Wat ze dan hier nog net niet doen is je NAW gegevens opzoeken en je thuis lastig vallen + pizza's bestellen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
4chan?![]()
Dus als ik een neger ben, een topic open en de 15 eerstvolgende reacties zijn: TS is een neger, dan lijkt het op 4chan?
En KLB is helemaal niet zo rot, KLB is anders. Pak er maar een willekeurig topic uit 2004 bij. 1:1. Alleen is het nu like 10 keer drukker en heb je sneller dat 'bagger' opvalt. KLB is groot en extreem druk.
omdat de user in KLB altijd het zelfde zijn, er komen maar heel weinig "buitenstaanders" bij waardoor je een soort concentratie van kankerusers krijgt die 24/7 lopen te baggeren, en mocht er dan een onverhoopte buitenstaander langskomen die vol goede moed zn hyves neerplempt en vervolgens afgemaakt word (geluidstechnicus anyone) dan zeg ik ja dan is je subforum verrotquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
4chan?![]()
Dus als ik een neger ben, een topic open en de 15 eerstvolgende reacties zijn: TS is een neger, dan lijkt het op 4chan?
En KLB is helemaal niet zo rot, KLB is anders. Pak er maar een willekeurig topic uit 2004 bij. 1:1. Alleen is het nu like 10 keer drukker en heb je sneller dat 'bagger' opvalt. KLB is groot en extreem druk.
Maar waarom reageer je daar zo?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:16 schreef leeell het volgende:
ik snap dat jullie me ervoor afrekenen, maar ik doe nu eenmaal in KLB enja dat subforum is nu eenmaal de Nederlandse 4chan, en moet je eens gaan vergelijken hoeveel ze samen overeenkomen met elkaar, en als je naar mn PH kijkt, mn posts in GAM en MUZ en LWL zijn allemaal heel normaal, dus zo kan het ook maar in KLB nu eenmaal niet meer.
En daar ga jij je iets van aantrekken of niet?quote:Voordat je reageert
ontopic blijven of wegwezen
1: omdat KLB, omdat uitlaatklep , omdat humorquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar waarom reageer je daar zo?
Het is niets nieuws hoor. KLB was ooit heel leuk maar zeker sinds een jaar of twee al niet meer.
En nu krijg je kennelijk in bepaalde invoervelden de tekst
[..]
En daar ga jij je iets van aantrekken of niet?
dus je weet dat het verrot is, maar je werkt er gewoon lachend aan mee.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:25 schreef leeell het volgende:
[..]
omdat de user in KLB altijd het zelfde zijn, er komen maar heel weinig "buitenstaanders" bij waardoor je een soort concentratie van kankerusers krijgt die 24/7 lopen te baggeren, en mocht er dan een onverhoopte buitenstaander langskomen die vol goede moed zn hyves neerplempt en vervolgens afgemaakt word (geluidstechnicus anyone) dan zeg ik ja dan is je subforum verrot
precies en daarme degradeer je jezelf tot een rotte appel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:27 schreef leeell het volgende:
[..]
1: omdat KLB, omdat uitlaatklep , omdat humor
2: nee
edit: 2: in dit topic wel, omdat serieus gesprek en geen bagger
omdat ik van het KLB van nu hou, ik ken de users, de vaste groepen die er altijd zijn, ik beleef er veel plezier aan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dus je weet dat het verrot is, maar je werkt er gewoon lachend aan mee.
Misschien moet je eens bij jezelf terade gaan waarom dat is, en of KLB in een normale vorm niet veel leuker kan zijn. Ik blijf erbij: er moet ruimte zijn voor een geintje en een gebbetje, maar in deze vorm is het absoluut doorgeslagen in een onwenselijke vorm.
maar ik ben dit (<<<) niet, met mij is er niets mis.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies en daarme degradeer je jezelf tot een rotte appel.
Je legt hier precies bloot wat er mis is.
Eens, maar dan moet het wel kenbaar gemaakt worden. Crew ziet niet alles.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:29 schreef snakelady het volgende:
Ben het wel met je eens, ik zait op verschillende fora en nergens reageren mensen zo bruut als hier, merk dat ik me hier ook anders gedraag dan op de andere fora waar ik kom.
Denk dat dat het grootste probleem is, mensen gaan er in mee.
Maar echt het belachelijk maken van mensen of zelfs op hyves lastig vallen en zoals bij mij wel eens is gebeurd via een link foto's van mijn kinderen achterhalen en ongevraagd posten is eigenlijk te gek voor woorden en daar mag van mij ook veel strakker op gemod worden.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:30 schreef leeell het volgende:
[..]
maar ik ben dit (<<<) niet, met mij is er niets mis.
jullie moeten begrijpen dat iedereen in KLB zich als een alter-ego van zichzelf voordoet, daar heb je nu eenmaal de anonimiteit en vrijheid voor.
Haha, goed punt. Dat ondervind ik zelf regelmatig met mijn ´treintopics´. Ik weet als TS dat ik hoe dan ook gebasht ga worden, maar het is gewoon supergrappig (zolang het binnen de eerder vermelde grenzen blijft). Stukje zelfspot hoort daar ook bij.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:28 schreef Biogarde het volgende:
KLB is gewoon laagdrempelig en als je weinig eigenwaarde hebt open je een topic over je waardeloze sexleven. Geloof me, dubbel fun voor iedereen. En TS weet dat, de users weten dat en de crew weet dat. Kan ik wel verbieden dat een users dergelijke topics opent of users reacties plaatsen als: HAHAHA, TS NEUKT NIET, maar juist dat laatste vinden users en topicstarters leuk, want anders blijven ze er niet. En de meest geniale topics komen uit die hoek, dus schiet mij maar lek.
helemaal mee eens eens, gaat te ver, zelfs de mods gaan erin mee , strengere aanpak helpt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:29 schreef snakelady het volgende:
Ben het wel met je eens, ik zait op verschillende fora en nergens reageren mensen zo bruut als hier, merk dat ik me hier ook anders gedraag dan op de andere fora waar ik kom.
Denk dat dat het grootste probleem is, mensen gaan er in mee.
Maar echt het belachelijk maken van mensen of zelfs op hyves lastig vallen en zoals bij mij wel eens is gebeurd via een link foto's van mijn kinderen achterhalen en ongevraagd posten is eigenlijk te gek voor woorden en daar mag van mij ook veel strakker op gemod worden.
er zit nog een hele range tussen KLB serieus maken en KLB normaliseren.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:28 schreef Biogarde het volgende:
Kijk, je kan KLB wel serieus maken en ONZ gebruiken voor de lollerienz!1 garpen en TTT's only, maar ik denk dat je dan je doel voorbij schiet.
Het forum is giga groot, er moet gewoon een plek zijn waar je gek kan doen en jezelf kan zijn. Serieus zijn kan in R&P, al lukt dat bijna niemand![]()
KLB is gewoon laagdrempelig en als je weinig eigenwaarde hebt open je een topic over je waardeloze sexleven. Geloof me, dubbel fun voor iedereen. En TS weet dat, de users weten dat en de crew weet dat. Kan ik wel verbieden dat een user dergelijke topics opent of users reacties plaatsen als: HAHAHA, TS NEUKT NIET, maar juist dat laatste vinden users en topicstarters leuk, want anders blijven ze er niet. En de meest geniale topics komen uit die hoek, dus schiet mij maar lek.
Juist. En wanneer alles binnen de grenzen van de FAQ/policy blijft is er niets aan de hand imo. Ik ga niet noten of bannen omdat users een semi lollige grap maken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, goed punt. Dat ondervind ik zelf regelmatig met mijn ´treintopics´. Ik weet als TS dat ik hoe dan ook gebasht ga worden, maar het is gewoon supergrappig (zolang het binnen de eerder vermelde grenzen blijft). Stukje zelfspot hoort daar ook bij.
maar een forum is nu eenmaal een anarchie, wat wil je doen dan? ban me maar dan kloon ik , kloon gevonden? jammer er zijn nog wel 5000 baggeraars die er zijn, niemand leest de policy niemand houd zich eraan. KLB danquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Prima, maar dan zeggen wij dat er toch echt een policy is die je in acht hebt te houden.
KLB is géén vrijbrief om je te misdragen.
Grappen zoals "TS is een aap" of "TS kan beter bananen gaan plukken in Ghana" zijn dus geen probleem voor je?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Juist. En wanneer alles binnen de grenzen van de FAQ/policy blijft is er niets aan de hand imo. Ik ga niet noten of bannen omdat users een semi lollige grap maken.
Die vallen buiten de policy en daar zou dus op gemod moeten worden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Grappen zoals "TS is een aap" of "TS kan beter bananen gaan plukken in Ghana" zijn dus geen probleem voor je?
nu moet ik weer lachenquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Grappen zoals "TS is een aap" of "TS kan beter bananen gaan plukken in Ghana" zijn dus geen probleem voor je?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die vallen buiten de policy en daar zou dus op gemod moeten worden.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:33 schreef leeell het volgende:
[..]
maar een forum is nu eenmaal een anarchie, wat wil je doen dan? ban me maar dan kloon ik , kloon gevonden? jammer er zijn nog wel 5000 baggeraars die er zijn, niemand leest de policy niemand houd zich eraan. KLB dan
99% van de kankercellen weet dat ze niet ongeremd mogen delen. En ze doen het toch! Soms is het beter om de hele tumor gewoon te amputeren (KLB dus dicht te zetten).quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een forum is een anarchie? Wat een onzin. Verkloten users het, gaan ze eraf, klonen ze, gaan die eraf, desnoods een IPban. Baggeren is geen ramp, zolang het binnen grenzen blijft. Er is een verschil tussen lolbroekerij en racisme of doodsverwensingen. Of je de policy wel of niet gelezen hebt, 99% van de KLBers weet dondersgoed wat wel en niet mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |