het station wordt geescorteerd trek je een oranje hesje aan
Met welke reden? Staat in de AVV of WPV soms dat je geen hesje aan mag op het station?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:14 schreef V2 het volgende:
[..]
Als je zeker wilt weten dat je bijzonder snel van het station wordt geescorteerd trek je een oranje hesje aan
*zucht*..hint..ORANJE hesjequote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:23 schreef Peter het volgende:
[..]
Met welke reden? Staat in de AVV of WPV soms dat je geen hesje aan mag op het station?
En daar blijft het niet bij: DB is ook betrokken bij de aanleg van een nieuwe HSL-netwerk in Qatar.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:04 schreef Peter het volgende:
DB investeert 41 miljard in treinen en spoor.
bron: http://www.nu.nl/economie(...)teert-miljarden.html
quote:Op zondag 4 juli 2010 01:57 schreef Yreal het volgende:
Ik en james zitten weer eens aan fairytail rail
Dat vind ik zo een truttige naam.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:57 schreef Yreal het volgende:
Ik en james zitten weer eens aan fairytail rail
De Transsiberië-express?quote:Op zondag 4 juli 2010 02:26 schreef serokwaldeluxe het volgende:
Hoe heet ook alweer die ene trein die door heel Rusland gaat? Ben de naam ff kwijt![]()
Iemand ook foto's er van of zo?
Wil die hele lange rit zķ graag eens maken![]()
!
Deze? http://en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railwayquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 02:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod. Ik wil gaarne een functie bij het niet-rijdende personeel.
Op een station? Dat lijkt mij wel vet, ja.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:22 schreef Peterselieman het volgende:
Steward bij de DB?
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Op een station? Dat lijkt mij wel vet, ja.
Kein Problemquote:Op zondag 4 juli 2010 11:51 schreef Peterselieman het volgende:
Moet je iedereen wel in het Duits aanspreken
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:58 schreef Duvel het volgende:
Dan gaan tussen Dtc en Ah dus twee concessies parallel lopen?
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:17 schreef Ascendancy het volgende:
En dan. Dan stopt de trein naar winterswijk pas na Doetinchem ofzo?
Of gaat een andere concessie ook gewoon 2x per uur rijden, zodat er 4x per uur een trein gaat zoals nu.
Meer lijkt me toch echt niet nodig.
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:20 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom moet het dan met 2 vervoerders?
Dat stadsregio arnhem-Nijmegen zeker?
Gaat lekker werken, met 2 vervoerders op dat prachtige faaltraject
Als de ICE maar door blijft rijden
Want er komen zoveel mensen in harlingen haven en al helemaal veel verschillende treinenquote:Op zondag 4 juli 2010 11:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Treinreizigers begeleiden naar de juiste trein, noem dat maar niets.
Dat is een overstap van 15 minutenquote:Op zondag 4 juli 2010 14:38 schreef Jeroen_L het volgende:
Weet er iemand of de overstap in Roermond van de 32200 naar de 800 betrouwbaar is? 2 minuten overstaptijd van Veolia naar NS.
Oh je gaat naar 't noordenquote:
Ja sorry, klein detail.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:49 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Oh je gaat naar 't noorden. Naja de 2x dat ik er overstapte, had ik hem prima kunnen halen. Simpele cross-platform overstap.
Rustig flashquote:Op zondag 4 juli 2010 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
godvervloekte ransknetterende halleluja.
OKee ik ga uit Hagen Hbf weg om 11:02, wil lekker vroeg thuis zijn. Kom keurig op tijd in Venlo aan, na nog STEEDS in Kaldenkirchen te hebben moeten overstappenen ja hoor, TOCH WEL op het verkeerde spoor binnen genomen zodat ik alsnog die hoerige kankerbrug over moest
maar toen begon de ellende pas goed: Geen treinen tussen Eindhoven en Venlo. Maar bussen. Or well, EEN bus. Na een half uur wachten.
![]()
Kom ik uiteindelijk, +45, aan in eindhoven, ja hoor, ook Ht - Gdm eruit. Omleiding via Nijmegen en Arnhem. Gelukkig staa we in Ht maar 10 minuten stil, rijden we met toch zeker 50-60 km/h naar Nijmegen, staan we daar NOGEENS 8 minuten stil, en ben ik uiteindelijk met +120 in Utrecht centraal.
Ik weet niet wat voor geweldig spoorwegnet we morgen hebben, maar er zijn voor de komende 10 jaar wel weer genoeg werkzaamheden gepleegd. Godverdomme wat een hindernisbaan zeger is gewoon geen lol meer aan zo
Nee.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Krijg allemaal iets engs met vlekken erop en stinkend pus eruit.
"Geachte heer Fles,quote:En dan moet het hele OV-chipgebeuren nog beginnen![]()
Niet van de "geheimgehouden" opdrachtgever zelf natuurlijk.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:00 schreef Duvel het volgende:
Maar, ehm, dus excuses van het onderzoeksbureau, of van NS Hijspiet?
Terechte klacht. Hoop dat er genoeg mensen zijn die zich tegen de OV-Chipkaart blijven keren. Helaas veel pubertjes tussen de 16 en 21 jaar die het machtig mooi vinden zo´n OVC "kijk mij stoer (gratis) incheckenquote:Op zondag 4 juli 2010 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
En dan moet het hele OV-chipgebeuren nog beginnen![]()
quote:De namen en het emailadres van deze personen, waaronder die van u, hebben wij van NS Hispeed ontvangen.
Okee, dus dat ik elke 6 weken word benaderd is nog maar het topje van de ijsberg van het aantal keren dat NS HiSpeed gegevens weggeeft?quote:Een willekeurige steekproef van deze personen is door ons benaderd met het verzoek een online vragenlijst in te vullen.
M-maar natuurlijkquote:Uw e-mailadres gebruiken we natuurlijk alleen voor dit onderzoek.
Ik help het je hopenquote:Op zondag 4 juli 2010 18:08 schreef Socios het volgende:
Noem mij ouderwets, maar de dag dat alleen reizen per OVC mogelijk is, zal niet komen.
Zulke berichten gooi ik meteen in de kliko...quote:Op zondag 4 juli 2010 17:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee.
[..]
"Geachte heer Fles,
U stapt regelmatig 's avonds laat uit op metrostation Nieuwmarkt. Daarom vragen wij uw medewerking aan een onderzoek naar condoomgebruik onder bezoekers van prostituees.
Met de groeten van TransLink."
Och ja die vervelende pubers met hun OV-Chipkaart ook altijd.. Onbegrijpelijk dat ze niet gewoon elke dag een papieren treinkaartje kopen i.p.v. altijd maar gratis met die Chipkaart te reizen.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:08 schreef Socios het volgende:
[..]
Helaas veel pubertjes tussen de 16 en 21 jaar die het machtig mooi vinden zo´n OVC "kijk mij stoer (gratis) inchecken" Reizen met een papieren treinkaartje blijft te allen tijde mogelijk, ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Noem mij ouderwets, maar de dag dat alleen reizen per OVC mogelijk is, zal niet komen.
Bezorgd zijn over je privacy maakt je geen ouwe lul hoor.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:22 schreef Ireyon het volgende:
OV-Chipkaart is handig. Dat je dat niet ziet, maakt je niet direct ouderwets. Maar 't maakt je wel een ouwe lul.
'k Zie nog steeds niet hoe het "altijd opnieuw in- en uit moeten checken" een argument tegen de OV-Chipkaart is, zolang je dat met één kaart kunt doen is het nog altijd handiger dan niet vergeten om je treinkaartjes, strippenkaarten en tram- of metroabonnement allemaal mee te nemen. Privacy is al decennia een illusie in een wereld waar massaal geld gepind en getelefoneerd wordt.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bezorgd zijn over je privacy maakt je geen ouwe lul hoor.
En handig is ook anders, als je bij elke vervoerder opnieuw in en uit moet checkenEen brevet van onvermogen van Translink en daarmee van alle vervoerders. Maar heck, wentelen we toch gewoon op de reizigers af
![]()
![]()
Nee, draagvlak is nergens voor nodig, we rammen dat ding gewoon door je strot
Dat dus.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bezorgd zijn over je privacy maakt je geen ouwe lul hoor.
Jij loopt nog in je blote reet de straat op als je er niet aan denkt om je aan te kleden smorgens of zo? Denk eens na man.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:38 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Zie nog steeds niet hoe het "altijd opnieuw in- en uit moeten checken" een argument tegen de OV-Chipkaart is, zolang je dat met één kaart kunt doen is het nog altijd handiger dan niet vergeten om je treinkaartjes, strippenkaarten en tram- of metroabonnement allemaal mee te nemen.
Een private partijquote:Op zondag 4 juli 2010 18:49 schreef Duvel het volgende:
En dan hebben we het er nog niet over gehad dat er nu een private partij is die alle reizen bijhoudt en indien mogelijk gebruikt voor weet-ik-veel-wat voor activiteiten.
Nee hoor, dat is maar één stap weg.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:49 schreef Duvel het volgende:
(OK, dat is wel erg alu-hoederig, maar toch.)
Ik heb mijn OV-Studentenkaart principieel 1 januari jl. laten beëindigen en de reeds toegestuurde OV-Chipkaart nooit geactiveerd en ritueel vernietigd.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:22 schreef Ireyon het volgende:
Och ja die vervelende pubers met hun OV-Chipkaart ook altijd.. Onbegrijpelijk dat ze niet gewoon elke dag een papieren treinkaartje kopen i.p.v. altijd maar gratis met die Chipkaart te reizen.
Wordt verworpen. Ik heb inderdaad conventionele opvattingen en daar ben ik trots op. Dat zo´n kaart handig zou zijn, is toch echt onzin.quote:OV-Chipkaart is handig. Dat je dat niet ziet, maakt je niet direct ouderwets. Maar 't maakt je wel een ouwe lul.
Klopt.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:38 schreef Ireyon het volgende:
die volgens mij überhaupt nog nooit heeft geprobeerd om ook maar een meter met de OV-Chipkaart af te leggen
Dat zullen we nog wel zien. Wijs mij er in dit topic maar op, wanneer het voor mij onmogelijk is om nog met een papieren treinkaartje te reizen. Die tijd komt serieus niet.quote:maar uitspraken als die van Socios,, zijn gewoon niet serieus te nemen.
Ha, de instelling van slachtvee.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat een gedram over de ov chipkaart. Het is toch niet meer tegen te houden dus wen er nou maar gewoon aan
Ik wil er best aan wennen, maar mensen die de kaart per ongeluk/opzettelijk misbruiken moeten kaltgestellt worden...quote:Op zondag 4 juli 2010 19:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat een gedram over de ov chipkaart. Het is toch niet meer tegen te houden dus wen er nou maar gewoon aan
Ha, een waarschuwing aan het adres van Translink zelf.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wil er best aan wennen, maar mensen die de kaart per ongeluk/opzettelijk misbruiken moeten kaltgestellt worden...
Naja,'k vind het behoorlijk kansloos om zoveel te klagen over iets waar je geen ervaring mee hebt. Beetje alsof je constant schreeuwt dat spruitjes vies zijn. Weleens geproefd? "Nee, maar ze zijn groen en rond dus het moet wel vies zijn".quote:
Mooie video, prachtige treinquote:Op zondag 4 juli 2010 19:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
En verdomme, ik sta hier 155 MB naar YouTube te duwen, en niemand die er wat van zegt.
Ik ben elders al iemand de tering in aan het schelden over een issue met youtube vandaag, dus dat kan kloppenquote:Op zondag 4 juli 2010 19:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ha, een waarschuwing aan het adres van Translink zelf.
En verdomme, ik sta hier 155 MB naar YouTube te duwen, en niemand die er wat van zegt.
Gezellig topic ja.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben elders al iemand de tering in aan het schelden over een issue met youtube vandaag, dus dat kan kloppen
Waarom heb ik niemand gehoord over de OV-chipkaart in Sydney?quote:Op zondag 4 juli 2010 19:51 schreef James1988 het volgende:
Ik heb al maanden geen papieren treinkaartjes meer gekocht, iedere reis die ik maak gaat met mijn OV-chipkaart, voorzien van een VDU en reizen op saldo. Werkt perfect, en is nog makkelijker met declaraties indienen ook.
Evenzogoed blijft het een kansloos systeem door de technische implementatie, en had het jaren terug al afgeschoten moeten worden en opnieuw aanbesteed moeten worden.
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
omdat we niet dagelijks in Sydney de deur plat lopen misschien?
En een falende leverancier die simpelweg zijn beloftes niet waar kon maken, waardoor de stekker er uiteindelijk uit is getrokken. Men gaat het nu opnieuw proberen.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waarom heb ik niemand gehoord over de OV-chipkaart in Sydney?
Dat systeem is voortijdig afgebroken vanwege dezelfde conflicten die hier meespelen (vervoerders die langs elkaar heen werken)...
Met Translink?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:41 schreef James1988 het volgende:
[..]
En een falende leverancier die simpelweg zijn beloftes niet waar kon maken, waardoor de stekker er uiteindelijk uit is getrokken. Men gaat het nu opnieuw proberen.
Misschien moeten we dat stinkende kutding inderdaad maar naar een vis gaan noemen, dat het dan beter gaat of zoquote:Op zondag 4 juli 2010 21:50 schreef Peterselieman het volgende:
Dan moeten ze meer zoiets als de Oyster Card of de Octopus Card in gaan voeren.
Octopus card werkt anders heel goed, ik heb het zelf uitgeprobeerd. Als we hier zoiets konden krijgen, zou ik ervoor tekenenquote:Op zondag 4 juli 2010 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat stinkende kutding inderdaad maar naar een vis gaan noemen, dat het dan beter gaat of zo
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Octopus card werkt anders heel goed, ik heb het zelf uitgeprobeerd. Als we hier zoiets konden krijgen, zou ik ervoor tekenenOf vloek ik nu in de kerk?
Ik begrjip ook niet waarom de ontwikkelaars van onze OV-chipkaart niet eens zijn gaan kijken in landen waar het wel werkt. Het kan namelijk wel gewoon. Al in het in Hong Kong wellicht een beetje anders, omdat je daar misschien niet te maken hebt met verschillende vervoerders. Dat weet ik dan niet. Maar misschien is dat wel zo, geen idee. Als reiziger heb ik er in ieder geval niks van gemerkt.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Je mag natuurlijk wel naar Den Haag uithalen, dat adviseren we iedereen ten strengste...
Nou, ik heb altijd uitgecheckt..quote:Op zondag 4 juli 2010 20:08 schreef James1988 het volgende:
3x je kaart geblokkeerd? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen, heb je nooit uitgecheckt ofzo?
Waarom zuigt het systeem dan nog zo? Omdat heel land iets anders is dan een stad verchippen (Londen, Hong Kong)...?quote:Op maandag 5 juli 2010 08:28 schreef James1988 het volgende:
Dat zeg je nu wel, maar o.a. het Hong Kongse MTR (ja, het bedrijf wat de Oyster Card daar in beheer heeft en exploiteert) heeft anders weldegelijk geparticipeerd in het East-West Consortium. EWC heeft de daadwerkelijke implementatie gedaan, zie www.eastwestconsortium.nl.
Ze hebben de lat veel en veel te hoog gelegd door veel en veel te ver te willen gaan met het automatiseren, met als gevolg dat het een kreupel product is. Als van tevoren gezegd was: we maken iets voor metro's en stadsgewesten, en met enige beperkingen ook in de trein, dan was er niet zo veel gedoe geweest. Maar nee: het moest alles kunnen, door het hele land en alle andere kaarten vervangen. Ja, dan vraag je om problemen...quote:Op maandag 5 juli 2010 09:20 schreef James1988 het volgende:
Technisch is het een heel complexe puzzel, veel complexer dan de beperkte scope van een stad.
Op station Schubbekutteveen hebben ze die poortjes echt niet nodig hoor. Idioot gedoe.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:11 schreef James1988 het volgende:
Klopt, maar destijds was het de bedoeling dat vrijwel ieder station van poortjes zou worden voorzien. Daarnaast: als je in iedere trein een kaartlezer hangt, dan heb je nog steeds het voordeel van poortjes op het station niet - sociale veiligheid verhogen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:20 schreef James1988 het volgende:
Klopt. Eén stad verchippen is redelijk eenvoudig omdat er meestal maar één vervoerder is, en zelfs al zijn er meerdere vervoerders dan is er een geīntegreerd tariefsysteem wat opgelegd is vanuit de concessieverlener, waardoor je bijvoorbeeld altijd 80 cent per rit betaalt ongeacht de afstand.
Prestigestrijd en jaloezie spelen de boventoon bij bedrijven.quote:Op maandag 5 juli 2010 06:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik begrjip ook niet waarom de ontwikkelaars van onze OV-chipkaart niet eens zijn gaan kijken in landen waar het wel werkt. Het kan namelijk wel gewoon. Al in het in Hong Kong wellicht een beetje anders, omdat je daar misschien niet te maken hebt met verschillende vervoerders. Dat weet ik dan niet. Maar misschien is dat wel zo, geen idee. Als reiziger heb ik er in ieder geval niks van gemerkt.
Nee, dat niet. De machinist, reizigers en dergelijke gun ik het zeker niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:28 schreef James1988 het volgende:
Gelukkig was er een schommelboot bij betrokken? Want in een schommelboot zit geen machinist ofzo?
En dan laat Den Haag zich ook leiden door bedrijven die volgens het procedé 'goedkoop, goedkoper, goedkoopst' werken...quote:Op maandag 5 juli 2010 18:41 schreef Duvel het volgende:
Het is dus klote, terwijl het wel goed had kunnen zijn als ze niet zo hadden lopen kutten. Geweldig.
Ja, zo bedoelde ik het ook. Vlak ervoor kwamen er nog 2 stellen (IV+VI, afgeladen) langs. Even later een VI solo. Woordkeus was niet erg goedquote:Op maandag 5 juli 2010 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
dan zeg je "helaas waren er extra veel reizigers gedupeerd aangezien het een treinstel VIRM betrof"
Voor hetzelfde geld had er een FA langs kunnen komen en dan stond je 48 uur (of nog langer) op het opstelterrein.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:03 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja, zo bedoelde ik het ook. Vlak ervoor kwamen er nog 2 stellen (IV+VI, afgeladen) langs. Even later een VI solo. Woordkeus was niet erg goed
OBIS, het onboard informatiesysteem, zit in de SLT en in de vierbaks ICMmquote:Op maandag 5 juli 2010 19:40 schreef ErkendFokker het volgende:
sinds wanneer hangen er schermen in de ICMm?
volgens mij is deze niet vierbaks? Hij is vrij kort, stoptrein groningen-zwolle, trein nummer 4208quote:Op maandag 5 juli 2010 19:45 schreef V2 het volgende:
[..]
OBIS, het onboard informatiesysteem, zit in de SLT en in de vierbaks ICMmIn de ICMm'en met OBIS tref je overigens ook WiFi aan, en af en toe kan je met dat WiFi zelfs ook internetten, God en T-Mobile willende.
ok duidelijk allemaalquote:Op maandag 5 juli 2010 19:50 schreef greavy het volgende:
Stellen genummerd 42xx is vierbaks
Er zijn tegenwoordig ook steeds meer 3delige ICMm te vinden met OBIS. Er wordt door NedTrain getracht ongeveer wekelijks een ICMm-III met OBIS af te leveren. Dezen zijn dus al modern maar worden opnieuw binnengenomen voor OBIS en WiFi
Ben ik wel benieuwd waar de status van Socios daar ineens vandaan komtquote:Op maandag 5 juli 2010 19:51 schreef dennistd het volgende:
Men is trouwens op zoek naar Socios: Station is weg
OMGquote:Op maandag 5 juli 2010 20:02 schreef dennistd het volgende:
Ik denk door zijn blocnoot-afgepakt-topic in KLB
Briljante aandachtshoerenzet dan welquote:Op maandag 5 juli 2010 20:05 schreef Socios het volgende:
Zelfs in topics waar ik kom waar geen enkele trein in voorkomt, begint men nu vaak over treinen.
Moeten wij jou niet inzetten voor een pro-treincampagne ofzo?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:05 schreef Socios het volgende:
Zelfs in topics waar ik kom waar geen enkele trein in voorkomt, begint men nu vaak over treinen.
Nah, dat niet. Die foto is dan dit weekend daar toegevoegd.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
tering jantje ligt dat ding er nou nog STEEDS??
Wie?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jonathan Ross is een aantal deuren verderop...![]()
![]()
Deze despoot:quote:Op maandag 5 juli 2010 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie?![]()
Ik postte iets wat in het WKforum gemoeten had, per ongeluk hier, dat was alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |