abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83469570
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:13 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Crane en Elixabete waren ook een goede voorbeelden, en heel veel van AFCA lui, (daar heb ik om de een of andere manier altijd mot mee )
Elixabete *fapfapfap*
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_83469647
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Elixabete *fapfapfap*
Ik heb ooit een keer tegen haar 'je moeder' gezegd omdat ze russisch ging praten en sindsdien was ze boos tot het Guild Wars akkefietje, daarna heb ik nooit meer wat van haar gehoord
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  dinsdag 29 juni 2010 @ 23:16:22 #203
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_83469651
Ik heb even flink de bezem foor dit topic getrokken.

OT: AP: je hebt een en ander natuurlijk wel aan jezelf te danken. Maar dat neemt niet weg dat dat je tot in de eeuwigheid hoeft te blijven achtervolgen. Het is dus aan jezelf om te bewijzen dat je ook meent wat je in je OP schrijft, en dan zul je merken dat het gedrag tegenover jou ook in positieve zin verandert. En verwacht dat echt niet binnen een paar dagen, want wat jij hebt opgebouwd poets je niet binnen een paar dagen weg. Maar als je gewoon normaal je best blijft doen komt dat uiteindelijk best goed.

Overigens ben ik het eens met BX: ik vind het kudde en bashgedrag in KLB en ONZ echt zorgwekkend. Als een stel blinde kippen/lemmingen.schapen basht iedereen blindelings achter elkaar aan.. En dat wordt vergoelijkt met een opmerking dat FOK! maar een speeltje is, en dat het "maar" internet is. Het is natuurlijk heel stoer om dat "anoniem" van achter je toetsenbord te doen, oh zo verschrikkelijk stoer.

Maar niemand vraagt zich af hoe het zou zijn als mensen zich zo tegen hen gaat gedragen irl.
Stop gewoon eens met dat hersenloze gebash, en ga gewoon eens met gezond verstand te werk. Ik weet ik vraag wel veel, maar als je dat doet zul je merken dat FOK! ook op een andere manier leuk kan zijn.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_83469793
Tjah wel eens dat het soms een beetje té lomp gaat.
Ik ben ook altijd wel in voor een dolletje en de grenzen opzoeken, maar "Ts is een aap" typen zoals hier:
'BEN JE NIET VOOR NEDERLAND??!' terwijl ze alleen aangeeft dat ze gewoon voor Ghana is gaat ook gewoon te ver.
pi_83469859
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:05 schreef BrandX het volgende:

[..]

ergens is het losgeslagen inderdaad, en wellicht niet adequaat op dat moment gereageerd. Dat is dan ook het risico van FOK! willen zijn en blijven, door elke keer weer af te wegen, kan dit nog wel of kan dit niet meer. En dat is soms verdomde lastig. Het is gewoon erg vervelend dat er users zijn die niet snappen dat er zoiets kan zijn als dat mods incidenteel zaken even losser laten, omdat dat ook moet kunnen, en wanneer genoeg genoeg is.

En in het zoeken naar die goede balans, is de balans doorgeslagen. En momenteel doen de KLB mods hun stinkende best om de boel weer on track te krijgen. Alleen kunnen de beste goede stoere eckte bazen er zeer slecht tegen als ze een keer een bannetje van 48 uur krijgen. Nee, ipv maken ze kutkloontjes aan, gaan ze mods bashen, FA's bashen en noem maar op. Enige tijd geleden heeft yvonne zelfs de ban emmer goed open gezet. Er zijn toen ook de nodige permbans gevallen. Maar op de een of andere manier is het tot nu toe dweilen met de kraan open, en de eckte baasjes geilen daar blijkbaar op . Maar we houden vol

Sportiviteit c.q. common sense is ook erg ver te zoeken namelijk bij die lui.
Zoiets zie je dan inderdaad ook alleen maar achteraf. Je zou het kunnen vergelijken met het snelheidsovertredingen voorbeeld: "ah man 2 km/u te hard is toch niet erg" en dat de politie (moderatie) dan zegt "oké is goed, voor deze keer." En dat de volgende dan 4 km/u te hard gaat en het ook kwijtgescholden wordt omdat het "toch maar 2 km/u harder was dan die ander, en daarmee deden we ook niets."

Maar terugdraaien gaat zo lastig. Het is makkelijker om de grenzen open te zetten dan om ze weer dicht te gooien.
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Omdat met name dat tuig dat rondbazuint op KLB een IQ heeft van een zeespons.
Ik rondbazuin daar ook soms.

Maar het is IMO te makkelijk om het "tuig" op één hoop te gooien. Je ziet veel users die ergens een opmerking plaatsen die eigenlijk niet kan maar in een ander topic/subforum zijn ze wel weer serieus.

Sommige users zijn gewoon 1 hoop stront, eens, maar het merendeel heeft gewoon soms zwakke momenten. En omdat er ergens in het verleden meer toegelaten werd, is het nu een stuk makkelijker om van die bashmomenten iets hardere bashmomenten te maken omdat het toch geaccepteerd wordt.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 29 juni 2010 @ 23:20:18 #206
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_83469870
Ok ik zal dan ook eens serieus doen
AP vraagt er gewoon zelf om net zoals ik er vaak zelf om vraag met baggertopics.
AP is een aandachtshoer net zoals ik
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_83470011
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:20 schreef Paul het volgende:
Ok ik zal dan ook eens serieus doen
AP vraagt er gewoon zelf om net zoals ik er vaak zelf om vraag met baggertopics.
AP is een aandachtshoer net zoals ik
Jij bent gewoon een FOK!acteur ingehuurd door Danny en yvonne om het forum wat levendiger te maken met het nodige FOK!typetje. Jij bent een geval apart.
  Redactie Sport dinsdag 29 juni 2010 @ 23:25:11 #208
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83470148
Het valt mij wel op dat ik me eigenlijk niet zo erger aan types zoals AP en Paul. Ze open baggertopics, maar die moeten er ook zijn (tot op zekere hoogte). Ik erger me meer aan de bashtopics, en users die je echt overal alleen maar posten met 'TS is homo', 'TS kan er niet mee omgaan.' etc. etc.

Gewoon normaal doen en af en toe een geintje/relletje is niet erg.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_83470156
Ik ben trouwens nu wel een beetje mijn gedrag aan het veranderen na een V&A ervaring waarin iemand mij niet wilde geloven over een ruil van 2 spellen, vanwege mijn post gedrag. (Het is uiteindelijk wel goed gekomen hoor, ik heb het spel eerst opgestuurd en hij na ontvangst zijn spel)
pi_83470256
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 22:58 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Pluiskonijn bash. 2 weken terug ofzo. Ik begon ermee. Met de ui. Zij kopieerden mijn goede idee
Omdat er toch al over bashen en niet normaal kunnen reageren wordt gepraat, wat was je reden om pluiskonijn te bashen? Vroeg hij erom? Opent ie baggertopicjes? Heb je er spijt van? Kan je in volgende topicjes weer normaal tegen hem doen?
pi_83470400
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:26 schreef SolidasRock het volgende:
Omdat er toch al over bashen en niet normaal kunnen reageren wordt gepraat, wat was je reden om pluiskonijn te bashen? Vroeg hij erom? Opent ie baggertopicjes? Heb je er spijt van? Kan je in volgende topicjes weer normaal tegen hem doen?
Pluis_Konijn is een superlief meisje dat onwijs mooi kan zingen. Snap die ´bashactie´ ook niet dan.
pi_83470411
Pluis is een vrouwtje. Heb je haar inzending voor dat FOK!idols niet gezien?
Maar dat snapte ik ook al niet inderdaad. Echt een goed voorbeeld van zinloos gebash puur om het gebash, wat dus niet zou mogen.
pi_83470456
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:25 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik ben trouwens nu wel een beetje mijn gedrag aan het veranderen na een V&A ervaring waarin iemand mij niet wilde geloven over een ruil van 2 spellen, vanwege mijn post gedrag. (Het is uiteindelijk wel goed gekomen hoor, ik heb het spel eerst opgestuurd en hij na ontvangst zijn spel)
Ik had het eigenlijk pas door na een ban van een maand.
Sindsdien eigenlijk gewoon altijd wel binnen de grenzen gereageerd.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 23:30:06 #214
256666 leeell
I know you're lonely
pi_83470464
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:25 schreef DutchErrorist het volgende:
ik moest lachen

maarja, ik persoonlijk doe me op Fok geheel anders voor dan normaliter.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_83470478
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:26 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Niet echt up to date ofwel, Iedereen die pluis bashte ( is meisje btw ) ziet haar deze zaterdag op de BBQ meet, dus helemaal niks aan de hand whiteknight.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 23:30:40 #216
256666 leeell
I know you're lonely
pi_83470507
tevens dat "voordat je reageert balkje" verneukt mn hele layout
  Redactie Sport dinsdag 29 juni 2010 @ 23:32:51 #217
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83470619
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:30 schreef leeell het volgende:

[..]

ik moest lachen

Ja, ik ook. in het echt ben ik stil en praat ik weinig. Maar dat zie je niet aan mijn postgemiddelde.

Maargoed, je gedragen op een forum is ook een vak apart, blijkt maar weer.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 23:34:28 #218
256666 leeell
I know you're lonely
pi_83470710
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:32 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ja, ik ook. in het echt ben ik stil en praat ik weinig. Maar dat zie je niet aan mijn postgemiddelde.

Maargoed, je gedragen op een forum is ook een vak apart, blijkt maar weer.
bij mij is het anders, ik praat altijd heel veel maar hier, tja ik weet het niet... gewoon niet serieus
pi_83470829
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:30 schreef leeell het volgende:

[..]

ik moest lachen

Ja ik ook Op Fok! heb ik een alter-ego
pi_83470903
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:30 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Niet echt up to date ofwel, Iedereen die pluis bashte ( is meisje btw ) ziet haar deze zaterdag op de BBQ meet, dus helemaal niks aan de hand whiteknight.
Whiteknight Het gaat hier over onnodig en overmatig bashen. Waarom AP en Paul gebashed worden is duidelijk, maar waarom worden anderen gebashed? Was het haar postgedrag, haar gezang of haten de bashers konijnenliefhebbers...
  dinsdag 29 juni 2010 @ 23:39:17 #221
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_83470970
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:37 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Whiteknight Het gaat hier over onnodig en overmatig bashen. Waarom AP en Paul gebashed worden is duidelijk, maar waarom worden anderen gebashed? Was het haar postgedrag, haar gezang of haten de bashers konijnenliefhebbers...
Nou er was wel wat meer aan de hand. Zoek het topic anders eens op en lees dat eens door

Het staat toch op het internet en toch vraag je ernaar
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_83471104
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:37 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Was meer een skype ding.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 23:46:38 #223
137556 L.no
Midlife crisis
pi_83471348
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:39 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Nou er was wel wat meer aan de hand. Zoek het topic anders eens op en lees dat eens door

Het staat toch op het internet en toch vraag je ernaar
Heb je een link voor me?
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
  dinsdag 29 juni 2010 @ 23:51:27 #224
291300 Fapperdefap
Bekend van TV.
pi_83471595
Ik steun je voornemen maar ik moet het allemaal nog maar zien of het nog echt gaat gebeuren ook. Een maand geleden had je ook zo'n topic, maar ondertussen wel roepen dat o.us fapt op elk naamtopic dat hij krijgt

Daarnaast ben je zelf ook niet de beste bezig met posts als
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 19:44 schreef AdvancedPower het volgende:
Wat een autisten zeg. Ga thuis of in een kroeg of op een plein voetbal kijken i.p.v hier rond te hangen. Zo steun je oranje heus niet hoor.

Klacht: FOK!kers die FOK!ken tijdens NED-KAM
Ja, want iedereen die geen voetbal kijkt is gelijk een autist? Sommige mensen waren gewoon aan het werk tijdens NED-KAM. Zo kan ik nog wel genoeg voorbeelden noemen hoor, dat je vrolijk doorgeneraliseert en basht, ook als het niet uitgelokt is.
You know what you want but you get what you said that you know you've always said that you wanted instead.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 23:53:04 #225
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_83471677

Daarom waarschijnlijk..
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_83471709
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 21:42 schreef BrandX het volgende:

[..]

Eensch. Met name in KLB zie ik vaak een hoop internethelden slash kinderachtige pubertjes tekeer gaan tegen anderen, dat ik regelmatig denk: 'uhuh, en nu als je me irl tegen komt '.
Volgens mij heb je hier al de reden?
Het is anoniem.
Je kan je frustraties kwijt op mensen wie het toch weinig uitmaakt..
Internet helden zeggen alles waarvoor ze in het echt door de totale vriendengroep worden uitgekotst..

Dit zegt het eigenlijk allemaal. (En ja, dat is serieus..)
  dinsdag 29 juni 2010 @ 23:59:25 #227
256666 leeell
I know you're lonely
pi_83471982
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:53 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Volgens mij heb je hier al de reden?
Het is anoniem.
Je kan je frustraties kwijt op mensen wie het toch weinig uitmaakt..
Internet helden zeggen alles waarvoor ze in het echt door de totale vriendengroep worden uitgekotst..

Dit zegt het eigenlijk allemaal. (En ja, dat is serieus..)
[ afbeelding ]
de gozer die dat verzonnen heeft is echt geniaal,

het is gewoon de waarheid, ik denk niet dat er iemand is die die regels kan ontkrachten
pi_83472240
Behalve nr 30
  woensdag 30 juni 2010 @ 00:04:36 #229
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_83472251
Behandel andere niet zoals je zelf niet behandeld wil worden.

Dat is niet alleen irl, maar zeker ook op FOK! van toepassing.
En heb je overal schijt aan en denk je dat FOK! maar een speeltje is waar je ongestraft de beest kan uithangen, moet je jezelf maar eens afvragen of FOK! wel het juiste medium voor je is.

Serieus, het gebash moet gewoon een keer afgelopen zijn in de huidige vorm. Het gaat veel en veel te ver allemaal.
  woensdag 30 juni 2010 @ 00:05:42 #230
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_83472299
Iedereen moet vanaf nu lief tegen elkaar doehoen!!
  woensdag 30 juni 2010 @ 00:06:55 #231
256666 leeell
I know you're lonely
pi_83472361
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:04 schreef Symphonic het volgende:

En heb je overal schijt aan en denk je dat FOK! maar een speeltje is waar je ongestraft de beest kan uithangen, moet je jezelf maar eens afvragen of FOK! wel het juiste medium voor je is.

Serieus, het gebash moet gewoon een keer afgelopen zijn in de huidige vorm. Het gaat veel en veel te ver allemaal.
hier ben ik het dus met je oneens, FOK! is voor mij nu eenmaal een uitlaatklep, een plek waar je mensen (onder het mom van bijv KLB) helemaal de grond in kan boren zodra ze persoonlijke informatie of wat dan ook afgeven, dit is bash in zn puurste vorm en ik doe het ervoor, hoe slecht het eigenlijk ook is
pi_83472364
quote:
Opzich mee eens, maar als moderator moet je het soms ook een beetje aan kunnen voelen.
Er is een verschil tussen bashen en bashen.

Dat muziekjongen gedoe laatst vond ik ook nergens opslaan.
  woensdag 30 juni 2010 @ 00:07:00 #233
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_83472370
Soms vraag ik me af of mensen het internet wel begrijpen.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_83472388
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:04 schreef Symphonic het volgende:

in de huidige vorm?
want ik persoonlijk vind KLB en ONZ toch wel een plek waar gebash toegestaan kan worden..
Nu moet ik zeggen dat ik geen onwijze kenner ben, en daardoor misschien de ernstigste topics/posts over het hoofd zie?
  Moderator woensdag 30 juni 2010 @ 00:07:41 #235
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_83472400
Ontopic, bashen is kut, etc etc etc.

Maar mag ik wel er op wijzen dat, wanneer je echt verdieping wilt, het ook bést te vinden valt op FOK? Ik wil niet zeggen dat alles moet verslonzen omdat er andere subfora zijn, maar ik wil wel zeggen dat ONZ/KLB en anderen niet per definitie voor FOK leidend zijn.

Het trekt alleen wel de meeste publiek.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 30 juni 2010 @ 00:07:47 #236
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_83472406
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:05 schreef maickeltje het volgende:
Iedereen moet vanaf nu lief tegen elkaar doehoen!!
in ieder geval normaal en resectvol.
Een forum is een discussieplatform, dus je hoeft het echt met elkaar eens te zijn, maar met een groep van 50 mensen 1 user compleet onder het beton schoffelen, is iets van een heel ander kaliber.
  Redactie Sport woensdag 30 juni 2010 @ 00:08:53 #237
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83472460
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:06 schreef leeell het volgende:

[..]

hier ben ik het dus met je oneens, FOK! is voor mij nu eenmaal een uitlaatklep, een plek waar je mensen (onder het mom van bijv KLB) helemaal de grond in kan boren zodra ze persoonlijke informatie of wat dan ook afgeven, dit is bash in zn puurste vorm en ik doe het ervoor, hoe slecht het eigenlijk ook is
Er is dan ook een verschil tussen bashen EN kwaliteit posten en alleen maar bashen. Er zijn gewoon users die hier alleen maar komen om andere users te pesten
  woensdag 30 juni 2010 @ 00:10:03 #238
256666 leeell
I know you're lonely
pi_83472507
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:08 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Er is dan ook een verschil tussen bashen EN kwaliteit posten en alleen maar bashen. Er zijn gewoon users die hier alleen maar komen om andere users te pesten
ja ok, ik doe ook gewoon heel normaal op FOK! als je mn PH bekijkt maarja, FOK is nu niet eenmaal een lieve plek, (KLB en ONZ dan vooral)

dit is nooit meer te veranderen, het gebash zal altijd doorgaan omdat het nu eenmaal zo ver is gekomen
pi_83472570
Lees dit topic eens door: 'BEN JE NIET VOOR NEDERLAND??!'

Lijkt me dat jullie het er ook mee eens zijn dat dit nergens opslaat?
  woensdag 30 juni 2010 @ 00:12:16 #240
256666 leeell
I know you're lonely
pi_83472597
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:11 schreef TwenteFC het volgende:
Lees dit topic eens door: 'BEN JE NIET VOOR NEDERLAND??!'

Lijkt me dat jullie het er ook mee eens zijn dat dit nergens opslaat?
dit is KLB
  woensdag 30 juni 2010 @ 00:12:45 #241
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_83472609
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:06 schreef leeell het volgende:

[..]

Nee dus. Natuurlijk is een geintje leuk, maar dat is heul iets anders dan iemand onder het beton schoffelen. Vroeger was KLB een leuk forum waar je serieus en met en knipoog over dingen kon klagen.

Nu is KLB nog erger verbaggerd dan ONZ en is het volkssport nummer 1 geworden om users onder het beton te schoffelen, nietszeggende kutplaatjes te posten en vooral als een kudde schapen dezelfde nietszeggende tering opmerkingen de ether in te slingeren.

Joh wat een leuke uitlaatklep. Whehehehehe ik kan hetzelfde zielige riedeltje afspelen als de user voor me. Nou nou nou wat knap. Probeer eens als een normaal mens reageren, en misschien heb je dan nog veeel meer voldoening aan je uitlaatklep.
En ONZ is de uitlaatklep voor LEUKE lolletjes.....
  woensdag 30 juni 2010 @ 00:13:31 #242
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_83472631
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:12 schreef leeell het volgende:

[..]

dit is KLB
ja en KLB is zwaar verkankerd momenteel, alleen jammer dat jullie dat zelf niet willen zien.
Echt fucking sad.
  Redactie Sport woensdag 30 juni 2010 @ 00:13:42 #243
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83472638
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:10 schreef leeell het volgende:

[..]

ja ok, ik doe ook gewoon heel normaal op FOK! als je mn PH bekijkt maarja, FOK is nu niet eenmaal een lieve plek, (KLB en ONZ dan vooral)

dit is nooit meer te veranderen, het gebash zal altijd doorgaan omdat het nu eenmaal zo ver is gekomen
Daarom, het hangt er maar net vanaf waar je het vaakst komt. Ik denk dat de mensen in OUD, LIF en CUL er misschien heel anders over denken dan in ONZ en KLB.
  woensdag 30 juni 2010 @ 00:14:05 #244
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_83472654
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:10 schreef leeell het volgende:

[..]

je allergrootste rekenfout
  Moderator woensdag 30 juni 2010 @ 00:14:59 #245
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_83472693
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:13 schreef Symphonic het volgende:

[..]

ja en KLB is zwaar verkankerd momenteel, alleen jammer dat jullie dat zelf niet willen zien.
Echt fucking sad.
Dan heb je eens een echte klacht, word je als autist, als josti, als mongool uitgemaakt.

Zoiets als:
'Ongeluk met auto, iemand reed opeens bovenop me'

TS: dan had je maar door moeten rijden klapjosti!
TS: dan had je maar daar niet moeten staan mongool!
TS: dan had je op de fiets moeten gaan autist!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 30 juni 2010 @ 00:15:08 #246
256666 leeell
I know you're lonely
pi_83472698
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:12 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Nee dus. Natuurlijk is een geintje leuk, maar dat is heul iets anders dan iemand onder het beton schoffelen. Vroeger was KLB een leuk forum waar je serieus en met en knipoog over dingen kon klagen.

Nu is KLB nog erger verbaggerd dan ONZ en is het volkssport nummer 1 geworden om users onder het beton te schoffelen, nietszeggende kutplaatjes te posten en vooral als een kudde schapen dezelfde nietszeggende tering opmerkingen de ether in te slingeren.

Joh wat een leuke uitlaatklep. Whehehehehe ik kan hetzelfde zielige riedeltje afspelen als de user voor me. Nou nou nou wat knap. Probeer eens als een normaal mens reageren, en misschien heb je dan nog veeel meer voldoening aan je uitlaatklep.
En ONZ is de uitlaatklep voor LEUKE lolletjes.....
maar KLB is KLB niet meer en het oude komt nooit meer terug.
  Redactie Sport woensdag 30 juni 2010 @ 00:16:07 #247
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83472744
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:14 schreef Symphonic het volgende:

[..]

je allergrootste rekenfout
Ik denk dat de mods maar eens harder moeten optreden als het niet normaal meer kan.
  woensdag 30 juni 2010 @ 00:16:54 #248
256666 leeell
I know you're lonely
pi_83472766
ik snap dat jullie me ervoor afrekenen, maar ik doe nu eenmaal in KLB enja dat subforum is nu eenmaal de Nederlandse 4chan, en moet je eens gaan vergelijken hoeveel ze samen overeenkomen met elkaar, en als je naar mn PH kijkt, mn posts in GAM en MUZ en LWL zijn allemaal heel normaal, dus zo kan het ook maar in KLB nu eenmaal niet meer.
  woensdag 30 juni 2010 @ 00:23:00 #249
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_83472985
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:16 schreef leeell het volgende:
ik snap dat jullie me ervoor afrekenen, maar ik doe nu eenmaal in KLB enja dat subforum is nu eenmaal de Nederlandse 4chan, en moet je eens gaan vergelijken hoeveel ze samen overeenkomen met elkaar, en als je naar mn PH kijkt, mn posts in GAM en MUZ en LWL zijn allemaal heel normaal, dus zo kan het ook maar in KLB nu eenmaal niet meer.
4chan?

Dus als ik een neger ben, een topic open en de 15 eerstvolgende reacties zijn: TS is een neger, dan lijkt het op 4chan?

En KLB is helemaal niet zo rot, KLB is anders. Pak er maar een willekeurig topic uit 2004 bij. 1:1. Alleen is het nu like 10 keer drukker en heb je sneller dat 'bagger' opvalt. KLB is groot en extreem druk.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  woensdag 30 juni 2010 @ 00:24:12 #250
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_83473028
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:15 schreef leeell het volgende:

[..]

maar KLB is KLB niet meer en het oude komt nooit meer terug.
Er is geen oude KLB. Dat is echt hetzelfde als nu, alleen was het toen een kalm forum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')