Ik zou niet weten waar anders: in R&P kent niemand me en het gaat echt om de KLB en de ONZ.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:33 schreef BrandX het volgende:
Ik hoop dat het waar is wat je zegt. Vooralsnog open je het in ONZ, dus ik vrees met grote vrezen dat het allemaal niet zo serieus is als je in je OP zegt. Maar goed, ik zal je het voordeel van de twijfel geven.
GC?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:34 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar anders: in R&P kent niemand me en het gaat echt om de KLB en de ONZ.Ik meen het echt.
![]()
Dat zou voor mij ook mogen. Maar het gaat echt om ze ONZ en de KLB. Dat is mijn terrein een beetje en ik merk gewoon hoe daar gehaat enz wordt.quote:
Bedankt, en ik ga er nu echt eens aan werken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:38 schreef BrandX het volgende:
En aangezien we AP in deze even een kans willen geven, wordt gezeur, gemiep, (nep)gebash, getroll, en anderszins iets wat in de verste verte zou kunnen lijken op een (persoonlijke) aanval richting TS worden gedelete
Eensch. Met name in KLB zie ik vaak een hoop internethelden slash kinderachtige pubertjes tekeer gaan tegen anderen, dat ik regelmatig denk: 'uhuh, en nu als je me irl tegen komtquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:40 schreef Socios het volgende:
Kut, door verplaatsing te laat om een gevatte opmerking te maken.
Maar TS heeft zeker een punt. Sommigen gaan veel en veel te ver en zeggen dingen die echt niet door de beugel kunnen.
Dat is waar, het blijft internet. Waar mensen zich verschuilen achter anonimiteit, waardoor ze anderen bashen om zichzelf beter te voelen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:42 schreef baggerbart het volgende:
[..]
maar sommige mensen vragen er gewoon om
Gedraag jij je op Fok net als in rl?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
Eensch. Met name in KLB zie ik vaak een hoop internethelden slash kinderachtige pubertjes tekeer gaan tegen anderen, dat ik regelmatig denk: 'uhuh, en nu als je me irl tegen komt'.
En het vervelende is: de meesten doen het daar, en er zijn maar weinig 'eckte bazen' die eens echt ballen tonen door eens niet met de meute mee te lopen. Maar ik blijf hopen
Nietsquote:
voor 99% wel ja. Ik ben doorgaans zeker genoeg van mezelf om gewoon mezelf te kunnen zijn, ook hier op FOK!.quote:
Stoer, respect.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
voor 99% wel ja. Ik ben doorgaans zeker genoeg van mezelf om gewoon mezelf te kunnen zijn, ook hier op FOK!.
En als er dan users zijn die mij uitkotsen, hey, see if I care. Not dus. Net als irl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verliefd, verloofd.
ja best, maar wat ik zo bizar vind, dat irl al die baasjes zeggen dat ze zo onderscheidend zijn van de rest, dat ze hun eigen identiteit hebben....quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:45 schreef aight1 het volgende:
Op Internet is het nou eenmaal makkelijk om gemeen te doen, lekker populair doen door met de meute mee te lopen zonder een echte identiteit te hebben. En als je dan niet geliefd bent bij die meute, zoals AP, zal dat gekloot niet snel stoppen vrees ik, omdat mensen lekker makkelijk "scoren" door hem te bashen.
Ik niet. Ben op Fok! een stuk aardiger dan IRL. Dat kan namelijk ook nog.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:45 schreef Annnet het volgende:
[..]
Stoer, respect.Dan geloof je me nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Alle FOK!kers de me irl kennen (en dat zijn er genoeg) kunnen het beamen. Maar wat jij wil natuuurlijk.
lolwut
Precies. Dat bashen zegt meer over de mensen die het doen dan degene die ze bashen. De cliches zijn waar wat dat betreft.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:43 schreef Annnet het volgende:
[..]
Dat is waar, het blijft internet. Waar mensen zich verschuilen achter anonimiteit, waardoor ze anderen bashen om zichzelf beter te voelen.
Klopt, die kom ik ook tegen iddquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik niet. Ben op Fok! een stuk aardiger dan IRL. Dat kan namelijk ook nog.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
voor 99% wel ja. Ik ben doorgaans zeker genoeg van mezelf om gewoon mezelf te kunnen zijn, ook hier op FOK!.
En als er dan users zijn die mij uitkotsen, hey, see if I care. Not dus. Net als irl.
En toch he, volgens mij is dat maar een klein clubje. Een beetje als de hooligans die het verpesten voor de normale supporter, of de kutmarokaantjes die het verpesten voor de veel grotere groep goedwillende medelanders.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:47 schreef BrandX het volgende:....., want FOK!. Maar het bashen, trollen en kutten is de standaard geworden. Dat is zo jammer
.
irl kan ik ook een heerlijke mongool zijn, maar dan in de zin van lekker gek doen en party enzo. Niet in de zin van: ah kijk mij anoniem stoer zijn door iemand finaal de grond in te trappen. Kom op, heb je dat echt nodig om jezelf beter te voelen? So sad?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Saaaaaai. Op het internet kan je juist de mongool zijn die je irl binnen houd.
Wat is voornamelijk ten zeerste verwerp zijn de bespottelijke en respectloze opmerkingen die door sommige users gemaakt worden. Meestal ziekte gerelateerd of nog erger. Dat zou echt niet mogen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:42 schreef BrandX het volgende:
Eensch. Met name in KLB zie ik vaak een hoop internethelden slash kinderachtige pubertjes tekeer gaan tegen anderen, dat ik regelmatig denk: 'uhuh, en nu als je me irl tegen komt'.
En het vervelende is: de meesten doen het daar, en er zijn maar weinig 'eckte bazen' die eens echt ballen tonen door eens niet met de meute mee te lopen. Maar ik blijf hopen
Ik heb KLB en ONZ dan ook al een tijdje uit mijn AT-lijstje gesloopt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:34 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar anders: in R&P kent niemand me en het gaat echt om de KLB en de ONZ.Ik meen het echt.
![]()
ja alleen zitten ze zowat allemaal in KLBquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En toch he, volgens mij is dat maar een klein clubje. Een beetje als de hooligans die het verpesten voor de normale supporter, of de kutmarokaantjes die het verpesten voor de veel grotere groep goedwillende medelanders.
Ik kan mij er smakelijk mee vermaken. Vooral als iemand boos word door iets wat op internet gebeurt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
irl kan ik ook een heerlijke mongool zijn, maar dan in de zin van lekker gek doen en party enzo. Niet in de zin van: ah kijk mij anoniem stoer zijn door iemand finaal de grond in te trappen. Kom op, heb je dat echt nodig om jezelf beter te voelen? So sad?
Ook mee eens.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat is voornamelijk ten zeerste verwerp zijn de bespottelijke en respectloze opmerkingen die door sommige users gemaakt worden. Meestal ziekte gerelateerd of nog erger. Dat zou echt niet mogen.
Ik niet. Ik ben hier gewoon een stuk aardiger omdat ik eerst 3x nadenk voor ik wat opschrijf. Hier denk ik vaak ' ach laat maar', terwijl ik dat IRL niet over mijn kant zou laten gaan.quote:
dat kan toch ook zonder iemand de, op zijn Amsterdams gezegd, de pleuris in te helpen? Plagen, sarren, pesten, het mag best wel, maar er zijn grenzen. In KLB worden hele heksenjachten gehouden. En dat vind ik echt zwaar onzinnig, dom en laf. Zoals ik al zei, 99% van die eckte bazen staan irl wsch te beven zodra iemand een fatsoenlijk weerwoord heeft. Als ze al hun mond open durven te doen zoals ze dat in KLB doen natuurlijkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik kan mij er smakelijk mee vermaken. Vooral als iemand boos word door iets wat op internet gebeurt.
Dat kan ook anders zijn.quote:
Nou mooi. Hun eigen reservaat. Hek eromheen en afstraffen als ze proberen te ontsnappen (lees: in andere fora normaal doen of ban)quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja alleen zitten ze zowat allemaal in KLB
Het is maar het internet hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat kan toch ook zonder iemand de, op zijn Amsterdams gezegd, de pleuris in te helpen? Plagen, sarren, pesten, het mag best wel, maar er zijn grenzen. In KLB worden hele heksenjachten gehouden. En dat vind ik echt zwaar onzinnig, dom en laf. Zoals ik al zei, 99% van die eckte bazen staan irl wsch te beven zodra iemand een fatsoenlijk weerwoord heeft. Als ze al hun mond open durven te doen zoals ze dat in KLB doen natuurlijk
KLBquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat kan toch ook zonder iemand de, op zijn Amsterdams gezegd, de pleuris in te helpen? Plagen, sarren, pesten, het mag best wel, maar er zijn grenzen. In KLB worden hele heksenjachten gehouden. En dat vind ik echt zwaar onzinnig, dom en laf. Zoals ik al zei, 99% van die eckte bazen staan irl wsch te beven zodra iemand een fatsoenlijk weerwoord heeft. Als ze al hun mond open durven te doen zoals ze dat in KLB doen natuurlijk
hoiquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat kan ook anders zijn.
Mensen die bang zijn om gebashed te worden doen mee aan het clubje door andere mensen te bashen zodat zij zelf niet gebashed worden.
Echt he.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:50 schreef BrandX het volgende:
Ook mee eens.
Wat zijn we het met elkaar eensEng!
Met deze post ben ik het juist weer helemaal eens.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:47 schreef BrandX het volgende:
ja best, maar wat ik zo bizar vind, dat irl al die baasjes zeggen dat ze zo onderscheidend zijn van de rest, dat ze hun eigen identiteit hebben....
.... om vervolgens op FOK! als een blinde kip of mak lammetje achter de meute aan te lopen
En zich dan eckte baas noemen... Sorry, maar dat gaat er bij mij niet in!
Begrijp me goed hoor, geintjes mogen best, lol trappen ook, een keertje lekker basherig of trollerig, daar is ook echt geen groot probleem mee. Immers, want FOK!. Maar het bashen, trollen en kutten is de standaard geworden. Dat is zo jammer.
klopt. maar daarbij nog steeds niet nodig om je volledig respectloos naar anderen te gedragen. Vraagje: jij bent een van de bazen van KLB? Loopt lekker met het clubje mee? Dan is het natuurlijk makkelijk praten met je: tis maar internetquote:
Ditquote:
Nee, ik maak me alleen niet zo druk als een of ander iemand mij op het internet pest, plaagt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
klopt. maar daarbij nog steeds niet nodig om je volledig respectloos naar anderen te gedragen. Vraagje: jij bent een van de bazen van KLB? Loopt lekker met het clubje mee? Dan is het natuurlijk makkelijk praten met je: tis maar internet
Wat een non-argument vind ik dat altijd.quote:
Wat stelt geen flikker voor? Jij hebt zeker de tijd voor het internettijdperk niet meegemaakt en geen idee van de implicaties die het internet heeft voor de manier waarop we tegenwoordig met elkaar omgaan, voor de verandering in communicatiemiddelen,voor de gevolgen voor handel, economie en dienstverlening, voor scholing, voor informatie verspreiding. Hoezo, het stelt geen flikker voor?quote:
exactly my point. Zoals ik al eerder zei:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:57 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Nee, ik maak me alleen niet zo druk als een of ander iemand mij op het internet pest, plaagt.
Al vraag ik me af of je het wel pesten/plagen kan noemen.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja best, maar wat ik zo bizar vind, dat irl al die baasjes zeggen dat ze zo onderscheidend zijn van de rest, dat ze hun eigen identiteit hebben....
.... om vervolgens op FOK! als een blinde kip of mak lammetje achter de meute aan te lopen
En zich dan eckte baas noemen... Sorry, maar dat gaat er bij mij niet in!
Begrijp me goed hoor, geintjes mogen best, lol trappen ook, een keertje lekker basherig of trollerig, daar is ook echt geen groot probleem mee. Immers, want FOK!. Maar het bashen, trollen en kutten is de standaard geworden. Dat is zo jammer.
quote:
Belangrijk op welke manier?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat een non-argument vind ik dat altijd.
Tegenwoordig is het internet enorm belangrijk en het hoeft ook geen reden te zijn om mensen te bashen voor geen reden.
Wie zijn jullie? Jij dus niet? Jij vindt de omgangsvormen van een deel van de Fok!users normaal?quote:
Sorry, ik zat even voetbal te kijken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:54 schreef BrandX het volgende:
Ik vraag me trouwens af of TS nog meeleest?
*tegenwoordig.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat stelt geen flikker voor? Jij hebt zeker de tijd voor het internettijdperk niet meegemaakt en geen idee van de implicaties die het internet heeft voor de manier waarop we tegenwoordig met elkaar omgaan, voor de verandering in communicatiemiddelen,voor de gevolgen voor handel, economie en dienstverlening, voor scholing, voor informatie verspreiding. Hoezo, het stelt geen flikker voor?
Untrue. Als je weet wat het bedrijfsleven al zoekt als jij solliciteert op internet. En internet is tegenwoordig niet meer een 'maar'.quote:
Wat is het grote probleem? Ik zie het niet namelijk. Je moet je niks aantrekken van het gebash van ons kansloze verrotte FOK!kers.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wie zijn jullie? Jij dus niet? Jij vindt de omgangsvormen van een deel van de Fok!users normaal?
Wat heeft dit forum daarmee te maken?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat stelt geen flikker voor? Jij hebt zeker de tijd voor het internettijdperk niet meegemaakt en geen idee van de implicaties die het internet heeft voor de manier waarop we tegenwoordig met elkaar omgaan, voor de verandering in communicatiemiddelen,voor de gevolgen voor handel, economie en dienstverlening, voor scholing, voor informatie verspreiding. Hoezo, het stelt geen flikker voor?
Stel je niet zo aan joh, niemand dwingt je hier te zijnquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wie zijn jullie? Jij dus niet? Jij vindt de omgangsvormen van een deel van de Fok!users normaal?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:59 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat iedereen zijn stress kwijt wil en dat ik daarvoor gebruikt moet worden. Een zondebok ben ik dus.Want hoe het bij mij is, gaat echt wel een beetje te ver...
Yup. Nu kun je terug gaan zeiken in datzelfde topic. Ik verkies het negeren of wegblijven.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:59 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Belangrijk op welke manier?
Als iemand op het internet je zit te bashen voel je je dan aangesproken?
Ik moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou ben ik de draad even kwijt. Wordt er op jou afgereageerd dan?
Ja, het gaat ver. Aan de andere kant, houdt je met regelmaat zelf het probleem in stand.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:59 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat iedereen zijn stress kwijt wil en dat ik daarvoor gebruikt moet worden. Een zondebok ben ik dus.Want hoe het bij mij is, gaat echt wel een beetje te ver...
Dus het gaat alleen om jou?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:59 schreef AdvancedPower het volgende:
Voor de economie, sociale kwesties, voor werk, school, nieuws, entertainment, noem maar op.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:59 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Belangrijk op welke manier?
Als iemand op het internet je zit te bashen voel je je dan aangesproken?
Ik stel me niet aan. Ik heb alleen wel de tijd meegemaakt dat men op Fok nog wel normaal met elkaar om kon gaan, dat topics niet per definitie verbaggerd werden, dat 'je je neit zo moest aanstellen, want het is maar internet'. En ik vind het treurig dat er tegenwoordig zo achterlijk gereageerd moet worden. Puberaal is het juiste woord wel denk ik.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan joh, niemand dwingt je hier te zijn
Het zijn eerder standaard dezelfde mensen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
exactly my point. Zoals ik al eerder zei:
[..]
Met alle respect, maar je hebt het voor jezelf met je gigantische sloot aan bagger en getroll ook goed verpest.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:59 schreef AdvancedPower het volgende:
Wat heeft Fok te maken met economie, sociale kwesties, voor werk, school, nieuws, entertainment, noem maar op?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Dus het gaat alleen om jou?
[..]
Voor de economie, sociale kwesties, voor werk, school, nieuws, entertainment, noem maar op.
Het is niet raar dat je je aangesproken voelt als iemand je zit te bashen, dat noem ik een vorm van emotie.
Dat je het zelf niet serieus neemt, oke, maar dat hoeft nooit een reden te zijn om mensen te bashen.
Je doet net of iedereen op Fok loopt te kloten, volgens mij heet deze bak ONZ dus loop aub niet te janken dat hier troep is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan. Ik heb alleen wel de tijd meegemaakt dat men op Fok nog wel normaal met elkaar om kon gaan, dat topics niet per definitie verbaggerd werden, dat 'je je neit zo moest aanstellen, want het is maar internet'. En ik vind het treurig dat er tegenwoordig zo achterlijk gereageerd moet worden. Puberaal is het juiste woord wel denk ik.
Nou, meer dan je denkt. Kom je weleens buiten de zandbak KLB of ONZ?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat heeft dit forum daarmee te maken?
Sommige mensen zijn gevoeliger dan de ander. Face it.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:00 schreef Annnet het volgende:
[..]
Wat is het grote probleem? Ik zie het niet namelijk. Je moet je niks aantrekken van het gebash van ons kansloze verrotte FOK!kers.
Iedereen die een topic opent in KLB of ONZ wordt gebashed. Dat is toch niets nieuws?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:02 schreef AdvancedPower het volgende:
Kijk, ik lig er niet wakker van door dat gebash. En bashen hoort er natuurlijk bij en er moet natuurlijk een zondebok zijn. En dat ben ik dan nu. Maar kijk: we kunnen het toch ook veel leuker hebben met zijn allen? We horen tenslotte toch een beetje bij elkaar.
Nee, dit topic was bedoelt voor de hele KLB en ONZ. En niet alleen ik. Bij mij is het extreem. Maar er worden genoeg andere users gebasht hoor. En de sfeer is gewoon niet leuk. En dat wil ik heel erg graag veranderen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Dus het gaat alleen om jou?
[..]
Voor de economie, sociale kwesties, voor werk, school, nieuws, entertainment, noem maar op.
Het is niet raar dat je je aangesproken voelt als iemand je zit te bashen, dat noem ik een vorm van emotie.
Dat je het zelf niet serieus neemt, oke, maar dat hoeft nooit een reden te zijn om mensen te bashen.
Totdat je gaat solliciteren, en je toekomstige werkgever een beetje (meer is niet nodig) ict-nerd in huis heeft die zo jouw account op FOK! heeft gevonden, en ziet dat een groot deel van je postings verre van sociaal zijn. Veel plezier met het missen van je baanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:00 schreef Annnet het volgende:
[..]
Wat is het grote probleem? Ik zie het niet namelijk. Je moet je niks aantrekken van het gebash van ons kansloze verrotte FOK!kers.
Volgens mij zitten we toch echt in GC hoor.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je doet net of iedereen op Fok loopt te kloten, volgens mij heet deze bak ONZ dus loop aub niet te janken dat hier troep is.
De sociale kwestie.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat heeft Fok te maken met economie, sociale kwesties, voor werk, school, nieuws, entertainment, noem maar op?
Niet mee eens. Als iemand er niet tegen kan moet ie niet op ONZ of KLB de boel uitdagen. Wij zijn niet voor niets UDOWU, de rotte appels van FOK!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gevoeliger dan de ander. Face it.
Als de ander er niet tegen kan, dan moet je stoppen met bashen, simpel.
AEX, R&P, WGR, SES, NWS, SHO enzovoorts.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat heeft Fok te maken met economie, sociale kwesties, voor werk, school, nieuws, entertainment, noem maar op?
Ik kom soms in de Doctor Who/Torchwood threadquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, meer dan je denkt. Kom je weleens buiten de zandbak KLB of ONZ?
Advanced power heeft het over ONZ en ZeikBakquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we toch echt in GC hoor.
Datquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Advanced power heeft het over ONZ en ZeikBak
Fout. Het ligt neit aan de persoon, maar de mensen die hem bashen. Omdat de mensen graag willen bashen moet de slachtoffer maar oprotten?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:05 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Niet mee eens. Als iemand er niet tegen kan moet ie niet op ONZ of KLB de boel uitdagen. Wij zijn niet voor niets UDOWU, de rotte appels van FOK!
Bashen gebeurt niet zomaar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gevoeliger dan de ander. Face it.
Als de ander er niet tegen kan, dan moet je stoppen met bashen, simpel.
Ik bash gelukkig ook niet in R&Pquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:05 schreef L.no het volgende:
[..]
De sociale kwestie.
Ga vooral maar niet in op de rest hoor.
Als je daar baggert/trollt/basht word je snel gebant neem ik aan? Daarnaast hebben die fora natuurlijk geen enkele invloed op de gebeurtenissen waar ze over praten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:05 schreef nattermann het volgende:
[..]
AEX, R&P, WGR, SES, NWS, SHO enzovoorts.
En hoe zou de ictnerd mijn FOKaccount vinden?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
Totdat je gaat solliciteren, en je toekomstige werkgever een beetje (meer is niet nodig) ict-nerd in huis heeft die zo jouw account op FOK! heeft gevonden, en ziet dat een groot deel van je postings verre van sociaal zijn. Veel plezier met het missen van je baan.
Nou meneer 'het is maar FOK!' deze bak heet GC, en hier wordt nauwelijks getrolled of gebashed. In GC weten users zich normaliter prima te gedragen. Vriendelijk verzoek om in die lijn hier mee te gaan, thanksquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je doet net of iedereen op Fok loopt te kloten, volgens mij heet deze bak ONZ dus loop aub niet te janken dat hier troep is.
Dus mensen worden hier een "slachtoffer" by default, kunnen ze niks aan doen dus. Ah rightquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Fout. Het ligt neit aan de persoon, maar de mensen die hem bashen. Omdat de mensen graag willen bashen moet de slachtoffer maar oprottenn?
Wat een onzin.
Iemand die gebasht wordt vraagt erom, omdat hij/zij een kuttopic opent bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Fout. Het ligt neit aan de persoon, maar de mensen die hem bashen. Omdat de mensen graag willen bashen moet de slachtoffer maar oprotten?
Wat een onzin.
Ik doe mijn best :3quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nou meneer 'het is maar FOK!' deze bak heet GC, en hier wordt nauwelijks getrolled of gebashed. In GC weten users zich normaliter prima te gedragen. Vriendelijk verzoek om in die lijn hier mee te gaan, thanks
Waarom denk je dat je anoniem bent op het internet?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En hoe zou de ictnerd mijn FOKaccount vinden?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dus mensen worden hier een "slachtoffer" by default, kunnen ze niks aan doen dus. Ah right
Ik heb het niet over AP hč?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:07 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Iemand die gebasht wordt vraagt erom, omdat hij/zij een kuttopic opent bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:05 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Niet mee eens. Als iemand er niet tegen kan moet ie niet op ONZ of KLB de boel uitdagen. Wij zijn niet voor niets UDOWU, de rotte appels van FOK!
Twee voorbeelden en er zijn er vast meer te bedenken: sollicitatie per mail --> achterhalen IP adres(sen) --> zoektocht begint op inet, en klaar. Links via linkedin, hyves, facebook, twitter, enz. Kijken naar je vriendenlijstje en wat daar uit rolt, en hoppa, ze komen op FOK! uit.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En hoe zou de ictnerd mijn FOKaccount vinden?
Meestal open je dan gewoon echt een kuttopic.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:09 schreef L.no het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het niet over AP hč?
Er zijn genoeg mensen die gebashed worden voor geen reden.
Het is triest om iemand in de grond te boren voor een kuttopic trouwens. Een smoes noem ik dat.
Iemand opent een topic "Hamburgerkutjes"... ja laten we daar met respect mee omgaan. GGquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:09 schreef L.no het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het niet over AP hč?
Er zijn genoeg mensen die gebashed worden voor geen reden.
Het is triest om iemand in de grond te boren voor een kuttopic trouwens. Een smoes noem ik dat.
Klopt, maar het is geen reden om het te accepterenquote:
onzinquote:Op het hele internet trouwens.
daar heb ik het niet over.quote:Misschien moet AP naar buiten.
En dan krijgen wij de jankmails, met rijen posts of die wegkunnen, of het hele account wegkan, dat ze niet nadachten, blaat blaat blaat.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
Totdat je gaat solliciteren, en je toekomstige werkgever een beetje (meer is niet nodig) ict-nerd in huis heeft die zo jouw account op FOK! heeft gevonden, en ziet dat een groot deel van je postings verre van sociaal zijn. Veel plezier met het missen van je baan.
Niet altijd dus.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:09 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Meestal open je dan gewoon echt een kuttopic.
Wat heeft dat er nou mee te maken, we zitten hier op het internet op een anoniem board dus heeft uiterlijk er weinig mee te maken. Maarja als je kut topics opent heb je kans dat mensen je bashen zou tevens ook in het guidebook moeten staan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:10 schreef Tinkepink het volgende:
Dus als iemand een 'kuttopic' opent wordt hij gebasht? En als hij een brilletje heeft? Goed kan leren? Een ruitjesbroek draagt? Vraagt zo iemand er ook om om gebasht te worden?
Echt
Omdat mijn naam en dergelijke niet openbaar op de profiel staan? Ik zou het knap vinden als ze dit account aan mij kunnen koppelenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je anoniem bent op het internet?
Waarom zou je in een topic beginnen over wat je aan hebt en of je een bril draagt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:10 schreef Tinkepink het volgende:
Dus als iemand een 'kuttopic' opent wordt hij gebasht? En als hij een brilletje heeft? Goed kan leren? Een ruitjesbroek draagt? Vraagt zo iemand er ook om om gebasht te worden?
Echt
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken, we zitten hier op het internet op een anoniem board dus heeft uiterlijk er weinig mee te maken. Maarja als je kut topics opent heb je kans dat mensen je bashen zou tevens ook in het guidebook moeten staan.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:11 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Waarom zou je in een topic beginnen over wat je aan hebt en of je een bril draagt.
Tenzij je topic daar over gaat maar wat boeit ons dat dan?
Ik vind bashen om de redenen die jullie aandragen net zo achterlijk als iemand bashen omdat hij een brilletje draagt. Volslagen idioot dus. Dat heeft het er mee te maken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken, we zitten hier op het internet op een anoniem board dus heeft uiterlijk er weinig mee te maken. Maarja als je kut topics opent heb je kans dat mensen je bashen zou tevens ook in het guidebook moeten staan.
Ja, dat zeg ik letterlijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Iemand opent een topic "Hamburgerkutjes"... ja laten we daar met respect mee omgaan. GG
Like I said, sommige mensen zijn gevoeliger dan de ander. Je kan verwachten dat men beledigd voelt als je iemand tot de grond boort.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:10 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Oké, stel dat je random gebasht wordt, wat dan nog? Ga janken omdat je gepest wordt op internet door mensen die je niet kent danIk zie het hele probleem niet.
Mensen die mensen bashen, daar gaat het toch om hier?quote:
Oh nee hoor begrijp me niet verkeerd, ik zit in genoeg boeiende topics over muziek/arts en daar ben ik ook heel normaal tegen mensen zoals het moet, maarja als mensen kut topic openen dan mja...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bij mijn weten heb je je gewoon te gedragen op FOK!, of is die policy opeens overbodig geworden?
Er is ook een tussenweg. Je gedragen kan prima samen met bashen als je het mij vraagt. Als je iemand echt hard beledigd en volledig de grond in stampt is het een ander verhaal, maar een pesterijtje moet kunnen, vooral als het om iets is dat je zelf in de hand hebt (gehad).quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bij mijn weten heb je je gewoon te gedragen op FOK!, of is die policy opeens overbodig geworden?
Volledig mee eens! Helaas denken er een paar hier dat ze echt, echt anoniem zijn op FOK!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dan krijgen wij de jankmails, met rijen posts of die wegkunnen, of het hele account wegkan, dat ze niet nadachten, blaat blaat blaat.
Ik denk dat ik maar eens minder van dat soort mails ga honoreren.
Er zitten hier trouwens een stelk users die zwaar door de mand vallen, "oh het is GC"
Nee, je hebt je op heel FOK! te gedragen, ook op ONZ, ook op KLB.
Niet geheel lastig hoor. Maar goed, wat jij wilquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Omdat mijn naam en dergelijke niet openbaar op de profiel staan? Ik zou het knap vinden als ze dit account aan mij kunnen koppelen
Om zulke topics gaat het welquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik letterlijk.Jeetje.
[..]
Like I said, sommige mensen zijn gevoeliger dan de ander. Je kan verwachten dat men beledigd voelt als je iemand tot de grond boort.
Je ziet het probleem niet omdat je wat 'harder'bent dan de rest, maar probeer je in te leven.
Ik heb het over de andere keren.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:12 schreef baggerbart het volgende:
[..]
De andere keren maar je gewoon een stomme fout in je topic.
Ik denk dan meestal: niet op klikken, move along, nothing to see there.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:13 schreef Gridlok het volgende:
maarja als mensen kut topic openen dan mja...
Ok hier heb je voorbeeld omdat je alles graag met RL wil vergelijken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind bashen om de redenen die jullie aandragen net zo achterlijk als iemand bashen omdat hij een brilletje draagt. Volslagen idioot dus. Dat heeft het er mee te maken.
Want wij zijn de enige met een duistere tweede persoonlijkheid op internet. Heb liever dat ze dit vinden, dan dat ik op een onsmakelijke pornosite sta.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet geheel lastig hoor. Maar goed, wat jij wil
Dat ook inderdaad. In 9/10 topics wordt TS sowieso een autist genoemd.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:14 schreef Socios het volgende:
F5-topic geworden.
Het bashen gaat btw niet om de persoon die er achter zit, puur omdat het de TS is. (In KLB/ ONZ).
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:13 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Mensen die mensen bashen, daar gaat het toch om hier?
Misschien wordt het dan eens tijd dat TS even een tijdje geen topics opent en ietwat constructiever mee post.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:14 schreef Socios het volgende:
F5-topic geworden.
Het bashen gaat btw niet om de persoon die er achter zit, puur omdat het de TS is. (In KLB/ ONZ).
Nee, je moet wel goed vergelijken? Er staat een schreeuwjosti op het station. Schreeuwt achterlijke teksten. Wat doe jij dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ok hier heb je voorbeeld omdat je alles graag met RL wil vergelijken.
Man staat tegen je auto aan te pissen, hoe reageer je dan?
het is ook al tig keer gezegd in dit topic, dat zo nu en dan plagen, pesten, basherig, trollerig zijn, echt nog neit het probleem is, mits uiteraard binnen de policy. Maar het is de standaard geworden om per definitie te trollen of bashen. En daar gaat het mis.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:13 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Er is ook een tussenweg. Je gedragen kan prima samen met bashen als je het mij vraagt. Als je iemand echt hard beledigd en volledig de grond in stampt is het een ander verhaal, maar een pesterijtje moet kunnen, vooral als het om iets is dat je zelf in de hand hebt (gehad).
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, je moet wel goed vergelijken? Er staat een schreeuwjosti op het station. Schreeuwt achterlijke teksten. Wat doe jij dan?
In sommige opzichten vind ik het prima kunnenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat is jouw rol hierin precies?
Je denkt dat het hoort?
Zulke topics word in gebasht.quote:
Dan zeg ik tegen 'm dat ie normaal moet doen. En loop door.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ok hier heb je voorbeeld omdat je alles graag met RL wil vergelijken.
Man staat tegen je auto aan te pissen, hoe reageer je dan?
Leuke is dat hij het vaker heeft gedaan dus ga er maar van uit dat ie weer loopt te trollen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:17 schreef caroline88 het volgende:
AP, ik vind het een wijs voornemen. Ik wil je veel succes wensen met volhouden.
Alleen door langdurig consequent posten, zul je de mening van mensen over jou kunnen veranderen.
Ik zie het bashen op diverse plaatsen van FOK! en ik vind het heel erg jammer. Er zitten hier nl. zoveel gezellige mensen dat we samen een hoop lol zouden kunnen hebben. En wat hier eerder al gezegd werd, het bashen zegt wat over de persoon die het zegt en niet over de persoon tegen wie ze het hebben.
Aah, zo weet ik nog wel iets van een voetbalfan die iedereen voor autist uitmaaktquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:15 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad. In 9/10 topics wordt TS sowieso een autist genoemd.
Precies, ja!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:16 schreef BrandX het volgende:
het is ook al tig keer gezegd in dit topic, dat zo nu en dan plagen, pesten, basherig, trollerig zijn, echt nog neit het probleem is, mits uiteraard binnen de policy. Maar het is de standaard geworden om per definitie te trollen of bashen. En daar gaat het mis.
Het is ook handig als de TS niet laat merken dat hij ermee zit. Het wordt tijd....quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
het is ook al tig keer gezegd in dit topic, dat zo nu en dan plagen, pesten, basherig, trollerig zijn, echt nog neit het probleem is, mits uiteraard binnen de policy. Maar het is de standaard geworden om per definitie te trollen of bashen. En daar gaat het mis.
Right, als je stoned bent zeker. Ik zou hem zeggen dat-ie op moet kankeren en tegen z'n eigen auto aan moet pissen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan zeg ik tegen 'm dat ie normaal moet doen. En loop door.
Ik zeg er wat van. Triest he, mensen die anderen aanspreken op hun gedrag. Is de schreeuwjosti duidelijk gek, dan bel ik de politie.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, je moet wel goed vergelijken? Er staat een schreeuwjosti op het station. Schreeuwt achterlijke teksten. Wat doe jij dan?
En dat "loop door" zou je niet op het internet kunnen doen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan zeg ik tegen 'm dat ie normaal moet doen. En loop door.
Ja, walgelijk he, mensen met een greintje beschaving in hun bloed.quote:
Ik had het over de scheve vergelijking van Gridlokquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zeg er wat van. Triest he, mensen die anderen aanspreken op hun gedrag. Is de schreeuwjosti duidelijk gek, dan bel ik de politie.
Nee, want types als jij pissen niet tegen een auto maar lopen eroverheen. En ja, daar zeg ik wat van. En ja, ik heb daarom weleens klappen gekregen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:19 schreef baggerbart het volgende:
[..]
En dat "loop door" zou je niet op het internet kunnen doen?
Je kan dit sowieso niet met RL vergelijkenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had het over de scheve vergelijking van GridlokWant AP doet niemand kwaad met zijn gebagger, maar zet zichzelf voor schut. Dus niets wat schade brengt aan iemand anders zijn spullen
Dat weet ik.quote:
Nee, ik ben een manspersoon en ga AP ook niet troosten. Ik heb nog steeds een hekel aan hem.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:18 schreef Annnet het volgende:
Ben ik de enige vrouwspersoon die hier de humor wel van inziet en AP niet gaat troosten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Nou nee ik zo eerder zeggen mensen die naïef zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:20 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Mensen die niet voor zichzelf durven opkomen bedoel je?
Er word ook nogal veel gepostquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Mja, jij gaat toch selectief in op mijn posts, dus ik ga geen moeite meer nemen. Anders moet ik me blijven herhalen.
En waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, want types als jij pissen niet tegen een auto maar lopen eroverheen. En ja, daar zeg ik wat van. En ja, ik heb daarom weleens klappen gekregen.
Waarom zouden die mensen zich er niet in mogen mengen? Het gaat per slot van rekening om die mensen toch?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:26 schreef BrandX het volgende:
Het is gewoon jammer dat ook hier weer mensen zich in dit topic mengen en zichzelf ook hier stoer vinden als 'volleerd' KLB of ONZ basher/troller.
Naja ik ben dan geen AP basher maar heb hem vaak zat in actie gezien, niet echt denderend ofzo..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:26 schreef BrandX het volgende:
Het is gewoon jammer dat ook hier weer mensen zich in dit topic mengen en zichzelf ook hier stoer vinden als 'volleerd' KLB of ONZ basher/troller.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:22 schreef SolidasRock het volgende:
Wie troost AP dan? Ik ken hem verder niet en bash hem ook niet. Ik weet wel dat hij een hele reputatie heeft opgebouwd en ken hem vooral van het telefoontje naar yvonne om een unban waar zij giftig om geworden is...
tis maar wat je triest noemt. Bashen en trollen is dat in jouw FOK!wereldbeeld blijkbaar niet, in ons FOK!wereldbeeld wel. Doorzeiken is er af. Al oude regel.quote:
ze mogen zich er prima in mengen, graag zelfs, maar dan wel op een realistische manier, en niet wederom als toetsenbordheldquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:28 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Waarom zouden die mensen zich er niet in mogen mengen? Het gaat per slot van rekening om die mensen toch?
geen idee. Boeit me ook niet. Ik vraag alleen of men hier normaal mee kan discussieren ipv internethoollie spelen en dus ook in dit topic lopen trollen. Als je dat niet doet čn dus gaat trollen, heb je het dus gewoon echt niet begrepenquote:
Sowwy! ik ben een Bash-Barbaar ik kan niet goed lezen, ik ga weer terug naar Onz.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
lees eens wat beter? Het telefoongesprek wat AP niet.
ik zeg dat nergens, ik constateer alleen dat jij conclusies trekt die niet juist zijn, omdat je niet goed gelezen hebt, wat de beste kan overkomenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sowwy! ik ben een Bash-Barbaar ik kan niet goed lezen, ik ga weer terug naar Onz.
toedels!
nee. Dit topic vraagt aandacht aan de bash/trollusers om eens gewoon normaal te gaan doen. Niet specifiek tegen AP maar in zijn algemeenheid.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:35 schreef Zero_Empathy het volgende:
maargoed dit topic moet ons allemaal tot inkeer brengen en AP de leider van dat nieuwe geloof zodat hij kan semibaggeren?
Ja ik ook, de quote van AP (waarin hij verteld yvonne gebeld te hebben en een uitbrander gekregen te hebben) stond in iemands fotoboek. Weet ff niet meer in wiens fotoboek dat was.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:32 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Niet? Wie dan wel, ik had altijd begrepen dat AP dat was
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:41 schreef SolidasRock het volgende:
Hoe dan ook, is dit nou een verzoek om Paul niet meer te bashen? Maar die kerel kan het hebben volgens mij itt tot AP?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee. Dit topic vraagt aandacht aan de bash/trollusers om eens gewoon normaal te gaan doen. Niet specifiek tegen AP maar in zijn algemeenheid.
10 juli is er in Emmen een FOK!BBQ, georganiseerd door Huppelmuts, topic te vinden in ONZquote:
Nee, hoor. Er loopt gewoon een aanmeldtopic.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:45 schreef BrandX het volgende:
en is die BBQ net zo besloten en intiem en geheimachtig als de ONZ SC
nah, daar gaat het er ook niet altijd lekker aan toe. Kliekjes/bashgedrag naar users die niet in hun straatje liggen. Same old same old, alleen wat sneakier.quote:
Oh? Ik weet daar helemaal niks vanaf? Je bedoelt UDOWU?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
nah, daar gaat het er ook niet altijd lekker aan toe. Kliekjes/bashgedrag naar users die niet in hun straatje liggen. Same old same old, alleen wat sneakier.
sinds vandaag ja. En drie keer raden waaromquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, er komen best veel mensen van buiten de SC. En die SC bestaat niet meer.
bingo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh? Ik weet daar helemaal niks vanaf? Je bedoelt UDOWU?
Paul, ajb of nuttige toevoegingen aan dit topic, of geen toevoegingenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef Paul het volgende:
AP ik zal je beschermen hoor jij bent mijn mattie op fok en msn
Users bashen? Je bedoelt die 4 die de SC overnamen en hun naam in de TT zetten, terwijl ons dat juist verboden was? Tja...quote:
Oei, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
nah, daar gaat het er ook niet altijd lekker aan toe. Kliekjes/bashgedrag naar users die niet in hun straatje liggen. Same old same old, alleen wat sneakier.
bijvoorbeeld. Kinderachtig gedrag dat trouwens. Triestquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Users bashen? Je bedoelt die 4 die de SC overnamen en hun naam in de TT zetten, terwijl ons dat juist verboden was? Tja...
Er wordt dan ook nergens gezegd dat dat niet kan. Het gaat om wat men tot standaard heeft 'verheven'quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:55 schreef Desunoto het volgende:
Zo nu en dan mag je best iemand (hard) met de neus op de feiten drukken, vind ik. In ieder geval je mening verkondigen. Vanmiddag was er dat topic in MUZ waarin iemand het o.a had over dat er niet meer naar omgekeken werd als hij zichzelf muzikant noemde. En als je dan luistert wat hij maakt en het blijkt de grootste BAGGER te zijn die je OOIT gehoord hebt, waarom mag je dat dan niet zeggen? Misschien even gemeen maar hartstikke eerlijk.
Pas als je uithaalt zonder reden of continu in elk ander topic van die user hem afzeikt op dat ene kutnummer of moment, zonder een knipoog van "ah geintje man" maar gewoon echt snoeihard, dan ben je echt gemeen.
Soms moet het kunnen en soms niet. Die grens moet je wel kunnen aanvoelen en dat kunnen gelukkig de meesten wel. En de meesten die de grens overschrijden doen dat bewust. Soms kan er inderdaad wel een situatie ontstaan waarin de ander iets anders opvat dan wat je bedoelde, maar dat is internet. Daar valt weinig aan te doen.
Pluiskonijn bash. 2 weken terug ofzo. Ik begon ermee. Met de ui. Zij kopieerden mijn goede ideequote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Even offtopic maar waar komt die UI eigenlijk vandaan. Heb al 3 of 4 users met dezelfde gezien...
Als steeds gemenere opmerkingen de standaard zijn geworden dan zegt het mij dat er qua moderatie in het verleden iets te tolerant mee om is gegaan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
Er wordt dan ook nergens gezegd dat dat niet kan. Het gaat om wat men tot standaard heeft 'verheven'.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:26 schreef BrandX het volgende:
ergens is het losgeslagen inderdaad, en wellicht niet adequaat op dat moment gereageerd. Dat is dan ook het risico van FOK! willen zijn en blijven, door elke keer weer af te wegen, kan dit nog wel of kan dit niet meer. En dat is soms verdomde lastig. Het is gewoon erg vervelend dat er users zijn die niet snappen dat er zoiets kan zijn als dat mods incidenteel zaken even losser laten, omdat dat ook moet kunnen, en wanneer genoeg genoeg is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als steeds gemenere opmerkingen de standaard zijn geworden dan zegt het mij dat er qua moderatie in het verleden iets te tolerant mee om is gegaan.
Of je leest het hele topic even door voordat je hier lekker bijdehand gaat lopen doenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:04 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het door hebt, maar AP is de grootste baggeraar hier.
En dan vraagt hij zich af waarom mensen ''gemeen'' tegen hem doen?
Gedraag je normaal en er gaat een wereld voor je open, AP.
Niet echt, zover ik weet lopen de meeste ''gemenerds'' rond in KLB/ONZ.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Omdat met name dat tuig dat rondbazuint op KLB een IQ heeft van een zeespons.
Dit is waar, ik noem een Piovan, Viswijfje, Paul, BaajGuardian, Maikuuul, MouzorX, allemaal stuk voor stuk doorgedraaide bosmongolen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:08 schreef DutchErrorist het volgende:
Soms vragen mensen er overigens wel om hoor, die zijn zo dom. Maar verder ben ik het opzich wel eens met de OP, ook al ben ik best wel een troll
Crane en Elixabete waren ook een goede voorbeelden, en heel veel van AFCA lui, (daar heb ik om de een of andere manier altijd mot meequote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Dit is waar, ik noem een Piovan, Viswijfje, Paul, BaajGuardian, Maikuuul, MouzorX, allemaal stuk voor stuk doorgedraaide bosmongolen.
Elixabetequote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Crane en Elixabete waren ook een goede voorbeelden, en heel veel van AFCA lui, (daar heb ik om de een of andere manier altijd mot mee)
Ik heb ooit een keer tegen haar 'je moeder' gezegd omdat ze russisch ging praten en sindsdien was ze boos tot het Guild Wars akkefietje, daarna heb ik nooit meer wat van haar gehoordquote:
Zoiets zie je dan inderdaad ook alleen maar achteraf. Je zou het kunnen vergelijken met het snelheidsovertredingen voorbeeld: "ah man 2 km/u te hard is toch niet erg" en dat de politie (moderatie) dan zegt "oké is goed, voor deze keer." En dat de volgende dan 4 km/u te hard gaat en het ook kwijtgescholden wordt omdat het "toch maar 2 km/u harder was dan die ander, en daarmee deden we ook niets."quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
ergens is het losgeslagen inderdaad, en wellicht niet adequaat op dat moment gereageerd. Dat is dan ook het risico van FOK! willen zijn en blijven, door elke keer weer af te wegen, kan dit nog wel of kan dit niet meer. En dat is soms verdomde lastig. Het is gewoon erg vervelend dat er users zijn die niet snappen dat er zoiets kan zijn als dat mods incidenteel zaken even losser laten, omdat dat ook moet kunnen, en wanneer genoeg genoeg is.
En in het zoeken naar die goede balans, is de balans doorgeslagen. En momenteel doen de KLB mods hun stinkende best om de boel weer on track te krijgen. Alleen kunnen de beste goede stoere eckte bazen er zeer slecht tegen als ze een keer een bannetje van 48 uur krijgen. Nee, ipv maken ze kutkloontjes aan, gaan ze mods bashen, FA's bashen en noem maar op. Enige tijd geleden heeft yvonne zelfs de ban emmer goed open gezet. Er zijn toen ook de nodige permbans gevallen. Maar op de een of andere manier is het tot nu toe dweilen met de kraan open, en de eckte baasjes geilen daar blijkbaar op. Maar we houden vol
Sportiviteit c.q. common sense is ook erg ver te zoeken namelijk bij die lui.
Ik rondbazuin daar ook soms.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Omdat met name dat tuig dat rondbazuint op KLB een IQ heeft van een zeespons.
Jij bent gewoon een FOK!acteur ingehuurd door Danny en yvonne om het forum wat levendiger te maken met het nodige FOK!typetje. Jij bent een geval apart.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:20 schreef Paul het volgende:
Ok ik zal dan ook eens serieus doen
AP vraagt er gewoon zelf om net zoals ik er vaak zelf om vraag met baggertopics.
AP is een aandachtshoer net zoals ik
Omdat er toch al over bashen en niet normaal kunnen reageren wordt gepraat, wat was je reden om pluiskonijn te bashen? Vroeg hij erom? Opent ie baggertopicjes? Heb je er spijt van? Kan je in volgende topicjes weer normaal tegen hem doen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:58 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Pluiskonijn bash. 2 weken terug ofzo. Ik begon ermee. Met de ui. Zij kopieerden mijn goede idee
Pluis_Konijn is een superlief meisje dat onwijs mooi kan zingen. Snap die ´bashactie´ ook niet dan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:26 schreef SolidasRock het volgende:
Omdat er toch al over bashen en niet normaal kunnen reageren wordt gepraat, wat was je reden om pluiskonijn te bashen? Vroeg hij erom? Opent ie baggertopicjes? Heb je er spijt van? Kan je in volgende topicjes weer normaal tegen hem doen?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:25 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik ben trouwens nu wel een beetje mijn gedrag aan het veranderen na een V&A ervaring waarin iemand mij niet wilde geloven over een ruil van 2 spellen, vanwege mijn post gedrag. (Het is uiteindelijk wel goed gekomen hoor, ik heb het spel eerst opgestuurd en hij na ontvangst zijn spel)
ik moest lachenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:25 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik ben trouwens nu wel een beetje mijn gedrag aan het veranderen na een V&A ervaring waarin iemand mij niet wilde geloven over een ruil van 2 spellen, vanwege mijn post gedrag. (Het is uiteindelijk wel goed gekomen hoor, ik heb het spel eerst opgestuurd en hij na ontvangst zijn spel)
Niet echt up to date ofwel, Iedereen die pluis bashte ( is meisje btw ) ziet haar deze zaterdag op de BBQ meet, dus helemaal niks aan de hand whiteknight.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Omdat er toch al over bashen en niet normaal kunnen reageren wordt gepraat, wat was je reden om pluiskonijn te bashen? Vroeg hij erom? Opent ie baggertopicjes? Heb je er spijt van? Kan je in volgende topicjes weer normaal tegen hem doen?
Ja, ik ook. in het echt ben ik stil en praat ik weinig. Maar dat zie je niet aan mijn postgemiddelde.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:30 schreef leeell het volgende:
[..]
ik moest lachen
maarja, ik persoonlijk doe me op Fok geheel anders voor dan normaliter.
bij mij is het anders, ik praat altijd heel veel maar hier, tja ik weet het niet... gewoon niet serieusquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, ik ook. in het echt ben ik stil en praat ik weinig. Maar dat zie je niet aan mijn postgemiddelde.
Maargoed, je gedragen op een forum is ook een vak apart, blijkt maar weer.
Ja ik ookquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:30 schreef leeell het volgende:
[..]
ik moest lachen
maarja, ik persoonlijk doe me op Fok geheel anders voor dan normaliter.
Whiteknightquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet echt up to date ofwel, Iedereen die pluis bashte ( is meisje btw ) ziet haar deze zaterdag op de BBQ meet, dus helemaal niks aan de hand whiteknight.
Nou er was wel wat meer aan de hand. Zoek het topic anders eens op en lees dat eens doorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
WhiteknightHet gaat hier over onnodig en overmatig bashen. Waarom AP en Paul gebashed worden is duidelijk, maar waarom worden anderen gebashed? Was het haar postgedrag, haar gezang of haten de bashers konijnenliefhebbers...
Was meer een skype ding.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
WhiteknightHet gaat hier over onnodig en overmatig bashen. Waarom AP en Paul gebashed worden is duidelijk, maar waarom worden anderen gebashed? Was het haar postgedrag, haar gezang of haten de bashers konijnenliefhebbers...
Heb je een link voor me?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:39 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nou er was wel wat meer aan de hand. Zoek het topic anders eens op en lees dat eens door
Het staat toch op het internet en toch vraag je ernaar
Ja, want iedereen die geen voetbal kijkt is gelijk een autist? Sommige mensen waren gewoon aan het werk tijdens NED-KAM. Zo kan ik nog wel genoeg voorbeelden noemen hoor, dat je vrolijk doorgeneraliseert en basht, ook als het niet uitgelokt is.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:44 schreef AdvancedPower het volgende:
Wat een autisten zeg.Ga thuis of in een kroeg of op een plein voetbal kijken i.p.v hier rond te hangen.
Zo steun je oranje heus niet hoor.
![]()
Klacht: FOK!kers die FOK!ken tijdens NED-KAM
Volgens mij heb je hier al de reden?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
de gozer die dat verzonnen heeft is echt geniaal,quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:53 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Volgens mij heb je hier al de reden?
Het is anoniem.
Je kan je frustraties kwijt op mensen wie het toch weinig uitmaakt..
Internet helden zeggen alles waarvoor ze in het echt door de totale vriendengroep worden uitgekotst..
Dit zegt het eigenlijk allemaal. (En ja, dat is serieus..)
[ afbeelding ]
hier ben ik het dus met je oneens, FOK! is voor mij nu eenmaal een uitlaatklep, een plek waar je mensen (onder het mom van bijv KLB) helemaal de grond in kan boren zodra ze persoonlijke informatie of wat dan ook afgeven, dit is bash in zn puurste vorm en ik doe het ervoor, hoe slecht het eigenlijk ook isquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:04 schreef Symphonic het volgende:
Behandel andere niet zoals je zelf niet behandeld wil worden.
Dat is niet alleen irl, maar zeker ook op FOK! van toepassing.
En heb je overal schijt aan en denk je dat FOK! maar een speeltje is waar je ongestraft de beest kan uithangen, moet je jezelf maar eens afvragen of FOK! wel het juiste medium voor je is.
Serieus, het gebash moet gewoon een keer afgelopen zijn in de huidige vorm. Het gaat veel en veel te ver allemaal.
Opzich mee eens, maar als moderator moet je het soms ook een beetje aan kunnen voelen.quote:Serieus, het gebash moet gewoon een keer afgelopen zijn in de huidige vorm. Het gaat veel en veel te ver allemaal.
in de huidige vorm?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:04 schreef Symphonic het volgende:
Behandel andere niet zoals je zelf niet behandeld wil worden.
Dat is niet alleen irl, maar zeker ook op FOK! van toepassing.
En heb je overal schijt aan en denk je dat FOK! maar een speeltje is waar je ongestraft de beest kan uithangen, moet je jezelf maar eens afvragen of FOK! wel het juiste medium voor je is.
Serieus, het gebash moet gewoon een keer afgelopen zijn in de huidige vorm. Het gaat veel en veel te ver allemaal.
in ieder geval normaal en resectvol.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:05 schreef maickeltje het volgende:
Iedereen moet vanaf nu lief tegen elkaar doehoen!!
Er is dan ook een verschil tussen bashen EN kwaliteit posten en alleen maar bashen. Er zijn gewoon users die hier alleen maar komen om andere users te pestenquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:06 schreef leeell het volgende:
[..]
hier ben ik het dus met je oneens, FOK! is voor mij nu eenmaal een uitlaatklep, een plek waar je mensen (onder het mom van bijv KLB) helemaal de grond in kan boren zodra ze persoonlijke informatie of wat dan ook afgeven, dit is bash in zn puurste vorm en ik doe het ervoor, hoe slecht het eigenlijk ook is
ja ok, ik doe ook gewoon heel normaal op FOK! als je mn PH bekijkt maarja, FOK is nu niet eenmaal een lieve plek, (KLB en ONZ dan vooral)quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er is dan ook een verschil tussen bashen EN kwaliteit posten en alleen maar bashen. Er zijn gewoon users die hier alleen maar komen om andere users te pesten
dit is KLBquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:11 schreef TwenteFC het volgende:
Lees dit topic eens door: 'BEN JE NIET VOOR NEDERLAND??!'
Lijkt me dat jullie het er ook mee eens zijn dat dit nergens opslaat?
Nee dus. Natuurlijk is een geintje leuk, maar dat is heul iets anders dan iemand onder het beton schoffelen. Vroeger was KLB een leuk forum waar je serieus en met en knipoog over dingen kon klagen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:06 schreef leeell het volgende:
[..]
hier ben ik het dus met je oneens, FOK! is voor mij nu eenmaal een uitlaatklep, een plek waar je mensen (onder het mom van bijv KLB) helemaal de grond in kan boren zodra ze persoonlijke informatie of wat dan ook afgeven, dit is bash in zn puurste vorm en ik doe het ervoor, hoe slecht het eigenlijk ook is
ja en KLB is zwaar verkankerd momenteel, alleen jammer dat jullie dat zelf niet willen zien.quote:
Daarom, het hangt er maar net vanaf waar je het vaakst komt. Ik denk dat de mensen in OUD, LIF en CUL er misschien heel anders over denken dan in ONZ en KLB.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:10 schreef leeell het volgende:
[..]
ja ok, ik doe ook gewoon heel normaal op FOK! als je mn PH bekijkt maarja, FOK is nu niet eenmaal een lieve plek, (KLB en ONZ dan vooral)
dit is nooit meer te veranderen, het gebash zal altijd doorgaan omdat het nu eenmaal zo ver is gekomen
je allergrootste rekenfoutquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:10 schreef leeell het volgende:
[..]
dit is nooit meer te veranderen, het gebash zal altijd doorgaan omdat het nu eenmaal zo ver is gekomen
Dan heb je eens een echte klacht, word je als autist, als josti, als mongool uitgemaakt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja en KLB is zwaar verkankerd momenteel, alleen jammer dat jullie dat zelf niet willen zien.
Echt fucking sad.
maar KLB is KLB niet meer en het oude komt nooit meer terug.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dus. Natuurlijk is een geintje leuk, maar dat is heul iets anders dan iemand onder het beton schoffelen. Vroeger was KLB een leuk forum waar je serieus en met en knipoog over dingen kon klagen.
Nu is KLB nog erger verbaggerd dan ONZ en is het volkssport nummer 1 geworden om users onder het beton te schoffelen, nietszeggende kutplaatjes te posten en vooral als een kudde schapen dezelfde nietszeggende tering opmerkingen de ether in te slingeren.
Joh wat een leuke uitlaatklep. Whehehehehe ik kan hetzelfde zielige riedeltje afspelen als de user voor me. Nou nou nou wat knap. Probeer eens als een normaal mens reageren, en misschien heb je dan nog veeel meer voldoening aan je uitlaatklep.
En ONZ is de uitlaatklep voor LEUKE lolletjes.....
Ik denk dat de mods maar eens harder moeten optreden als het niet normaal meer kan.quote:
4chan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:16 schreef leeell het volgende:
ik snap dat jullie me ervoor afrekenen, maar ik doe nu eenmaal in KLB enja dat subforum is nu eenmaal de Nederlandse 4chan, en moet je eens gaan vergelijken hoeveel ze samen overeenkomen met elkaar, en als je naar mn PH kijkt, mn posts in GAM en MUZ en LWL zijn allemaal heel normaal, dus zo kan het ook maar in KLB nu eenmaal niet meer.
Er is geen oude KLB. Dat is echt hetzelfde als nu, alleen was het toen een kalm forum.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:15 schreef leeell het volgende:
[..]
maar KLB is KLB niet meer en het oude komt nooit meer terug.
Wat ze dan hier nog net niet doen is je NAW gegevens opzoeken en je thuis lastig vallen + pizza's bestellen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
4chan?![]()
Dus als ik een neger ben, een topic open en de 15 eerstvolgende reacties zijn: TS is een neger, dan lijkt het op 4chan?
En KLB is helemaal niet zo rot, KLB is anders. Pak er maar een willekeurig topic uit 2004 bij. 1:1. Alleen is het nu like 10 keer drukker en heb je sneller dat 'bagger' opvalt. KLB is groot en extreem druk.
omdat de user in KLB altijd het zelfde zijn, er komen maar heel weinig "buitenstaanders" bij waardoor je een soort concentratie van kankerusers krijgt die 24/7 lopen te baggeren, en mocht er dan een onverhoopte buitenstaander langskomen die vol goede moed zn hyves neerplempt en vervolgens afgemaakt word (geluidstechnicus anyone) dan zeg ik ja dan is je subforum verrotquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
4chan?![]()
Dus als ik een neger ben, een topic open en de 15 eerstvolgende reacties zijn: TS is een neger, dan lijkt het op 4chan?
En KLB is helemaal niet zo rot, KLB is anders. Pak er maar een willekeurig topic uit 2004 bij. 1:1. Alleen is het nu like 10 keer drukker en heb je sneller dat 'bagger' opvalt. KLB is groot en extreem druk.
Maar waarom reageer je daar zo?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:16 schreef leeell het volgende:
ik snap dat jullie me ervoor afrekenen, maar ik doe nu eenmaal in KLB enja dat subforum is nu eenmaal de Nederlandse 4chan, en moet je eens gaan vergelijken hoeveel ze samen overeenkomen met elkaar, en als je naar mn PH kijkt, mn posts in GAM en MUZ en LWL zijn allemaal heel normaal, dus zo kan het ook maar in KLB nu eenmaal niet meer.
En daar ga jij je iets van aantrekken of niet?quote:Voordat je reageert
ontopic blijven of wegwezen
1: omdat KLB, omdat uitlaatklep , omdat humorquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar waarom reageer je daar zo?
Het is niets nieuws hoor. KLB was ooit heel leuk maar zeker sinds een jaar of twee al niet meer.
En nu krijg je kennelijk in bepaalde invoervelden de tekst
[..]
En daar ga jij je iets van aantrekken of niet?
dus je weet dat het verrot is, maar je werkt er gewoon lachend aan mee.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:25 schreef leeell het volgende:
[..]
omdat de user in KLB altijd het zelfde zijn, er komen maar heel weinig "buitenstaanders" bij waardoor je een soort concentratie van kankerusers krijgt die 24/7 lopen te baggeren, en mocht er dan een onverhoopte buitenstaander langskomen die vol goede moed zn hyves neerplempt en vervolgens afgemaakt word (geluidstechnicus anyone) dan zeg ik ja dan is je subforum verrot
precies en daarme degradeer je jezelf tot een rotte appel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:27 schreef leeell het volgende:
[..]
1: omdat KLB, omdat uitlaatklep , omdat humor
2: nee
edit: 2: in dit topic wel, omdat serieus gesprek en geen bagger
omdat ik van het KLB van nu hou, ik ken de users, de vaste groepen die er altijd zijn, ik beleef er veel plezier aan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dus je weet dat het verrot is, maar je werkt er gewoon lachend aan mee.
Misschien moet je eens bij jezelf terade gaan waarom dat is, en of KLB in een normale vorm niet veel leuker kan zijn. Ik blijf erbij: er moet ruimte zijn voor een geintje en een gebbetje, maar in deze vorm is het absoluut doorgeslagen in een onwenselijke vorm.
maar ik ben dit (<<<) niet, met mij is er niets mis.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies en daarme degradeer je jezelf tot een rotte appel.
Je legt hier precies bloot wat er mis is.
Eens, maar dan moet het wel kenbaar gemaakt worden. Crew ziet niet alles.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:29 schreef snakelady het volgende:
Ben het wel met je eens, ik zait op verschillende fora en nergens reageren mensen zo bruut als hier, merk dat ik me hier ook anders gedraag dan op de andere fora waar ik kom.
Denk dat dat het grootste probleem is, mensen gaan er in mee.
Maar echt het belachelijk maken van mensen of zelfs op hyves lastig vallen en zoals bij mij wel eens is gebeurd via een link foto's van mijn kinderen achterhalen en ongevraagd posten is eigenlijk te gek voor woorden en daar mag van mij ook veel strakker op gemod worden.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:30 schreef leeell het volgende:
[..]
maar ik ben dit (<<<) niet, met mij is er niets mis.
jullie moeten begrijpen dat iedereen in KLB zich als een alter-ego van zichzelf voordoet, daar heb je nu eenmaal de anonimiteit en vrijheid voor.
Haha, goed punt. Dat ondervind ik zelf regelmatig met mijn ´treintopics´. Ik weet als TS dat ik hoe dan ook gebasht ga worden, maar het is gewoon supergrappig (zolang het binnen de eerder vermelde grenzen blijft). Stukje zelfspot hoort daar ook bij.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:28 schreef Biogarde het volgende:
KLB is gewoon laagdrempelig en als je weinig eigenwaarde hebt open je een topic over je waardeloze sexleven. Geloof me, dubbel fun voor iedereen. En TS weet dat, de users weten dat en de crew weet dat. Kan ik wel verbieden dat een users dergelijke topics opent of users reacties plaatsen als: HAHAHA, TS NEUKT NIET, maar juist dat laatste vinden users en topicstarters leuk, want anders blijven ze er niet. En de meest geniale topics komen uit die hoek, dus schiet mij maar lek.
helemaal mee eens eens, gaat te ver, zelfs de mods gaan erin mee , strengere aanpak helpt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:29 schreef snakelady het volgende:
Ben het wel met je eens, ik zait op verschillende fora en nergens reageren mensen zo bruut als hier, merk dat ik me hier ook anders gedraag dan op de andere fora waar ik kom.
Denk dat dat het grootste probleem is, mensen gaan er in mee.
Maar echt het belachelijk maken van mensen of zelfs op hyves lastig vallen en zoals bij mij wel eens is gebeurd via een link foto's van mijn kinderen achterhalen en ongevraagd posten is eigenlijk te gek voor woorden en daar mag van mij ook veel strakker op gemod worden.
er zit nog een hele range tussen KLB serieus maken en KLB normaliseren.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:28 schreef Biogarde het volgende:
Kijk, je kan KLB wel serieus maken en ONZ gebruiken voor de lollerienz!1 garpen en TTT's only, maar ik denk dat je dan je doel voorbij schiet.
Het forum is giga groot, er moet gewoon een plek zijn waar je gek kan doen en jezelf kan zijn. Serieus zijn kan in R&P, al lukt dat bijna niemand![]()
KLB is gewoon laagdrempelig en als je weinig eigenwaarde hebt open je een topic over je waardeloze sexleven. Geloof me, dubbel fun voor iedereen. En TS weet dat, de users weten dat en de crew weet dat. Kan ik wel verbieden dat een user dergelijke topics opent of users reacties plaatsen als: HAHAHA, TS NEUKT NIET, maar juist dat laatste vinden users en topicstarters leuk, want anders blijven ze er niet. En de meest geniale topics komen uit die hoek, dus schiet mij maar lek.
Juist. En wanneer alles binnen de grenzen van de FAQ/policy blijft is er niets aan de hand imo. Ik ga niet noten of bannen omdat users een semi lollige grap maken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, goed punt. Dat ondervind ik zelf regelmatig met mijn ´treintopics´. Ik weet als TS dat ik hoe dan ook gebasht ga worden, maar het is gewoon supergrappig (zolang het binnen de eerder vermelde grenzen blijft). Stukje zelfspot hoort daar ook bij.
maar een forum is nu eenmaal een anarchie, wat wil je doen dan? ban me maar dan kloon ik , kloon gevonden? jammer er zijn nog wel 5000 baggeraars die er zijn, niemand leest de policy niemand houd zich eraan. KLB danquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Prima, maar dan zeggen wij dat er toch echt een policy is die je in acht hebt te houden.
KLB is géén vrijbrief om je te misdragen.
Grappen zoals "TS is een aap" of "TS kan beter bananen gaan plukken in Ghana" zijn dus geen probleem voor je?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Juist. En wanneer alles binnen de grenzen van de FAQ/policy blijft is er niets aan de hand imo. Ik ga niet noten of bannen omdat users een semi lollige grap maken.
Die vallen buiten de policy en daar zou dus op gemod moeten worden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Grappen zoals "TS is een aap" of "TS kan beter bananen gaan plukken in Ghana" zijn dus geen probleem voor je?
nu moet ik weer lachenquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Grappen zoals "TS is een aap" of "TS kan beter bananen gaan plukken in Ghana" zijn dus geen probleem voor je?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die vallen buiten de policy en daar zou dus op gemod moeten worden.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:33 schreef leeell het volgende:
[..]
maar een forum is nu eenmaal een anarchie, wat wil je doen dan? ban me maar dan kloon ik , kloon gevonden? jammer er zijn nog wel 5000 baggeraars die er zijn, niemand leest de policy niemand houd zich eraan. KLB dan
99% van de kankercellen weet dat ze niet ongeremd mogen delen. En ze doen het toch! Soms is het beter om de hele tumor gewoon te amputeren (KLB dus dicht te zetten).quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een forum is een anarchie? Wat een onzin. Verkloten users het, gaan ze eraf, klonen ze, gaan die eraf, desnoods een IPban. Baggeren is geen ramp, zolang het binnen grenzen blijft. Er is een verschil tussen lolbroekerij en racisme of doodsverwensingen. Of je de policy wel of niet gelezen hebt, 99% van de KLBers weet dondersgoed wat wel en niet mag.
iets met druppel op een gloeiende plaat, en ja iedereen weet wat hij mag en niet mag, en mensen gaan daar nu eenmaal overheen omdat mensen zich niet gaan inhouden over wat ze willen zeggen op een forum.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een forum is een anarchie? Wat een onzin. Verkloten users het, gaan ze eraf, klonen ze, gaan die eraf, desnoods een IPban. Baggeren is geen ramp, zolang het binnen grenzen blijft. Er is een verschil tussen lolbroekerij en racisme of doodsverwensingen. Of je de policy wel of niet gelezen hebt, 99% van de KLBers weet dondersgoed wat wel en niet mag.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Pluis_Konijn is een superlief meisje dat onwijs mooi kan zingen. Snap die ´bashactie´ ook niet dan.
Ik denk dat iemand als yvonne FOK! en haar users kent als haar broekzak. En dat is toch de meest aanwezige rooie die overal weet en verstand van heeft.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:37 schreef Maanvis het volgende:
Jep, FOK! is een poel des verderfs waar alleen maar kutusers posten. Dat is althans de instelling die de modjes hebben. Zie alleen maar eens hoe rooien reageren in FB. Geen duidelijk antwoord geven op vragen en als je doorvraagt klagen dat je zeurt of trollt. Waardoor uiteindelijk het zeuren en trollen alleen maar overblijft, want dat is het enige nuttige wat nog uit FB te halen is. Bepaalde onduidelijke policy's worden alleen in het leven geroepen om "van het gezeik af te zijn als we eens inconsequent zijn".
De algehele houding van FOK! jegens zijn users is "Niet zeiken, bevalt het niet dan rot je maar op". Nou waar zou die bagger dan vandaan komen? Voor een kutbaas wil jij ook niet werken, en op FOK! zijn nou eenmaal weinig leuke bazen in de verbaggerde fora.
En mbt bans; Iedereen die hier al meer dan 5 jaar komt weet precies hoe je die kunt ontwijken. En loop je een keer toevallig eentje op dan ben je er na 48u weer.
En mbt gemeen zijn.. ik af en toe lomp in R&P en soms in WGR, tegen zwakke mensen die ik niet mag. Lekker makkelijk. En modjes laten het daar allemaal de vrije loop, op zich niets mis mee want daar worden de TS'ers daar ook hard van.
En verder nog: Blijkbaar faalt het beleid al ontiegelijk lang. Misschien is het tijd om de beleidsmakers, die al jaren op hun rode of donkerblauwe pluche zitten, te vervangen? Ik kan me voorstellen dat als je al jaren rood of donkerblauw bent dat je dan niet meer weet wat er speelt onder de users en hoe bepaalde zaken overkomen op de users
.
nouja waar ligt de grens tussen moedwillig baggeren en hersenscheetjes plaatsen? ikzelf doe het 2e namelijk heel vaak, als ik wil weten hoe een idee dat aan mijn hoofd ontsprong gedragen wordt in de buitenwereld. Vaak heul slecht. maargoed, dat weet ik dus pas nadat ik het post. Want mijn katten vinden alles toch wel leuk wat ik doe dus die zijn geen goede graadmeter.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:38 schreef Biogarde het volgende:
En context etc etc. Het is niet makkelijk omdat trends razendsnel veranderen in forums als KLB en ONZ.
Als iemand het woord famfare of soberzo gebruikt in zijn of haar post (want dat is een trend), dan ga ik dat niet verbieden. Ik ga dat verbieden wanneer het vervelend begint te worden of omdat het er echt begint uit te zien als moedwillig baggeren.
Jij helpt me altijd goed.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Eens, maar dan moet het wel kenbaar gemaakt worden. Crew ziet niet alles.
Daarom is het op FOK! ook zo'n teringbende, omdat de rooien de users zo goed kennenquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand als yvonne FOK! en haar users kent als haar broekzak. En dat is toch de meest aanwezige rooie die overal weet en verstand van heeft.
En zit ze fout, dan zegt ze dat net zo goed. Ook tegen FA's, users, etc etc.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:33 schreef leeell het volgende:
[..]
maar een forum is nu eenmaal een anarchie, wat wil je doen dan? ban me maar dan kloon ik , kloon gevonden? jammer er zijn nog wel 5000 baggeraars die er zijn, niemand leest de policy niemand houd zich eraan. KLB dan
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:39 schreef leeell het volgende:
[..]
iets met druppel op een gloeiende plaat, en ja iedereen weet wat hij mag en niet mag, en mensen gaan daar nu eenmaal overheen omdat mensen zich niet gaan inhouden over wat ze willen zeggen op een forum.
Ik weet hoe het werkt en ga er dan ook heel soepel mee om. Ben immers zelf een baggeraar. Maar er zijn grenzen en die staan ook in mijn notes. En die grens mag je van mij voor een groot deel zelf opzoeken, maar accepteer dan wel dat er consequenties kunnen ontstaan. En daar hebben veel users moeite mee, simpelweg omdat ze er niet mee om kunnen gaan, puber zijn of omdat ze FOK! denken te kennen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nouja waar ligt de grens tussen moedwillig baggeren en hersenscheetjes plaatsen? ikzelf doe het 2e namelijk heel vaak, als ik wil weten hoe een idee dat aan mijn hoofd ontsprong gedragen wordt in de buitenwereld. Vaak heul slecht. maargoed, dat weet ik dus pas nadat ik het post. Want mijn katten vinden alles toch wel leuk wat ik doe dus die zijn geen goede graadmeter.
ja en dat is het nu precies.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tsja, dan wordt het een kwestie van lange adem...
Dus je hebt liever een newbie user als FA/A die er op los gaat bannen? Ik denk juist dat het fijn is dat ik weet wie Maanvis is, al kwam je nauwelijks in mijn fora toen ik mod was.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daarom is het op FOK! ook zo'n teringbende, omdat de rooien de users zo goed kennen.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daarom is het op FOK! ook zo'n teringbende, omdat de rooien de users zo goed kennen.
quote:
Soms vind ik haar manier van modden ok niet goed eigenlijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand als yvonne FOK! en haar users kent als haar broekzak. En dat is toch de meest aanwezige rooie die overal weet en verstand van heeft.
En zit ze fout, dan zegt ze dat net zo goed. Ook tegen FA's, users, etc etc.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik weet hoe het werkt en ga er dan ook heel soepel mee om. Ben immers zelf een baggeraar. Maar er zijn grenzen en die staan ook in mijn notes. En die grens mag je van mij voor een groot deel zelf opzoeken, maar accepteer dan wel dat er consequenties kunnen ontstaan. En daar hebben veel users moeite mee, simpelweg omdat ze er niet mee om kunnen gaan, puber zijn of omdat ze FOK! denken te kennen.
En het komt ook wel goed met ze, ze moeten alleen een paar keer tegen de lamp lopen.
Yvonne heeft mij ooit eens in het echt gezien, betwijfel alleen of ze het zelf nog weet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:43 schreef leeell het volgende:
ik vraag me altijd wel af; wie kent mij nu ?
kent yvonne mij als user? ik denk het niet maarja
nouja je moet wel 3 meter boven het maaiveld uitsteken om echt tegen de lamp te lopen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik weet hoe het werkt en ga er dan ook heel soepel mee om. Ben immers zelf een baggeraar. Maar er zijn grenzen en die staan ook in mijn notes. En die grens mag je van mij voor een groot deel zelf opzoeken, maar accepteer dan wel dat er consequenties kunnen ontstaan. En daar hebben veel users moeite mee, simpelweg omdat ze er niet mee om kunnen gaan, puber zijn of omdat ze FOK! denken te kennen.
En het komt ook wel goed met ze, ze moeten alleen een paar keer tegen de lamp lopen.
Mag hier niet praten over vorige bansquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik had het allang gelezen.
Fijn, jouw mening toch?
Waarom dan zo lafjes verwijderen
Loop hier een tijdje rondquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:48 schreef leeell het volgende:
sowieso hoort er geen ethiek te zijn in een forum, het recht van de sterkste (oftwel de meerderheid met de grootste bek)
en hou je daar niet van? ga je toch naar het Viva forum
ik loop hier nu al een tijdje rond en het FOK! draait om KLB en bijbehorend gedrag en de rest van de subfora zijn ondertussen overspoeld en staan er een beetje buiten (R&P anyone?)
Zegt de jongen die te pas en te onpas mensen voor autist uitmaakt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:31 schreef AdvancedPower het volgende:
Waar zouden we in godsnaam allemaal zo gemeen tegen elkaar doen?
doe ff normaal gekquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:48 schreef leeell het volgende:
sowieso hoort er geen ethiek te zijn in een forum, het recht van de sterkste (oftwel de meerderheid met de grootste bek)
en hou je daar niet van? ga je toch naar het Viva forum
ik loop hier nu al een tijdje rond en het FOK! draait om KLB en bijbehorend gedrag en de rest van de subfora zijn ondertussen overspoeld en staan er een beetje buiten (R&P anyone?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |