En dan laat Den Haag zich ook leiden door bedrijven die volgens het procedé 'goedkoop, goedkoper, goedkoopst' werken...quote:Op maandag 5 juli 2010 18:41 schreef Duvel het volgende:
Het is dus klote, terwijl het wel goed had kunnen zijn als ze niet zo hadden lopen kutten. Geweldig.
Ja, zo bedoelde ik het ook. Vlak ervoor kwamen er nog 2 stellen (IV+VI, afgeladen) langs. Even later een VI solo. Woordkeus was niet erg goedquote:Op maandag 5 juli 2010 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
dan zeg je "helaas waren er extra veel reizigers gedupeerd aangezien het een treinstel VIRM betrof"
Voor hetzelfde geld had er een FA langs kunnen komen en dan stond je 48 uur (of nog langer) op het opstelterrein.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:03 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja, zo bedoelde ik het ook. Vlak ervoor kwamen er nog 2 stellen (IV+VI, afgeladen) langs. Even later een VI solo. Woordkeus was niet erg goed
OBIS, het onboard informatiesysteem, zit in de SLT en in de vierbaks ICMmquote:Op maandag 5 juli 2010 19:40 schreef ErkendFokker het volgende:
sinds wanneer hangen er schermen in de ICMm?
volgens mij is deze niet vierbaks? Hij is vrij kort, stoptrein groningen-zwolle, trein nummer 4208quote:Op maandag 5 juli 2010 19:45 schreef V2 het volgende:
[..]
OBIS, het onboard informatiesysteem, zit in de SLT en in de vierbaks ICMmIn de ICMm'en met OBIS tref je overigens ook WiFi aan, en af en toe kan je met dat WiFi zelfs ook internetten, God en T-Mobile willende.
ok duidelijk allemaalquote:Op maandag 5 juli 2010 19:50 schreef greavy het volgende:
Stellen genummerd 42xx is vierbaks
Er zijn tegenwoordig ook steeds meer 3delige ICMm te vinden met OBIS. Er wordt door NedTrain getracht ongeveer wekelijks een ICMm-III met OBIS af te leveren. Dezen zijn dus al modern maar worden opnieuw binnengenomen voor OBIS en WiFi
Ben ik wel benieuwd waar de status van Socios daar ineens vandaan komtquote:Op maandag 5 juli 2010 19:51 schreef dennistd het volgende:
Men is trouwens op zoek naar Socios: Station is weg
OMGquote:Op maandag 5 juli 2010 20:02 schreef dennistd het volgende:
Ik denk door zijn blocnoot-afgepakt-topic in KLB
Briljante aandachtshoerenzet dan welquote:Op maandag 5 juli 2010 20:05 schreef Socios het volgende:
Zelfs in topics waar ik kom waar geen enkele trein in voorkomt, begint men nu vaak over treinen.
Moeten wij jou niet inzetten voor een pro-treincampagne ofzo?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:05 schreef Socios het volgende:
Zelfs in topics waar ik kom waar geen enkele trein in voorkomt, begint men nu vaak over treinen.
Nah, dat niet. Die foto is dan dit weekend daar toegevoegd.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
tering jantje ligt dat ding er nou nog STEEDS??
Wie?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jonathan Ross is een aantal deuren verderop...![]()
![]()
Deze despoot:quote:Op maandag 5 juli 2010 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie?![]()
Ik postte iets wat in het WKforum gemoeten had, per ongeluk hier, dat was alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |