Dat weet ik.quote:
Nee, ik ben een manspersoon en ga AP ook niet troosten. Ik heb nog steeds een hekel aan hem.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:18 schreef Annnet het volgende:
Ben ik de enige vrouwspersoon die hier de humor wel van inziet en AP niet gaat troosten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Nou nee ik zo eerder zeggen mensen die naïef zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:20 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Mensen die niet voor zichzelf durven opkomen bedoel je?
Er word ook nogal veel gepostquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Mja, jij gaat toch selectief in op mijn posts, dus ik ga geen moeite meer nemen. Anders moet ik me blijven herhalen.
En waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, want types als jij pissen niet tegen een auto maar lopen eroverheen. En ja, daar zeg ik wat van. En ja, ik heb daarom weleens klappen gekregen.
Waarom zouden die mensen zich er niet in mogen mengen? Het gaat per slot van rekening om die mensen toch?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:26 schreef BrandX het volgende:
Het is gewoon jammer dat ook hier weer mensen zich in dit topic mengen en zichzelf ook hier stoer vinden als 'volleerd' KLB of ONZ basher/troller.
Naja ik ben dan geen AP basher maar heb hem vaak zat in actie gezien, niet echt denderend ofzo..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:26 schreef BrandX het volgende:
Het is gewoon jammer dat ook hier weer mensen zich in dit topic mengen en zichzelf ook hier stoer vinden als 'volleerd' KLB of ONZ basher/troller.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:22 schreef SolidasRock het volgende:
Wie troost AP dan? Ik ken hem verder niet en bash hem ook niet. Ik weet wel dat hij een hele reputatie heeft opgebouwd en ken hem vooral van het telefoontje naar yvonne om een unban waar zij giftig om geworden is...
tis maar wat je triest noemt. Bashen en trollen is dat in jouw FOK!wereldbeeld blijkbaar niet, in ons FOK!wereldbeeld wel. Doorzeiken is er af. Al oude regel.quote:
ze mogen zich er prima in mengen, graag zelfs, maar dan wel op een realistische manier, en niet wederom als toetsenbordheldquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:28 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Waarom zouden die mensen zich er niet in mogen mengen? Het gaat per slot van rekening om die mensen toch?
geen idee. Boeit me ook niet. Ik vraag alleen of men hier normaal mee kan discussieren ipv internethoollie spelen en dus ook in dit topic lopen trollen. Als je dat niet doet èn dus gaat trollen, heb je het dus gewoon echt niet begrepenquote:
Sowwy! ik ben een Bash-Barbaar ik kan niet goed lezen, ik ga weer terug naar Onz.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
lees eens wat beter? Het telefoongesprek wat AP niet.
ik zeg dat nergens, ik constateer alleen dat jij conclusies trekt die niet juist zijn, omdat je niet goed gelezen hebt, wat de beste kan overkomenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sowwy! ik ben een Bash-Barbaar ik kan niet goed lezen, ik ga weer terug naar Onz.
toedels!
nee. Dit topic vraagt aandacht aan de bash/trollusers om eens gewoon normaal te gaan doen. Niet specifiek tegen AP maar in zijn algemeenheid.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:35 schreef Zero_Empathy het volgende:
maargoed dit topic moet ons allemaal tot inkeer brengen en AP de leider van dat nieuwe geloof zodat hij kan semibaggeren?
Ja ik ook, de quote van AP (waarin hij verteld yvonne gebeld te hebben en een uitbrander gekregen te hebben) stond in iemands fotoboek. Weet ff niet meer in wiens fotoboek dat was.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:32 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Niet? Wie dan wel, ik had altijd begrepen dat AP dat was
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:41 schreef SolidasRock het volgende:
Hoe dan ook, is dit nou een verzoek om Paul niet meer te bashen? Maar die kerel kan het hebben volgens mij itt tot AP?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee. Dit topic vraagt aandacht aan de bash/trollusers om eens gewoon normaal te gaan doen. Niet specifiek tegen AP maar in zijn algemeenheid.
10 juli is er in Emmen een FOK!BBQ, georganiseerd door Huppelmuts, topic te vinden in ONZquote:
Nee, hoor. Er loopt gewoon een aanmeldtopic.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:45 schreef BrandX het volgende:
en is die BBQ net zo besloten en intiem en geheimachtig als de ONZ SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |