Want er komen zoveel mensen in harlingen haven en al helemaal veel verschillende treinenquote:Op zondag 4 juli 2010 11:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Treinreizigers begeleiden naar de juiste trein, noem dat maar niets.
Dat is een overstap van 15 minutenquote:Op zondag 4 juli 2010 14:38 schreef Jeroen_L het volgende:
Weet er iemand of de overstap in Roermond van de 32200 naar de 800 betrouwbaar is? 2 minuten overstaptijd van Veolia naar NS.
Oh je gaat naar 't noordenquote:
Ja sorry, klein detail.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:49 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Oh je gaat naar 't noorden. Naja de 2x dat ik er overstapte, had ik hem prima kunnen halen. Simpele cross-platform overstap.
Rustig flashquote:Op zondag 4 juli 2010 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
godvervloekte ransknetterende halleluja.
OKee ik ga uit Hagen Hbf weg om 11:02, wil lekker vroeg thuis zijn. Kom keurig op tijd in Venlo aan, na nog STEEDS in Kaldenkirchen te hebben moeten overstappenen ja hoor, TOCH WEL op het verkeerde spoor binnen genomen zodat ik alsnog die hoerige kankerbrug over moest
maar toen begon de ellende pas goed: Geen treinen tussen Eindhoven en Venlo. Maar bussen. Or well, EEN bus. Na een half uur wachten.
![]()
Kom ik uiteindelijk, +45, aan in eindhoven, ja hoor, ook Ht - Gdm eruit. Omleiding via Nijmegen en Arnhem. Gelukkig staa we in Ht maar 10 minuten stil, rijden we met toch zeker 50-60 km/h naar Nijmegen, staan we daar NOGEENS 8 minuten stil, en ben ik uiteindelijk met +120 in Utrecht centraal.
Ik weet niet wat voor geweldig spoorwegnet we morgen hebben, maar er zijn voor de komende 10 jaar wel weer genoeg werkzaamheden gepleegd. Godverdomme wat een hindernisbaan zeger is gewoon geen lol meer aan zo
Nee.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Krijg allemaal iets engs met vlekken erop en stinkend pus eruit.
"Geachte heer Fles,quote:En dan moet het hele OV-chipgebeuren nog beginnen![]()
Niet van de "geheimgehouden" opdrachtgever zelf natuurlijk.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:00 schreef Duvel het volgende:
Maar, ehm, dus excuses van het onderzoeksbureau, of van NS Hijspiet?
Terechte klacht. Hoop dat er genoeg mensen zijn die zich tegen de OV-Chipkaart blijven keren. Helaas veel pubertjes tussen de 16 en 21 jaar die het machtig mooi vinden zo´n OVC "kijk mij stoer (gratis) incheckenquote:Op zondag 4 juli 2010 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
En dan moet het hele OV-chipgebeuren nog beginnen![]()
quote:De namen en het emailadres van deze personen, waaronder die van u, hebben wij van NS Hispeed ontvangen.
Okee, dus dat ik elke 6 weken word benaderd is nog maar het topje van de ijsberg van het aantal keren dat NS HiSpeed gegevens weggeeft?quote:Een willekeurige steekproef van deze personen is door ons benaderd met het verzoek een online vragenlijst in te vullen.
M-maar natuurlijkquote:Uw e-mailadres gebruiken we natuurlijk alleen voor dit onderzoek.
Ik help het je hopenquote:Op zondag 4 juli 2010 18:08 schreef Socios het volgende:
Noem mij ouderwets, maar de dag dat alleen reizen per OVC mogelijk is, zal niet komen.
Zulke berichten gooi ik meteen in de kliko...quote:Op zondag 4 juli 2010 17:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee.
[..]
"Geachte heer Fles,
U stapt regelmatig 's avonds laat uit op metrostation Nieuwmarkt. Daarom vragen wij uw medewerking aan een onderzoek naar condoomgebruik onder bezoekers van prostituees.
Met de groeten van TransLink."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |