nah, daar gaat het er ook niet altijd lekker aan toe. Kliekjes/bashgedrag naar users die niet in hun straatje liggen. Same old same old, alleen wat sneakier.quote:
Oh? Ik weet daar helemaal niks vanaf? Je bedoelt UDOWU?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
nah, daar gaat het er ook niet altijd lekker aan toe. Kliekjes/bashgedrag naar users die niet in hun straatje liggen. Same old same old, alleen wat sneakier.
sinds vandaag ja. En drie keer raden waaromquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, er komen best veel mensen van buiten de SC. En die SC bestaat niet meer.
bingo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh? Ik weet daar helemaal niks vanaf? Je bedoelt UDOWU?
Paul, ajb of nuttige toevoegingen aan dit topic, of geen toevoegingenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef Paul het volgende:
AP ik zal je beschermen hoor jij bent mijn mattie op fok en msn
Users bashen? Je bedoelt die 4 die de SC overnamen en hun naam in de TT zetten, terwijl ons dat juist verboden was? Tja...quote:
Oei, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
nah, daar gaat het er ook niet altijd lekker aan toe. Kliekjes/bashgedrag naar users die niet in hun straatje liggen. Same old same old, alleen wat sneakier.
bijvoorbeeld. Kinderachtig gedrag dat trouwens. Triestquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Users bashen? Je bedoelt die 4 die de SC overnamen en hun naam in de TT zetten, terwijl ons dat juist verboden was? Tja...
Er wordt dan ook nergens gezegd dat dat niet kan. Het gaat om wat men tot standaard heeft 'verheven'quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:55 schreef Desunoto het volgende:
Zo nu en dan mag je best iemand (hard) met de neus op de feiten drukken, vind ik. In ieder geval je mening verkondigen. Vanmiddag was er dat topic in MUZ waarin iemand het o.a had over dat er niet meer naar omgekeken werd als hij zichzelf muzikant noemde. En als je dan luistert wat hij maakt en het blijkt de grootste BAGGER te zijn die je OOIT gehoord hebt, waarom mag je dat dan niet zeggen? Misschien even gemeen maar hartstikke eerlijk.
Pas als je uithaalt zonder reden of continu in elk ander topic van die user hem afzeikt op dat ene kutnummer of moment, zonder een knipoog van "ah geintje man" maar gewoon echt snoeihard, dan ben je echt gemeen.
Soms moet het kunnen en soms niet. Die grens moet je wel kunnen aanvoelen en dat kunnen gelukkig de meesten wel. En de meesten die de grens overschrijden doen dat bewust. Soms kan er inderdaad wel een situatie ontstaan waarin de ander iets anders opvat dan wat je bedoelde, maar dat is internet. Daar valt weinig aan te doen.
Pluiskonijn bash. 2 weken terug ofzo. Ik begon ermee. Met de ui. Zij kopieerden mijn goede ideequote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Even offtopic maar waar komt die UI eigenlijk vandaan. Heb al 3 of 4 users met dezelfde gezien...
Als steeds gemenere opmerkingen de standaard zijn geworden dan zegt het mij dat er qua moderatie in het verleden iets te tolerant mee om is gegaan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
Er wordt dan ook nergens gezegd dat dat niet kan. Het gaat om wat men tot standaard heeft 'verheven'.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:26 schreef BrandX het volgende:
Het is gewoon jammer dat ook hier weer mensen zich in dit topic mengen en zichzelf ook hier stoer vinden als 'volleerd' KLB of ONZ basher/troller.
ergens is het losgeslagen inderdaad, en wellicht niet adequaat op dat moment gereageerd. Dat is dan ook het risico van FOK! willen zijn en blijven, door elke keer weer af te wegen, kan dit nog wel of kan dit niet meer. En dat is soms verdomde lastig. Het is gewoon erg vervelend dat er users zijn die niet snappen dat er zoiets kan zijn als dat mods incidenteel zaken even losser laten, omdat dat ook moet kunnen, en wanneer genoeg genoeg is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als steeds gemenere opmerkingen de standaard zijn geworden dan zegt het mij dat er qua moderatie in het verleden iets te tolerant mee om is gegaan.
Of je leest het hele topic even door voordat je hier lekker bijdehand gaat lopen doenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:04 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het door hebt, maar AP is de grootste baggeraar hier.
En dan vraagt hij zich af waarom mensen ''gemeen'' tegen hem doen?
Gedraag je normaal en er gaat een wereld voor je open, AP.
Niet echt, zover ik weet lopen de meeste ''gemenerds'' rond in KLB/ONZ.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Omdat met name dat tuig dat rondbazuint op KLB een IQ heeft van een zeespons.
Dit is waar, ik noem een Piovan, Viswijfje, Paul, BaajGuardian, Maikuuul, MouzorX, allemaal stuk voor stuk doorgedraaide bosmongolen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:08 schreef DutchErrorist het volgende:
Soms vragen mensen er overigens wel om hoor, die zijn zo dom. Maar verder ben ik het opzich wel eens met de OP, ook al ben ik best wel een troll
Crane en Elixabete waren ook een goede voorbeelden, en heel veel van AFCA lui, (daar heb ik om de een of andere manier altijd mot meequote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Dit is waar, ik noem een Piovan, Viswijfje, Paul, BaajGuardian, Maikuuul, MouzorX, allemaal stuk voor stuk doorgedraaide bosmongolen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |