Ik maak iedere wedstrijd een, ongeacht of jij er een maakt of niet. Had hem trouwens niet gezien. Die van mij heeft een pakkende TT.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:46 schreef Lonker2.0 het volgende:
Ik was eerder, idioot.http://forum.fok.nl/topic/1482616
Nee ontreechte opmerking probeer het nog een keer.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:47 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik maak iedere wedstrijd een, ongeacht of jij er een maakt of niet. Had hem trouwens niet gezien. Die van mij heeft een pakkende TT.
Ja.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:50 schreef Dastan het volgende:
Maakte jij niet ook al zo'n zelfde topic aan bij die wedstrijd tegen Japan?
Met z'n allen voor de buis hangen gaan ze ook niet beter van spelen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:44 schreef AdvancedPower het volgende:
Zo steun je oranje heus niet hoor.![]()
Waka waka hey hey!quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Met z'n allen voor de buis hangen gaan ze ook niet beter van spelen.
Kenkerjong.
TweFoPO noemt anderen autist zodat hij zijn eigen gefrustreerde wazige gedachten kwijt kanquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:54 schreef Zwolsboy het volgende:
TS wilt niet toegeven dat hij autisme heeft en geen voetbal mag kijken omdat hij vanuit gaat dat NL wint en als NL verliest is dit zon grote verandering dat hij helemaal gaat zweten en de 24 uurs zorg (frion) hem moeten vastbinden omdat hij anders niet stopt met fappen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |